milliyetci ve muhafazakarlari eksiliyorsa bu x2 mutluluk demektir.
Ortaya bir şey koyamayan koyanı da hazmedemeyen gereksiz yazar.
(bkz: onun amk ben)
bu sorun değlide kankacanlar, asıl sorun şu: birini takip edip eksilemek. ulan bu ne yaratıcılıktır. adam seni takip ediyor ve entry girdiğin gibi eksiliyor.

bu yüzsülüktür, yapmamak lazımdır.
"bırakın eğlensin çocuklar" düşüncesiyle çok da şey etmediğim insan modelidir.
eğer yazılanı okuyorsa sorun olmayacak fakat kişiye gıcık olduğu için her yazdığını eksiliyorsa seviyesini belli edecek durum. seviye derken, deniz seviyesi.
© copyright 2005 - 2026