bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi12
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu5
- sözlükteki gizli düşmanım8
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- venezuella depremi3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- her insanın bir cini olması7
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- içtim şarabı13
- japonya7
- hayalet gibi bir insan olmak2
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- of çok sıkıcı olmanız2
- şafak çak2
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- aşure yapan sözlük kızları7
- çift katlı otobüs2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- insan olmaya ceyrek kala3
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- rakı sevmemek6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- bazen şık bazen relax mod2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- hanımefendi2
- kemalist dünya24
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- en son ne yediniz2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- aşk5
- ai analiz2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat3
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- hayattaki şans seviyeniz4
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- yalaka2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- anın görüntüsü20
(bkz: en iyi arkadaş)
maşallah barekallah demek gerek bu makineye.
5d m2 almaya paranız yetmiyorsa alınabilecek en iyi makine. on gündür kullanıyorum, hem video hem fotoğraf çekimi konusunda çok kaliteli iş çıkarıyor. yanında 24mm f1.4 usm ve 16-36 IS USM lens şiddetle tavsiye edilir.
5d m2 almaya paranız yetmiyorsa alınabilecek en iyi makine. on gündür kullanıyorum, hem video hem fotoğraf çekimi konusunda çok kaliteli iş çıkarıyor. yanında 24mm f1.4 usm ve 16-36 IS USM lens şiddetle tavsiye edilir.
bu para canavarı makina Gerek hızı, gerek verdiği görüntü kalitesi olarak ve AF noktası seçimi gerçekten çok güzel, manuel olarak seçim seçenekleri güzel. Çift işlemcisi olduğu için AF odaklaması fena değil.
Baktığımda bu makine ile ilgili olarak benim canımı sıkan tek bir nokta var o da pil ile yaşadığım bir sorun, yanlış hatırlamıyorsam LP-E6ydı pili. bu 7D serisinde bu pille ilgili kitlenme sorunu oluyor. tepesine iki şaplak atarak bu sorunu da çözmiyorsunuz.
ha unutmadan lens kalibrasyonu sayesinde lenslerdeki front/back focus problemi çözülüyor hem de her lens için ayrı olarak. bu makineyi hakkında çıkan saçma sapan dedikodulara inanmayarak almıştım.
ama isteyen olursa nikon d700 alabilemek uğruna düşünmeden satarım...
Baktığımda bu makine ile ilgili olarak benim canımı sıkan tek bir nokta var o da pil ile yaşadığım bir sorun, yanlış hatırlamıyorsam LP-E6ydı pili. bu 7D serisinde bu pille ilgili kitlenme sorunu oluyor. tepesine iki şaplak atarak bu sorunu da çözmiyorsunuz.
ha unutmadan lens kalibrasyonu sayesinde lenslerdeki front/back focus problemi çözülüyor hem de her lens için ayrı olarak. bu makineyi hakkında çıkan saçma sapan dedikodulara inanmayarak almıştım.
ama isteyen olursa nikon d700 alabilemek uğruna düşünmeden satarım...
1 aydır kullandığım makinadır. elimde full HD çekim yapan bir makina olması güzel duygular veriyormuş *
bu gün media markt ta fiyatının 6 milyar oldugunu gördüm yurtdışında 3 milyar bu nasıl vergi arkadaş.
Hala kullanmaktayım güzel makine.
bir tane eskittiğim ve yıl 2020 olmasına rağmen bu yıl bir tane daha aldığım makinedir. hala crop sensörlü fotoğraf makineleri içinde (dslr olanların) üretilmiş belki en iyi 3-5 makineden biridir. hız, sağlamlık, görüntü kalitesi gerek amatör, gerek profesyonel anlamda gayet tatmin edicidir. full frame istemiyorum ya da sektörel olarak full frame benim işime yaramıyor diyen insan gözünü kapatıp alsın, tepe tepe kullansın.
edit: şu sebepten editleme ihtiyacı duydum;
bu makine profesyonel bir makinedir ve canon klasik bir hilesine başvurmuş bu makinede;
çok keskin imaj kalitesi veren bir makine yapalım ama sadece l serisi lensler ile.
yani l serisi olmayan lensler ile o kadar keskin görüntü alamıyorsunuz maalesef. amaç keskinlik ise l serisi lensi şart kabul ediyor makine.
yine de en iyi dslrlerden biridir diyebilirim.
edit: şu sebepten editleme ihtiyacı duydum;
bu makine profesyonel bir makinedir ve canon klasik bir hilesine başvurmuş bu makinede;
çok keskin imaj kalitesi veren bir makine yapalım ama sadece l serisi lensler ile.
yani l serisi olmayan lensler ile o kadar keskin görüntü alamıyorsunuz maalesef. amaç keskinlik ise l serisi lensi şart kabul ediyor makine.
yine de en iyi dslrlerden biridir diyebilirim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar