bugün

inşallah erkektir zira kadınsa böyle bir duygusal zekasızlığa sahip olması beni üzer. Çok özür dileeim kalbin kırılmasına lütfen. Şaka yapıyorum nolur ağlama, günlüğüne gözyaşı düşmesin. Anlıyorum seni.
benisevin eğer bir doğum günü kutlaması daha isterse beni sikin olacak.
silik yemiş veya hesabını silmiş. Umarım intihar etmez.

Edit: 3 kişi eksilemiş. Ölmesini mi istiyorsunuz yavşaklar...
© copyright 2005 - 2026