bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- venezuela6
- demet evgar10
- kemalistler7
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- sözlüğün tadının kaçması5
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- kadınların yanlış yapması3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türk kızı egosu6
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- 2026 dünya kupası22
- erkekler neden az yaşar10
- bir insanı sevmek11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- alan greenspan3
- am okşama4
- aşure2
- dünya11
- zippo2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- evde kaş bıyık alımı3
- futbol17
- pozantı2
- panter emel2
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- kıskanmak7
ürünleri orjinal olduğu kadar da pahalı olan bir alışveriş sitesi.
"yok artık" dedirtecek kadar ilginç tasarımlı ürünlerin yer aldığı, sadece bakınırken bile keyif veren alışveriş sitesi. Özel bir hediye almak peşindeyseniz gerçekten aradığınızı bulabileceğiniz bir şey. Ayrıca sanırım sitenin telepatik gücü artırıcı ve adrese iletici bir özelliği de var, ne alsam diye gezerken görüp âşık olduğum saat de bana hediye edildi. http://www.buldumbuldum.c...op-quiz-clock-sinav-saat/
Siteden beğendiğiniz her ürün o an stoklarında olmayabiliyor, o yüzden belirli bir gün için hediye bakanların buna dikkat etmeleri gerekiyor.
Hediye bulucu diye bir uygulaması da var. Hangi fiyat aralığında, kim için, ne tür mizaca sahip kişi için, hangi sebeple, hangi alanda kullanılabilecek bir hediye alabileceğinizi sorgulatıp seçim yelpazenizi daraltabiliyorsunuz ama bence çok gereksiz.
Fahiş fiyatlarına rağmen süper bir site. Ayrıca biri kanyon'da, biri capitol'de olmak üzere iki de satış noktaları var.
Alternatifleri için ise:
http://www.hepsiilginc.com/main/
http://www.bunlardanistiyorum.com/
Siteden beğendiğiniz her ürün o an stoklarında olmayabiliyor, o yüzden belirli bir gün için hediye bakanların buna dikkat etmeleri gerekiyor.
Hediye bulucu diye bir uygulaması da var. Hangi fiyat aralığında, kim için, ne tür mizaca sahip kişi için, hangi sebeple, hangi alanda kullanılabilecek bir hediye alabileceğinizi sorgulatıp seçim yelpazenizi daraltabiliyorsunuz ama bence çok gereksiz.
Fahiş fiyatlarına rağmen süper bir site. Ayrıca biri kanyon'da, biri capitol'de olmak üzere iki de satış noktaları var.
Alternatifleri için ise:
http://www.hepsiilginc.com/main/
http://www.bunlardanistiyorum.com/
stokta bulunamamasının nedeni, büyük ihtimalle yurtdışındaki sitelerin ürünleri ulaştırmada yaşadıkları sorunlardandır. yabancı sitelerin birçoğunda bulunan ürünleri satan site.
kalitesine göre fiyatı ideal olan sitedir. sonucunda aldığınız ürün öyle her yerde satılan birşey değil ve çoğu kimsede deyoktur.
hediye almak için en eğlenceli sitedir. çok ilginç şeyler bulundurur.
ilginc urunlerin satildigi site.hediye aramaya son verebilecek yaratıcılıkta.urunlere goz gezdirirken , "banka kalemi" denk geldi uzun zinciri kopmus..arkadas ortamlarinda "bankadan yurutmussun" cinsinden.*
dün verdiğim siparişi bu sabah elime ulaştıran güzide site. fakat paketi açamadım daha. yani ürünler ne durumda bilemiyorum.
hediye paketi açılınca editlerim artık.
hediye paketi açılınca editlerim artık.
bir sürü hediyelik eşya satan ve bunların bazılarının psikopatça olduğu site.
Örnek:
http://www.buldumbuldum.c...nstand_olu_adam_kalemlik/
"kalemi batırdığınızda ses çıkarır can çekişir"
Örnek:
http://www.buldumbuldum.c...nstand_olu_adam_kalemlik/
"kalemi batırdığınızda ses çıkarır can çekişir"
'kendi erkek arkadaşını kendin ör seti' çok mantıklı gelen sitedir. manyağa bak lan.
büyüyen crysal gardenı aldığım sitedir. şikayetlere hemen cevap veren hızlı kargo yapan sitedir. güzeldir.
Adam usb çoklayıcısı oldukça iyi olan ilginç alış-veriş sitesi.
Kazıkçı sitedir efendim.
Evet, gerçekten gezerken keyif alıyorsunuz ama keşke fiyatlarını yazmasalarmış diyorsunuz içinizden. Eğer burada bi ürün beğendiyseniz, google amcaya aratmadan almayın o ürünü. Bir çoğunun daha ucuzu başka başka sitelerde bulunuyor efendim.
Evet, gerçekten gezerken keyif alıyorsunuz ama keşke fiyatlarını yazmasalarmış diyorsunuz içinizden. Eğer burada bi ürün beğendiyseniz, google amcaya aratmadan almayın o ürünü. Bir çoğunun daha ucuzu başka başka sitelerde bulunuyor efendim.
şahane hediyeler bulduğum sitedir.
çok pahalı da değil, ama kargoydu, eve teslimdi derken 10 liralık şey oldu 25 lira.
ama kutuyu açınca değdi dedim.
anneye, babaya, sevgiliye, kuzene, bebeğe herkese hediye bulabilirsiniz, buraya bakmadan geçmeyin.
çok pahalı da değil, ama kargoydu, eve teslimdi derken 10 liralık şey oldu 25 lira.
ama kutuyu açınca değdi dedim.
anneye, babaya, sevgiliye, kuzene, bebeğe herkese hediye bulabilirsiniz, buraya bakmadan geçmeyin.
buradan anneler günü için sipariş verdim. Kişiye özel bardak aldım.
linkide aha buydu: http://www.buldumbuldum.c...a_bardak/?an=anneler_gunu
sıra sıra bütün başlığı, yazıları değiştirip, kontrol edip siparişi verdim.
Gelen bardak, "default" biçimdeki bardağın aynısıydı. hiç bir değişiklik yapmadan adamlar yollamış bana bardağı, annem açtı saçma sapan yazılar okuyor. ver bakiyim şunu dedim, bir baktım bardağın benim yarattığım yazılarla alakası yok. anneme rezil oldum. aslında planladığım düşündüğüm yazıları söyledim, çok güldü, keşke öyle olsaymış hakikaten çok güzel olurdu dedi.
bütün hevesim tadım tuzum kaçtı ve parama yazık oldu. anneme de rezil oldum.
linkide aha buydu: http://www.buldumbuldum.c...a_bardak/?an=anneler_gunu
sıra sıra bütün başlığı, yazıları değiştirip, kontrol edip siparişi verdim.
Gelen bardak, "default" biçimdeki bardağın aynısıydı. hiç bir değişiklik yapmadan adamlar yollamış bana bardağı, annem açtı saçma sapan yazılar okuyor. ver bakiyim şunu dedim, bir baktım bardağın benim yarattığım yazılarla alakası yok. anneme rezil oldum. aslında planladığım düşündüğüm yazıları söyledim, çok güldü, keşke öyle olsaymış hakikaten çok güzel olurdu dedi.
bütün hevesim tadım tuzum kaçtı ve parama yazık oldu. anneme de rezil oldum.
sahibi olan güçlü gökozan abi ile instagramda ufak bir konuşma fırsatım oldu geçenlerde. güler yüzlü birisi kendisi.
30x45cm bi kanvas tablo yaptırdım sevdiceğime hediye olarak götürsünler diyerekten.
Böyle rezalet bir kutulama sistemi görmedim hayatımda.
1 adet kutunun arasına koymuslar kutuyu katlamamışlar bile yazıklar olsun böyle doğum günü hediyesi diye gidip vermişsiniz bir de.
Yaptırmayın kardeşim bunlardan bir şey.Alacaksanız kendinize alın. Bunlara yaptırmayın.
Böyle rezalet bir kutulama sistemi görmedim hayatımda.
1 adet kutunun arasına koymuslar kutuyu katlamamışlar bile yazıklar olsun böyle doğum günü hediyesi diye gidip vermişsiniz bir de.
Yaptırmayın kardeşim bunlardan bir şey.Alacaksanız kendinize alın. Bunlara yaptırmayın.
içi kaynayan şirket.
kurucusu güçlü gökozan konuyla ilgili açıklamalarda bulunuyor.
iflas etme ihtimali var.
şahsen hasan aslanoba'nın yatırımları çok saçma gelmişti bu firmaya. balon gibi şişirdiler şirketi.
kurucusu güçlü gökozan konuyla ilgili açıklamalarda bulunuyor.
iflas etme ihtimali var.
şahsen hasan aslanoba'nın yatırımları çok saçma gelmişti bu firmaya. balon gibi şişirdiler şirketi.
dakikalar önce sahibi tarafından kapatılan oluşum.
adamın son dönemde yaşananlarla ilgili attığı tivitler ibretlik:
https://twitter.com/GucluGokozan
adamın son dönemde yaşananlarla ilgili attığı tivitler ibretlik:
https://twitter.com/GucluGokozan
ciddi anlamda dolandırıcı, 1 gün içinde kargoya verileceği belirtilen ürünleri haftalarca kargoya vermeyen, siparişi iptal ettiğimizde aylarca iade yapmayan bir site. müşteri hizmetlerini her aradığımda "iade talebinizin aciliyetini ilgili birimlere iletiyorum" cevabı.
site sahibi güçlü gökozan, twitter profilinde siteyi kapatacağını açıkladı.
site sahibi güçlü gökozan, twitter profilinde siteyi kapatacağını açıkladı.
ilgilendiğim bi site olduğu için umrumda olmayan durumdur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar