bugün
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak9
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı26
- cemevinde hain kemal sloganları8
- kemalist dünya10
- devletin her şeye karışması3
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi7
- aile evinde yaşamak6
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- sözlüğü bırakmak istemek3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- galatasaray lobisi6
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- 2026 dünya kupası23
- sistem patlamış2
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nemden nefes alamamak2
- sarapci koala2
- amerika birleşik devletleri6
- demet evgar10
- türkiye8
- saian dan aforizmalar2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- şile2
- aşure3
sizlerin ahiretini bir nebze kurtarabildiysem ne mutlu bana..
ben sizler için varım zaten..
inşeallah, maaşallah.
ben sizler için varım zaten..
inşeallah, maaşallah.
sözlüğe nur saçan, feyizli bir abimiz.
sanatlı karpuz girisini gördüğümden beri secdeye kapandım ağlıyorum.
kopardın bizi be reyiz.
allah senden razı olsun.
sanatlı karpuz girisini gördüğümden beri secdeye kapandım ağlıyorum.
kopardın bizi be reyiz.
allah senden razı olsun.
bence öpüşüp barışın. artificial sen de çok üstlerine gidiyorsun çocukların.
Bu başlık altının bu gece bu kadar etken olmasının sebebinin kendi ultra iticiliği ve sevimsizliği olan sayın yazar.
O başlıklar da kendi ürünüm değil bir konu hakkında yapılmış ve bana da mantıklı gelen yüzlerce araştırmadan küçük kısımlardı.
Burada zat-ı alim falan yazmışsın da bi taraflara koymalar, bilmem ne çocukları, dayamalar sürttürmeler entrylerinde havada uçuşuyor.
Mutlaka Bu iticilik ve sinirliliğinin altında yatan bir sebep vardır ama biliyorsun burada anonimiz. Sana söylenen sözün aslında şahsiyetinle bir ilgisi yok. Yani sapla samanı ayırd etmelisin. Burada yazılanların gerçek hayatına hiçbir etkisi olamaz.
Yani bi zahmet poponu benim entrylerimden uzakta tut çünkü çirkin şekilde kabasın ve senin gibi bir tipe gıcık olmamak mümkün değil.
O başlıklar da kendi ürünüm değil bir konu hakkında yapılmış ve bana da mantıklı gelen yüzlerce araştırmadan küçük kısımlardı.
Burada zat-ı alim falan yazmışsın da bi taraflara koymalar, bilmem ne çocukları, dayamalar sürttürmeler entrylerinde havada uçuşuyor.
Mutlaka Bu iticilik ve sinirliliğinin altında yatan bir sebep vardır ama biliyorsun burada anonimiz. Sana söylenen sözün aslında şahsiyetinle bir ilgisi yok. Yani sapla samanı ayırd etmelisin. Burada yazılanların gerçek hayatına hiçbir etkisi olamaz.
Yani bi zahmet poponu benim entrylerimden uzakta tut çünkü çirkin şekilde kabasın ve senin gibi bir tipe gıcık olmamak mümkün değil.
an itibari ile hakkında tartışma dönen bir yazar.
şu nickaltı tam ibretlik oldu lan..
toplasan 2-3 düzgün tip mevcut onlar da bezmiş durumda zaten..
neyse..
kardeş bak, aylar önce ağır saçmaladığın kuran mucizeleri başlıklarında toplama çıkarma bilmediğini yüzüne vurduk..
30 kişi sıraya girdik sana oran ve orantı anlattık..
haklı olarak sinirlendik ve geri zekalı olduğuna kanaat getirdik..
hepiniz yaşı genç, ergen adamlarsınız.. bunu bir yere kadar anlayabiliyorum mesele bu da değil..
şimdi gelmiş, 305 mesajdır nikaltımda yok üzdüm, yok ayarı verdim tiyatrosu sergiliyorsun..
ben gördüğüm yerde gördüğüm her şeye cevabımı veriyorum.. nikaltı şovmenliği yapmıyorum..
gönderimi sildirip ardından bak sildi ehe ehe yazıyorsun..
kardeş sen ne çeşit bir karaktersizsin yahu?
şahıslarınızı da ciddiye alıyor değilim.. normalde cevap verme huyum da yoktur da insanız işte aptallığa gelemiyoruz.. bu da zat-ı ali’min kusuru olsun..
toplasan 2-3 düzgün tip mevcut onlar da bezmiş durumda zaten..
neyse..
kardeş bak, aylar önce ağır saçmaladığın kuran mucizeleri başlıklarında toplama çıkarma bilmediğini yüzüne vurduk..
30 kişi sıraya girdik sana oran ve orantı anlattık..
haklı olarak sinirlendik ve geri zekalı olduğuna kanaat getirdik..
hepiniz yaşı genç, ergen adamlarsınız.. bunu bir yere kadar anlayabiliyorum mesele bu da değil..
şimdi gelmiş, 305 mesajdır nikaltımda yok üzdüm, yok ayarı verdim tiyatrosu sergiliyorsun..
ben gördüğüm yerde gördüğüm her şeye cevabımı veriyorum.. nikaltı şovmenliği yapmıyorum..
gönderimi sildirip ardından bak sildi ehe ehe yazıyorsun..
kardeş sen ne çeşit bir karaktersizsin yahu?
şahıslarınızı da ciddiye alıyor değilim.. normalde cevap verme huyum da yoktur da insanız işte aptallığa gelemiyoruz.. bu da zat-ı ali’min kusuru olsun..
beeeen varım!
ulan sahipsiz mi sandınız bu çocuğu götlekler.
adam birine vuruyor 30-40 entryli feyk hesaplar gelip "şöyle mal, böyle mal" diye sözde ayar veriyor.
biz de yedik amk.
maçası yiyen varsa öz hesabıyla gelsin. yoksa boş yapmasın.
ulan sahipsiz mi sandınız bu çocuğu götlekler.
adam birine vuruyor 30-40 entryli feyk hesaplar gelip "şöyle mal, böyle mal" diye sözde ayar veriyor.
biz de yedik amk.
maçası yiyen varsa öz hesabıyla gelsin. yoksa boş yapmasın.
Takıntılı yazar.
Birkaç konuda kendisine bel altı vurduğum ve haklı olduğum için bana acaip kinlendi(Doğru noktalara parmak bastığımı ikimizde biliyoruz).
Ama yeter artık her 3 entry'min ardından kendisinin bana laf sokan bir entrysini görmekten gına geldi.
Hayır her aşk kavgayla başlarmış diye düşüncem ama ikimizde erkeğiz. Fakat kendisi bir aralar minnoşum falan diyodu bu da beni biraz korkutuyor.
Birkaç konuda kendisine bel altı vurduğum ve haklı olduğum için bana acaip kinlendi(Doğru noktalara parmak bastığımı ikimizde biliyoruz).
Ama yeter artık her 3 entry'min ardından kendisinin bana laf sokan bir entrysini görmekten gına geldi.
Hayır her aşk kavgayla başlarmış diye düşüncem ama ikimizde erkeğiz. Fakat kendisi bir aralar minnoşum falan diyodu bu da beni biraz korkutuyor.
Dinlese öğrenecek. Dinlemiyor. Bilmiyor, bildiğini sanıyor.
bunu da ağız tadıyla bir savunamıyoruz amk.
karasin iyiydi mesela, konuya hakimdim orada. kolay savunuyordum ehtiyarı.
bunu 2 dk boş bırakıyoruz garip garip kavgalar ediyor. yok anama sövdün, yok ebeni kündeye getireyim bilmem ne...
mevzu ne olum?
neyse;
kendimizi gösterdik en azından. bu çocuğa karışan karşısında beni bulur.
aklını alır cebine koyarım, nereden geldiğini şaşırır.
ona göre amk. hııı!!!!
karasin iyiydi mesela, konuya hakimdim orada. kolay savunuyordum ehtiyarı.
bunu 2 dk boş bırakıyoruz garip garip kavgalar ediyor. yok anama sövdün, yok ebeni kündeye getireyim bilmem ne...
mevzu ne olum?
neyse;
kendimizi gösterdik en azından. bu çocuğa karışan karşısında beni bulur.
aklını alır cebine koyarım, nereden geldiğini şaşırır.
ona göre amk. hııı!!!!
bu ne biçim bir nick diye düşünmeden edemiyor insan. resmen kepazelik.
Meşajını aldığım,
Ayrıca girdiğim her 3 entry'nin birinin altına entry girip bana laf sokan ve sonunda ağzını iyice bozup anneme küfür eden yazar.
Sanırım kendini madara ettiğimi düşünüyor Fakat öyle birşey yok. Dünyada öyle kötü ve aşağı insanlar var ki ne olursa olsun madara olamazsın. Yani bana bu kadar kızıp kin gütme.
Dipnot:doğru söyle kıraatheneden girdin entryni di mi?
Ayrıca girdiğim her 3 entry'nin birinin altına entry girip bana laf sokan ve sonunda ağzını iyice bozup anneme küfür eden yazar.
Sanırım kendini madara ettiğimi düşünüyor Fakat öyle birşey yok. Dünyada öyle kötü ve aşağı insanlar var ki ne olursa olsun madara olamazsın. Yani bana bu kadar kızıp kin gütme.
Dipnot:doğru söyle kıraatheneden girdin entryni di mi?
çok değil biraz daha üstüne gitsek "hıı kendi diyen kendi olur" diye nick altı girecekler kontra olarak.
ayrıca adamın hasosudur, taşağını gezdiren yesin.
ayrıca adamın hasosudur, taşağını gezdiren yesin.
yine birisine koymuş yazar..
bir mesajı 50 kere editleyip okunabilir hale getiren alık, başka bir alığın yazısını geri paylaşıyor..
ciddi soruyorum zihinsel özürlü müsünüz? bunlar nasıl karşı ataklar lan böyle?
edit: aaa kaçırmışım.. ben entry silmem.. bilen bilir.. moda ağlayıp sildirenlere sorsun bağzı geri zekalılar..
edi tiki : ha bu arada paylaştığı mesajda ne yazdığını dahi algılayamayıp karşıya yansıtarak geri zekalılıkta sınıfları zorluyorsun mal davşan..
bir mesajı 50 kere editleyip okunabilir hale getiren alık, başka bir alığın yazısını geri paylaşıyor..
ciddi soruyorum zihinsel özürlü müsünüz? bunlar nasıl karşı ataklar lan böyle?
edit: aaa kaçırmışım.. ben entry silmem.. bilen bilir.. moda ağlayıp sildirenlere sorsun bağzı geri zekalılar..
edi tiki : ha bu arada paylaştığı mesajda ne yazdığını dahi algılayamayıp karşıya yansıtarak geri zekalılıkta sınıfları zorluyorsun mal davşan..
Yine coşup çığrından çıkan yazar. Elleşmeyin de rahat dursun bari.
bu meriç de kapımızda yatacak utanmasa amk.
biri başlıklarını uplasa da saçmalasam diye nöbet tutuyor.
iki şamarladık diye ahbap olduk falan zannetti zağar.
biri başlıklarını uplasa da saçmalasam diye nöbet tutuyor.
iki şamarladık diye ahbap olduk falan zannetti zağar.
Yazdıklarını anlayamayanların anlayamamasının sebebi, kendisinin anlatamaması olabilecek akademishahahahaaaa.
Dipnot:entrysini de kaldırmış. Kıyamam.
Dipnot:entrysini de kaldırmış. Kıyamam.
Kendisi akademisyenmiş.
Haha kçımın kenarı.
Tam olarak ırak yada Afganistan'a layık bir öğretim görevlisi olurdu eğer bu gerçekse.
Kendini bir halt sanan, laf cambazlığını, birilerine laf sokmayı marifet sanan tipik ortadoğulu.
Bir akademisyen hayal edin sözlükte yazıp arada erkeğim diyerek birilerine değdireceğini söyleyen, arada değdireceğini unutup tatlı bir kadın olduğunu söyleyen...
Ve de en dikkat çekici özelliği ona buna sataşmak, şerefsiz falan demek olan.
Eğer gerçekten akademisyen olsaydı ve gelişmiş bir ülkede yaşıyor olsaydı okulundan kibarca kapıdışarı edilirdi..
Haha kçımın kenarı.
Tam olarak ırak yada Afganistan'a layık bir öğretim görevlisi olurdu eğer bu gerçekse.
Kendini bir halt sanan, laf cambazlığını, birilerine laf sokmayı marifet sanan tipik ortadoğulu.
Bir akademisyen hayal edin sözlükte yazıp arada erkeğim diyerek birilerine değdireceğini söyleyen, arada değdireceğini unutup tatlı bir kadın olduğunu söyleyen...
Ve de en dikkat çekici özelliği ona buna sataşmak, şerefsiz falan demek olan.
Eğer gerçekten akademisyen olsaydı ve gelişmiş bir ülkede yaşıyor olsaydı okulundan kibarca kapıdışarı edilirdi..
(bkz: maniacdepressive)
haksız yere çaylak yiyerek çoluk çocuğu sevindiren yazardır. elbet bugünler de geçecektir.
on birinci nesil olup kalemi güçlü olabilen enderlerdendir.
on birinci nesil olup kalemi güçlü olabilen enderlerdendir.
Neredeyse bütün sözlükle kavgalı olduğu anlaşılan bir yazar. (bkz: on birinci nesil çaylak) *
Genel olarak okumaya değer yazıyor...
lakin bu kinami ile sorunu veya ilişkisi ne boyutta anlaşılamıyor zira benim başlıkta alakasız bir kavgada da aynı metaforu yapmıştı bu genç adam. Koştursun bakalım.
lakin bu kinami ile sorunu veya ilişkisi ne boyutta anlaşılamıyor zira benim başlıkta alakasız bir kavgada da aynı metaforu yapmıştı bu genç adam. Koştursun bakalım.
Kız olmakla kendisini bir halt sanan yazar.
Sen kimsin ki? Anlaşılan çok erkek seni reddetmiş. Komiksin cidden.
Sen kimsin ki? Anlaşılan çok erkek seni reddetmiş. Komiksin cidden.
ya kimse kusura bakmasın da bu adam gay olsa zaten ben dururken size yazmaz amk pokemonları.
kaldı ki yılların sözlük yazarıdır. prim kasmaya çalışıyor olsa 3. nesil hesabını sikinin keyfine sildirip yeni hesap açmazdı.
neyse;
kalemi kılıç, kafası zehir, kalbi pambık gibidir.
böyle söyleyince çok efemine oldu ama olsun.
yine hazırlıksız yakalandım ama arkaaşım kavga ettiği için savunmak zorundayım.
kaldı ki yılların sözlük yazarıdır. prim kasmaya çalışıyor olsa 3. nesil hesabını sikinin keyfine sildirip yeni hesap açmazdı.
neyse;
kalemi kılıç, kafası zehir, kalbi pambık gibidir.
böyle söyleyince çok efemine oldu ama olsun.
yine hazırlıksız yakalandım ama arkaaşım kavga ettiği için savunmak zorundayım.
Bunu da Tanırım bu çocukta iyidir bence öbüşüb barışın. Net.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar