bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle19
- iş kadını yazarlar5
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- meloş nerede sorunsalı3
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi3
- beyaz otomobil satın almak9
- düşün ki o bunu okuyor4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği6
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- nervio'nun memleketi3
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- paris te son tango5
- amy adams2
- park etmek sanatı4
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- sol tarafın inzal olması3
- haksızsam haksızsın deyin2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- kulak arkasını keselemek3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- babalar günü hediyesi2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- izmir3
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- yedi bela hüsnü'deki cemal2
- kız ismet2
- yer çekimine küsmek3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde4
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- netflix yasaklanmalıdır4
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- pazar günü aktiviteleri3
- karaağaç ev fiyatları2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- cuckold erkek5
kışladaki ast-üst ilişkisi burda da göze çarpıyor.
ayrımcılığı burda da açık bir şekilde görüyoruz.
bir hastanede şöyle bi yazı var:
muayene önceliği
1-generaller, amiraller
2-üst düzey subaylar
3-astsubay ve uzmanlar
4-sivil memurlar şeklinde gider
ayrımcılığı burda da açık bir şekilde görüyoruz.
bir hastanede şöyle bi yazı var:
muayene önceliği
1-generaller, amiraller
2-üst düzey subaylar
3-astsubay ve uzmanlar
4-sivil memurlar şeklinde gider
Madem sivil doktor çalışacak adı neden asker hastanesi.
generaller beleşe üst düzey hizmet alabilsin diye kurulmuş hortum binaları.
Ulan cok klas bir havası vardı, devlet hastanesi gibi igrenc kokmazdi ayrıca yobaz ve çomar bulunmazdı. Askeri personel olarak çok güzel kullanırdik şimdi o güzelim hastaneler çomarlara açıldı... ama unutmayalım ki Savaşta tıbbiye sınıfı bir zorunluluktur...
Bir orduda 50 tane general varsa ortalama 500 Bin asker oluyor.
Koca ordu komutanı sırada 250 Bin eri bekleyecek, er önce alınacak! "Peki orduyu kim yönetecek lan çomar" demek geldi içimden!
Yani tank birliğinden kuvvet istiyorsun,
- "Alay komutanı, Bölük komutanı, Mekanize birlik komutanı yok efendim, yerine erleri yollasak olur mu"
- "Taşak mı geçiyorsun lan it, sınırda iŞiD HAVAN, ROKET yağdırıyor"
- "Komutanım komutanlar hastanede kuyruk bekliyor, Paşanın apandis muayenesine girmeden önce önce 350 tane grip olan er varmış"
- "Evladım şakamısın sen"
- Hayır komutanım, Bir akıllı sözlük yazarı götten bacak çıkmış, 2200 yıllık Türk ordusundan daha iyi biliyormuş işleri, onun dediğine göre kanun çıakrmışlar ve artık hastanelerde Muayeneler aşağıdaki şekilde gidecekmiş
1-sivil memurlar şeklinde gider
2-astsubay ve uzmanlar
3-üst düzey subaylar
4-generaller, amiraller
"Komutan ; "iyi geberin gidin, ne bok yerseniz yiyin, ne haliniz varsa görün, hepinizin amına koyayım" ....
Koca ordu komutanı sırada 250 Bin eri bekleyecek, er önce alınacak! "Peki orduyu kim yönetecek lan çomar" demek geldi içimden!
Yani tank birliğinden kuvvet istiyorsun,
- "Alay komutanı, Bölük komutanı, Mekanize birlik komutanı yok efendim, yerine erleri yollasak olur mu"
- "Taşak mı geçiyorsun lan it, sınırda iŞiD HAVAN, ROKET yağdırıyor"
- "Komutanım komutanlar hastanede kuyruk bekliyor, Paşanın apandis muayenesine girmeden önce önce 350 tane grip olan er varmış"
- "Evladım şakamısın sen"
- Hayır komutanım, Bir akıllı sözlük yazarı götten bacak çıkmış, 2200 yıllık Türk ordusundan daha iyi biliyormuş işleri, onun dediğine göre kanun çıakrmışlar ve artık hastanelerde Muayeneler aşağıdaki şekilde gidecekmiş
1-sivil memurlar şeklinde gider
2-astsubay ve uzmanlar
3-üst düzey subaylar
4-generaller, amiraller
"Komutan ; "iyi geberin gidin, ne bok yerseniz yiyin, ne haliniz varsa görün, hepinizin amına koyayım" ....
Doğrusu (bkz: asker hastanesi) dir.
türkiyede bulunananların hepsi sağlık bakanlığına bağlanmıştır.
http://www.posta.com.tr/a...a-baglandi-haberi-1223483
http://www.posta.com.tr/a...a-baglandi-haberi-1223483
artık olmayan hastanelerdir.
Bir an evvel tekrar açılması gerekmekte olandır.
Özellikle savaş cerrahisi alanında mezun olduktan sonra eğitim alan Tabip Subaylar aldıkları eğitimin niteliği ile sivil hastanelerde harcanmaktadır.
Kendi alanlarıyla , askeri hiyerarşi içerisinde tekrar açılması ve şartlarının en kısa sürede iyileştirilmesini dilerim.
Özellikle savaş cerrahisi alanında mezun olduktan sonra eğitim alan Tabip Subaylar aldıkları eğitimin niteliği ile sivil hastanelerde harcanmaktadır.
Kendi alanlarıyla , askeri hiyerarşi içerisinde tekrar açılması ve şartlarının en kısa sürede iyileştirilmesini dilerim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar