bugün

(#32287187)" den ötürü teessüf ettiğim yazar. bırak herkes hayal kursun ve gerçekleştirip gerçekleştirmeme özgürlüğüne sahip olsun. ne zararı var, öyle değil mi ? küstüm, gıcık.
© copyright 2005 - 2026