bugün

Tanım: 11. nesil yazardır. Yaşını biliyorum. Hoşgeldin yazarı.
yazdıklarını okumaktan çok keyif aldığım temiz kalpli yazar. kendisine başarılar diler entrymi burada sonlandırırım.
sanki bunuda seveceğim.
ama kısa entry yüzünden alacağı uyarı yakındır.

11. nesil yazar, iyi yazmalar.
kısa ya alışmış yazar..
oktay nabıyo?
© copyright 2005 - 2026