bugün

eskiden insanlar üstün teknolojilere sahiptiler ve bir nükleer savaş sonucu dinozorlar da kendileri de puff oldu.
hatta belki de başka gezegende yaşıyorduk teknolojisi üstün olan insanlar buradaki dinozorların hepsini temizleyip bizi buraya embriyo olarak bıraktı ve uzaktan izliyorlar??? olamaz mı??
© copyright 2005 - 2026