bugün

allah azze ve cellenin ayetle sabit kıldığı gerçektir. müslüman kadının başındaki örtü nazlı bir sancak gibi kıyamete kadar dalgalanacaktır. o örtüye uzanmaya çalışan ellerde er ya da geç kırılacaktır.
"emevi" üfürüğü söz öbeği.
gereksiz bir bayraktır. zira dünyada iki buçuk milyar kadın başını örtmüyor da neyi eksik?
saçı göstermek günah da madem allah neden görünecek yerde saçı yarattı?

bir de buradan yakın:

(bkz: kadın saçı gören erkeğin ereksiyon olmaması)
(bkz: kafa ütüleyen dinci zırvaları)
bayrak takıp gezsin o zaman önerisinin gündeme gelmesidir.

(bkz: bir bayrak direği olarak kadın)
bir inanan kadın modeli olan rahibeler bu başlığı desteklemekte ama kadınlar neye inanır sorusunu düşündürmektedir.

açık ol arkadaşım neye inanan kadının bayrağıdır?
yanlış önermedir. fakat bu ne kadar saçma ise madem örtü kullanılacaktı saç niye görünen yerde yaratıldı zihniyeti o kadar saçmadır. olaya at gözlüğü ile bakmaktır. saçını başka neresine koyabilir bi insan diye merak içindeyim doğrusu.
aslı astarı olmayan önerme. ayrıca bkz:
(bkz: hayallerde yaşıyor bazı ibneler)
ozaman kişiye bayraklarını direklerine takıp gezsinler dedirten önermedir.*
hadi ya gerçekten mi, denilerek dalga geçilecek düşünce.
bosortusu, tasiyan kadinin basinin tacidir.
takmaktan hicbir gocunma, hic bir sikayeti yoktur takanin.
mucadeledir, kimliktir, sancaktir, bayraktir...
inanc, kila-tuge inmis olmaz ortu ile...
buradaki mesele sac kilindan tahrik olmak da degildir. sacma sapan yorumlar yapmaya gerek yok.
peygamber sav vesilesiyle anliyoruz ki; mesele bir musluman kimligi olusturma meselesidir...
(diger hikmetlerinin yaninda tabii...)
musluman erkekler icin de sakalin sunnet olmasi gibi...
sunnetin onemini idrak etmenin onememi de budur zaten;
musluman kimligi olusturabilmek.
"musluman, bakildiginda allahi hatirlatan kisidir" muhammed sav.
bakildiginda allahi veya islami hatirlatiyorsa bir musluman, "su adam\kadin kesin musluman" deniyorsa onun icin, olmasi gerektigi gibidir.
basortusu kadinlar icin, dinin geregidir. ayetle sabittir, peygamber hanimlarinin ve kizinin sunneti ile sabittir.
baş örtüsünün müslüman kimliği olduğunu düşünen kesmin bayrağı olduğu gerçeğidir. o zaman bütün rahibeler de müslümandır hatta hahamlarda deme cehaletini kendimde görüyorum ve devam ediyorum keramet sakalda ve örtüde olsaydı allahın emrettiği üstün karaktere, imana ve ahlaka ne gerek vardı?
kapak mı hani nerede?

yazarınnotu :
1-ulan bu pazarcılar birşeyi savunuyor ama neyi savunduklarını onlarda bilmiyor.
2-allahım kurban olduğum madem yarattın hiç olmazsa takip et.
3-gelecek eksilere şimdiden cevap. k..çınıza girsin.
imam hatiplerin arka bahçe olması gibidir, zamanla geçer.

imza: bayrağı inancı olan bir müslüman.
islamiyetten öğrendiğimiz kadarıyla din allah'la kul arasındadır ve tamamen vicdani bir meseledir. o halde ne zamandan beri inancını başkalarına göstermek için bayrak takmak şart oldu?
(bkz: burda kitap yazmiyoruz)
(bkz: seçim yaklaşırken başörtüsü başlıklarının artması)

(bkz: din üzerinden siyaset yapanlar)
(bkz: amel imanin gostergesidir)
provakasyon amaçlı sıçılan başlık.
islamı bir bez parçası olarak gören insan söylemi. ulan okuyun biraz, araştırın da sıçmayın buralara böyle. ilk ayet ne diyor ? oku..