bugün

turkce ozurlu sanirim. bebeyiniz deyil, "bebeginiz" olcekti o. olmaz oykuulen! evet.
Eski olduğu belli, ilk haftadan tüm popiler nick altı yazdı...
Koştursun efendim...
Özel mesaj alımına kapalıymış. imla hatalarını düzelttim, hesabını kapatmasa da olur. Umarım kendisi de düzeltir.

Düzeltilmeden önceki hali:
kimse benim imla bilgimi sınayamaz. herkez eşit bu sözlük de. yalnış yazdığım tekbir entri gösterin hesabımı kapatıcam. güzel yazmak ta suç. ben senelerdir sözlükdeyim. buranın temel yapı taşıyım. herşeyin bir sınırı var. zekamı ise hiç sorgulayamaz sınız.

Düzeltilmiş hali:
Kimse benim imla bilgimi sınayamaz. herkes eşit bu sözlükte. yanlış yazdığım tek bir entry gösterin hesabımı kapatacağım. güzel yazmakta suç. ben senelerdir sözlükteyim. buranın temel yapı taşıyım. her şeyin bir sınırı var. zekamı ise hiç sorgulayamazsınız.
Müsade ederse kendisine emin adımlarla yürümek isterim..
Bir ponçik yazar..
© copyright 2005 - 2026