bosversene ya

ilk nick altı yazısı ile kopmama sebebiyet vermiş yazardır. böyle mi karşılanır!

hoşgelmiştir de adam 6. nesilmiş.
kimin kime hoşgeldin demesi gerekiyormuş dostum, var burda bir terslik. *
© copyright 2005 - 2026