bugün

beyler bence

hatta belki de başka gezegende yaşıyorduk teknolojisi üstün olan insanlar buradaki dinozorların hepsini temizleyip bizi buraya embriyo olarak bıraktı ve uzaktan izliyorlar??? olamaz mı??
© copyright 2005 - 2026