bugün

Hep ötelerdim..

Uzun .izlerim bir ara. Covid olduktan sınra seriyi bitireyim dedim.

Müthişmil valla.. Hele 2 deki 1900 yılların başına gidip vitonun delikanlılık yılları harika..
© copyright 2005 - 2026