bugün

kuzenime hitabetimdir.
"beç" ,şavşat ta aptal anlamında, hiffetsiz(akıl zayıflığı olan) anlamında kullanılır.
ben de kendi yorumumu kattım.olan budur.
© copyright 2005 - 2026