bugün

baba sinirli bir şekilde balkona çıkmış ve arabanın etrafında kovalamaç oynayan çocuklara haykırmaktadır. bende tam arkasında durup, olayı gözlemliyorum.

çocuklara; "layyynnn, gidin başka yerde oynayın haytalar!"
bana ; "gir lan sende içeri eşşolueşek"

içses; şimdi ben ne yaptım amk.
not ; sıkıyorsa dış ses yap da gör!
babaya sözlüğü anlatmaya çalıştıktan sonra * * :

- bi bok olmaz o sözlük denilen yerden.
+ neden baba ya ne güzel işte.
- akıllı insan o kadar saat internette durur mu?
+ *
genelde sessiz olarak gerçekleşen triptir. babalar tribini sessiz yapar, en azından benimki.
ben babayım! diyerek gerçekleştirilen triptir.
© copyright 2005 - 2026