bugün

bayanlar tarafından sık kullanıldığı için bayan renkleri adını almış renklerdir.

(bkz: pembe)
(bkz: lila)
(bkz: erkek renkleri)
artık renklerde bir ayrım yoktur unisex olmuştur...
(bkz: seksist penbesi)
(bkz: renkli bayanlar)
(bkz: mor)
bazı bayanlar iki renktir siyahb- beyaz. bazıları da desen desen renk renk.

http://klibim.blogspot.co...mgil-ruhum-hep-desen.html
© copyright 2005 - 2026