bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması6
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle24
- şemsiyenin ters dönmesi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- bugün de meme atan olmaması13
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması2
- 65 şut çekip gol atamamak3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- anın görüntüsü15
- beyaz otomobil satın almak10
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- misafir ağırlamak2
- iş kadını yazarlar6
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- clydeless bonnie3
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- mısır4
- yeni zelanda3
- hoşgeldin pazartesi7
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- başkan3
- ege waw3
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- 2026 dünya kupası16
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- bay melahel d erectotales2
- paris te son tango5
- park etmek sanatı4
- bully2
gerçek adı gloria watkins'dir. fakat büyük annesinin ismi olan bell hooks'u okuyucularıyla kişi dışı ilişki kurmayı hedeflemesinden ötürü kullandığı söylenir. kullandığı takma ismini özellikle küçük harflerle yazan bell hooks; ataerkil bir toplumun işçi sınıfından gelen, siyah ve güneyli bir ailenin kızı olarak sınıf ve toplumsal ayrımların en keskin yerinden geldiğini vurgular. amerikada'ki cinsiyet, sınıf ve ırk sömürülerine dair bir çok çalışma yapmış, kadınların kapitalist sisteme ve erkek egemen düzene karşı örgütlü bir mücadele içinde olmasını savunmuş; analizlerini kapitalist toplumun marksist eleştirisine dayandırmıştır, ayrıca beyaz feminist politikaları da sert dille eleştirmiştir.
(bkz: feminizm herkes içindir)
(bkz: ben kadın değil miyim)
(bkz: çeperden merkeze feminist kuram)
(bkz: feminizm herkes içindir)
(bkz: ben kadın değil miyim)
(bkz: çeperden merkeze feminist kuram)
feminizm herkes içindir adlı kitabında "Kadının doğurduğu çocuk sayısı arttıkça kadının toplumdaki durumu kötüleşiyor" şeklinde bir sav ortaya atıp false dichotomy'nin allahını yapan ablamız.
https://twitter.com/Gezse...tatus/1308667367346647040
hanımlar gördüğünüz gibi, çok çocuk yapınca durum kötüye gidiyormuş. O yüzden size tavsiyem en fazla 1 çocuk yapın, ülkenin nüfusu azalsın, doğan boşluğu türkiye'den daha kötü durumda olan ülkelerden gelen göçmenler doldursun.
Göçmenler geldiklerinde demografik ve sosyal sorunlara sebep olmayacak, ortalama bir türk'ün 5 liraya yaptığı şeyi 3 liraya yaparak orta sınıfın yok olmasına hizmet etmeyecektir.
Gördüğünüz gibi çocuk sayısı azaldıkça toplumun durumu baya düzeliyor. O yüzden bell hooks ablamızın da dediği gibi az çocuk yapın, hatta mümkünse hiç yapmayın.
michel houellebecq diye bir adam var, roman yazarı. Diyor ki bir toplum üremezse ölür. Onu da dikkate almazsanız sevinirim.
https://twitter.com/Gezse...tatus/1308667367346647040
hanımlar gördüğünüz gibi, çok çocuk yapınca durum kötüye gidiyormuş. O yüzden size tavsiyem en fazla 1 çocuk yapın, ülkenin nüfusu azalsın, doğan boşluğu türkiye'den daha kötü durumda olan ülkelerden gelen göçmenler doldursun.
Göçmenler geldiklerinde demografik ve sosyal sorunlara sebep olmayacak, ortalama bir türk'ün 5 liraya yaptığı şeyi 3 liraya yaparak orta sınıfın yok olmasına hizmet etmeyecektir.
Gördüğünüz gibi çocuk sayısı azaldıkça toplumun durumu baya düzeliyor. O yüzden bell hooks ablamızın da dediği gibi az çocuk yapın, hatta mümkünse hiç yapmayın.
michel houellebecq diye bir adam var, roman yazarı. Diyor ki bir toplum üremezse ölür. Onu da dikkate almazsanız sevinirim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar