bugün

Geçenlerde duyduğum bir tabir. Kızlar kendi aralarında toplaşıp gizlice birbirlerine ağda yapıyorlarmış. buna da ağda partisi adını takmışlar.

insan şaşıyor.
(bkz: ağda günü)

Edit: erkek olduğumuz için şansılıyız bu konuda bence.
Ata demirerin stand up unda anlattığı durum da çok fena. Ağda günü yapılan evde kalmış sokağa çıkmamış. Sonrası psikolojik tramva. Çığlıklar filan.
En iyisidir. O eziyet cekilir değil yoksa. Kız selia sen bizi anlamaya mi basladin?
iktidara gelince " sir " ciler ve " şeker " ciler diye birbirlerine düşecek partidir.

sir ağda şeker ağda,
kim kullanmaz bu çağda,
kullanmayan mı kaldı,
kim bilir hangi dağda.
makineyle kısaltıyorum.
yumuşak oluyor.
jilet vb şeyler rende gibi yapıyor hem seni hem karşındakini rendeler.

o tahriş hissi çok berbat.
© copyright 2005 - 2026