rötuş isteğine riayet etmeyerek, yaptığı espas hatasını düzeltmeyen ve bu hareketi sebebiyle kınadığım yazar.

(bkz: #10287776)
moderatörlerin yazılarını silmekten sıkılmadığını tahmin ettiğim yazardır. ne imla takar ne sözlük formatı.
birçok yazarın nick altına içeriği pek te iyi olmayan entryler giren yazar. Ne kadar doğrudur bilinmez.
(#10506646) entrysi ile zekasını kanıtlamış trolldür. boşa vakit harcamak yerine git allah a dua et bana akıl ver diye.
fena halde ortalama zeka insanı. gereksiz.
(#10244866) yeni bir organizma sanırsam.
#9186496

yalnızca embesil bir canlı, başka bir şey değil.
(bkz: adam anaokulu terk)
--spoiler--
bir gazeteci dağdaki teröristlerle söyleşi yapmak için dağa çıkmış.bazı sorular yönetmiş.

-dağa neden çıktınız?
-bilmiyorum
-neden askerle çatışıyorsunuz?
-bilmiyorum
-kürtlerin haklarını mı savunuyorsunuz?
-bilmiyorum
kimin hakkını savunuyorsunuz?
-bilmiyorum

sinirlenen gazeteci,en son şu soruyu sorar.

siz hiç beyninizi kullandınız mı?
-tetörist cevap vermekte yine zorlanırken,terörist başlarından biri gülerek şu cevabı verir.
-biz dağa çıkartırken onların beynini kullanmaları yasakladık.sen ne sorarsan zor cevap alamassın.

bu fıkradan çıkacak sonuç şudur;

hangi insan beynini biraz kullanırsa dağa çıkmanın hiçbir sorunu çözemeyeceğini akıl eder.
--spoiler--
(#8222998)
--spoiler--
Sıcak evinde atıp tutanlar gitmediği için israile çocukların gitmesidir.
--spoiler--
filistinde yada gabarda, tam çözemedim ama evde olmadığı kesin belki de kulubededir. *
ha bu arada, o çocuklar kaç yaşındaydı ?
© copyright 2005 - 2026