bugün

hoş gelmiş çıtır yazar, inşallah kızdır.
"hoş buldum. kız değilim malesef, kusura bakma :/" diye cevap veren yazardır.
Nickinden ergen havaları sezmekteyim.
kendini nick altına yazıp duran yazar. olsun, yine de hoş gelmiştir.
ilk nick altı yazısı ile kopmama sebebiyet vermiş yazardır. böyle mi karşılanır!

hoşgelmiştir de adam 6. nesilmiş.
kimin kime hoşgeldin demesi gerekiyormuş dostum, var burda bir terslik. *
güzel nickli yazar.
(bkz: eğleniyor muyuz gençler)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026