bugün
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- beyaz otomobil satın almak6
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- 2026 dünya kupası17
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu4
- hoşgeldin pazartesi6
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- karaağaç ev fiyatları2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı4
- spor sonrası pazularını öpmek2
- pazar günü aktiviteleri3
- netflix yasaklanmalıdır4
- bugün de meme atan olmaması7
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- cuckold erkek5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- paris te son tango3
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- ai analiz2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- olduğundan genç göstermek9
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- seksten sonra bira içmek5
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- ona bir şey söyle16
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- morkstar2
- ez te hezdikim6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- balkonu camla kaplatmak7
- sözlük kadınları5
yerli pet mama markasıdır. http://www.temizmama.com dan temin edilebilir mamalar. bazı veterinerlerde de bulabilirsiniz. diğer proplan, hills gibi pahalı mamalar kadar olmasada gayet kaliteli bir mama fiyatına göre. yerli olması fiyatının uygun olmasının tek nedeni.
çok yakında kedi sahiplenmeyi düşündüğüm için araştırdığım marka. Kullanan arkadaşlarımdan iyi yorumlar aldım. ancak şuradaki şikayeti görünce tereddüte düştüm: (bkz: http://www.sikayetvar.com...py-mama-bozuk-cikti/rj80k)
Çoğu firmanın bu sitedeki şikayetlerle ilgili olduğunu düşünürsek, o çok övülen temizmama.com'un cevap vermemesi şaşırttı açıkçası.
Çoğu firmanın bu sitedeki şikayetlerle ilgili olduğunu düşünürsek, o çok övülen temizmama.com'un cevap vermemesi şaşırttı açıkçası.
Giderek zamlanan köpek maması.
Bir türlü mama beğendiremediğim kedime ve yavrularına temizmama.com'dan 200 gr'lık testerını aldım, öyle böyle beğenmediler. Artık başka bişey yemiyolar.
iyi ve kötü yorumlar arasındaki dengesizlik nedeniyle alıp almama konusunda kararsız kaldığım mama markası. yakınlarım kullanıp çok memnunken internetteki yorumlar çok kötü. çok kararsızım sözlük deneyimlerini paylaşmak isteyen olursa memnun olurum.
fermuarlı ve 21 günlük olarak tarafıma yollanan, rottweiler cinsi 6 aylık köpeğimin bayılarak yediği mama. çok mutlu duruyordu ancak tüy kalitesini inceledikten sonra burada küçük bir editleme yapabilirim.
1 gün sonunda köpek mamasını tavsiye eder durumdayım.
şu ana kadar proplan kuzu etli mama kullanmıştım. çok kaliteli olduğunu bilmekle beraber tüy dökümü belirgin şekilde vardı.
takipteyim.
1 gün sonunda köpek mamasını tavsiye eder durumdayım.
şu ana kadar proplan kuzu etli mama kullanmıştım. çok kaliteli olduğunu bilmekle beraber tüy dökümü belirgin şekilde vardı.
takipteyim.
fiyatları inanılmaz artmış olan mama.
ucuz ve kaliteli diye alıyorum yıllardır. iki adet sibirya kurdum var(ek olarak birde haftada 2 gün bana gelen golden var, o da tam tosun), dişi olan 30, erkek olan 40 kg, öküz gibi yiyorlar haliyle. gidip bu ayıcıklara royal canin ya da proplan alamam.
sırf bu yüzden küçük ırk köpek sahiplerine özenirim hatta. kuzenimin french bulldogu var, en küçük mama 1 ay gidiyor hayvana, haliyle en iyi mamayı alıyor.. her neyse konuyu çok dağıtmayayım.
2016 yılında 67 lirayla almaya başladığım 15 kg'lık mama 171 tl şuan. Yerli mama birde bu. Ayda iki paket 15 kg alıyorum ben. Aşısı, maması falan çok pahalı olmaya başladı her şey.
Şampuan desen 35 lira olmuş. gıda takviyeleri 40-50 lira, Köpek tarağı 100 lira, benimkilere 3-4 ayda bir yeni tarak alıyorum, ısırıp kırıyor bizim eşek sıpası.
3-4 sene önce hiç dokunmayan şeyler pahalı gelmeye başladı artık. ekonominin kötü gidişinden tabi bu bonacibonun suçu yok.
sadece fiyat-performans maması diye aldığımız mamanın bile artık bu kadar pahalı olması biraz canımı sıktı. içimi döktüm biraz, oh. *
ucuz ve kaliteli diye alıyorum yıllardır. iki adet sibirya kurdum var(ek olarak birde haftada 2 gün bana gelen golden var, o da tam tosun), dişi olan 30, erkek olan 40 kg, öküz gibi yiyorlar haliyle. gidip bu ayıcıklara royal canin ya da proplan alamam.
sırf bu yüzden küçük ırk köpek sahiplerine özenirim hatta. kuzenimin french bulldogu var, en küçük mama 1 ay gidiyor hayvana, haliyle en iyi mamayı alıyor.. her neyse konuyu çok dağıtmayayım.
2016 yılında 67 lirayla almaya başladığım 15 kg'lık mama 171 tl şuan. Yerli mama birde bu. Ayda iki paket 15 kg alıyorum ben. Aşısı, maması falan çok pahalı olmaya başladı her şey.
Şampuan desen 35 lira olmuş. gıda takviyeleri 40-50 lira, Köpek tarağı 100 lira, benimkilere 3-4 ayda bir yeni tarak alıyorum, ısırıp kırıyor bizim eşek sıpası.
3-4 sene önce hiç dokunmayan şeyler pahalı gelmeye başladı artık. ekonominin kötü gidişinden tabi bu bonacibonun suçu yok.
sadece fiyat-performans maması diye aldığımız mamanın bile artık bu kadar pahalı olması biraz canımı sıktı. içimi döktüm biraz, oh. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar