bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi15
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- hayalet gibi bir insan olmak3
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- genç görünmeye çalışmak2
- her insanın bir cini olması7
- venezuella depremi3
- daha relax3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- japonya7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- of çok sıkıcı olmanız2
- şafak çak2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- çift katlı otobüs2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- rakı sevmemek6
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- insan olmaya ceyrek kala3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- kemalist dünya24
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- bazen şık bazen relax mod2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- çok güzel ama manyak kadın7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- en son ne yediniz2
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- aşk5
- true'nun çaylak olması16
- hayattaki şans seviyeniz4
- anın görüntüsü20
- dünya da her insanın bir ismi olması3
Hoşgeldi inşallah pasiftir.
ayağının tozuyla fenerbahçe düşmanlığı yapan kim bilir kimin feyki ya da yeni hesabı olan yaşam formu.
kendisine mesut özil gifi bırakıyorum. zira hayranıymış kendisi.
görsel
Edit: bazı himmetçiler de "iyi yapıyor, objektif, gsye saldıran fenerlilere daha çok saldırsın" gibisinden şeyler yazmış ama adam gsye de sallıyor. Bjkli kendisi. Ulan şu himmetçiler de gram akıl yok gram.
kendisine mesut özil gifi bırakıyorum. zira hayranıymış kendisi.
görsel
Edit: bazı himmetçiler de "iyi yapıyor, objektif, gsye saldıran fenerlilere daha çok saldırsın" gibisinden şeyler yazmış ama adam gsye de sallıyor. Bjkli kendisi. Ulan şu himmetçiler de gram akıl yok gram.
(#44363842) şu entarisiyle ne olduğunu çoktaan belli etmiş yazarımsı. Her solcu gibi hdp sempatizanı. Hiç şaşırtmıyorsunuz be kızıllar...
Adamın dibidir. Objektif yorumlarını ilgi ile takip ediyoruz.
Fakat dağa agresif olmalı galatasaray düşmanlığı yapanlara saldırmalı mümkünse mesutol kampanyasına 1 mesaj atmalı..
Fakat dağa agresif olmalı galatasaray düşmanlığı yapanlara saldırmalı mümkünse mesutol kampanyasına 1 mesaj atmalı..
biz kim olduğunu biliyoruz şuan için beklemedeyiz yanlış yaparsa ifşa etmesini de iyi biliriz dediğim yazar..
Aynı zamanda ırkçıdır.
https://www.uludagsozluk.com/e/44364252/
https://www.uludagsozluk.com/e/44364252/
Sallayın gitsin. Boş beleş yazar.
Artık ifşa edilmesi gereken yazar...
görsel
görsel
Okullar açılsa da sözlüğü bir salsa. Evet.
boşluğun vücut bulmuş hali.
Canını fena yaktığım komünist velet yazarımsı. Kendisi aynen şu görseldeki gibidir,
görsel
görsel
Valla bazı yazılarını çok beğeniyorum ama bazı yazıları da tam zıt görüşüm bir ulusalcı gibi davranıyor bazen de tam tersi çözemedim.
Atatürk'e hakaret eden bir işgal artığı. Koçum, beni iyi dinle. Gün gelecek, topunuzun sonu gelecek. Sanırım bu itin dedelerini iyi hoplatmış atatürk.. Totonun acısını gelip buraya kusma. iliğini kemiğini kuruturuz senin.
Z kuşağının kalıntılarından bir arkadaş sanırım.
Çocuğum göze batıyorsun. Yapma.
Çocuğum göze batıyorsun. Yapma.
(bkz: kelini siktiğim) başlığına entry girerek bana mesaj yollamaya çalışan tanımadığım, hiç muhabbetimin olmadığı bir ergen.
bunlara gerek var mı?
bundan sonra hal ve hareketlerine daha fazla dikkat etmesi gerekecek.
çünkü boyunu aşan sulara daldı.
bunlara gerek var mı?
bundan sonra hal ve hareketlerine daha fazla dikkat etmesi gerekecek.
çünkü boyunu aşan sulara daldı.
Son zamanlardaki paylaşımlarını beğendiğim yazar çizgisini bozmaması dileğimle.
ülkücü mağduru hanım kızımız, nevet.
Bazı düşünceleri cok güzel ama Ülkücülere cok tepki veriyor her ülkücü aynı değil onun dışında bence iyi bir yazar.
(bkz: toki arena eşekleri).
Doqukan denen rahatsızın hesabı. Evet.
Çoğu konuda hemfikir olduğum yazar.
Bana gerçi biraz haksızlık etti ama olsun.
Bana gerçi biraz haksızlık etti ama olsun.
kardeşimdir. bulaşan karşısında beni bulur. evet.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar