bugün
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak9
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı26
- cemevinde hain kemal sloganları8
- kemalist dünya10
- devletin her şeye karışması3
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi7
- aile evinde yaşamak6
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- sözlüğü bırakmak istemek3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- galatasaray lobisi6
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- 2026 dünya kupası23
- sistem patlamış2
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nemden nefes alamamak2
- sarapci koala2
- amerika birleşik devletleri6
- demet evgar10
- türkiye8
- saian dan aforizmalar2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- şile2
- aşure3
görsel
h i s t e r i k...!
Naaberr..
__________
(Sanırım sana olan borcumu ödedim)
Şimdi kuruyan taraflarına vazelin sür.!
h i s t e r i k...!
Naaberr..
__________
(Sanırım sana olan borcumu ödedim)
Şimdi kuruyan taraflarına vazelin sür.!
şşş o eli bi indir önce!!
pardon beyler, entryleri okuyunca yükseldim.
pardon beyler, entryleri okuyunca yükseldim.
kardeş ben erkek erkeğe depişmeyin diye dedim, dişi bayanlarla dövüşseniz belki bir kıvılcım çakar, konu bir yere bağlanır, bir ihtimal öbüşürsünüz ama erkek erkeğe ne bileyim yani.
ben tercih etmiyorum.
yine de düşkünüyseniz kolay gelsin tabi. mutluluklar.
ben tercih etmiyorum.
yine de düşkünüyseniz kolay gelsin tabi. mutluluklar.
kırıldım, böhü..
edit: hoop aynen! kimin dalağını sikiyon lan sen??
edit: hoop aynen! kimin dalağını sikiyon lan sen??
saf kan akebeli.
Akıllı adamdır.
Başlıklara Salıyor zehri haha. Sanirim o da benim gibi bir çok seyden memnun degil. Aman ha! Sonra somurtuk derler, nick altında ağlarlar :D
Başlıklara Salıyor zehri haha. Sanirim o da benim gibi bir çok seyden memnun degil. Aman ha! Sonra somurtuk derler, nick altında ağlarlar :D
savunayım, kankacılık yapayım diyorum da hep aynı şeyler be articim, baydılar artık. düşün benim bile kavga edesim gelmiyor.
bir kere tesadüf eseri adını andık diye kendisiyle yatıp kalktığımızı, kendisinin dünyanın en önemli adamı olduğunu sananlar.
biri gelip sataştığında araya kaynak yapıp "bakın ben de vuyabiliyoyum, ben ezik diyilim" imajı çizmeye çalışan yumurcaklar falan.
dönüp dolaşıp başa sarıyoruz. kusura bakma ama ben bu sefer yokum.
bir kere tesadüf eseri adını andık diye kendisiyle yatıp kalktığımızı, kendisinin dünyanın en önemli adamı olduğunu sananlar.
biri gelip sataştığında araya kaynak yapıp "bakın ben de vuyabiliyoyum, ben ezik diyilim" imajı çizmeye çalışan yumurcaklar falan.
dönüp dolaşıp başa sarıyoruz. kusura bakma ama ben bu sefer yokum.
BUnun da kanka tayfasıyla dedikodusunu yapmadığı sözlük insanı kalmadı; sonra da diyor ki koca koca adamsınız sözlükle alakalı meseleler konuşuyorsunuz.
(bkz: perhiz lahana turşusu ilişkisi)
(bkz: perhiz lahana turşusu ilişkisi)
Sürekli küfür Edip duruyor Ama öyle böyle değil! Çaylak kesmez silik isteriz...
Edit: ne çaylağı , ne siliği adamın küfür, hakaret dolu entryleri bile silinmiyor ağam.
Edit: ne çaylağı , ne siliği adamın küfür, hakaret dolu entryleri bile silinmiyor ağam.
görsel
(erdoğan'ın umumevi ziyareti)
diye araştırınca herkes bulur da.
yaşlılıktan, publichear kılları ağarmış, "yapay insan" kılığına bürünmüş dildo ile evlilik yaşayanlar anlamamış..
gülüyorumm vallaa, adamı linç ettiğinizi sanıyorsunuz mallar..
(Kızışma dönemi hiç bitmeyen sürüler halinde dolaşan)
kodugumun tatava yapan çomarları.
siktirin gidin..
(olumm sende geri dön, bu cahil yobaz dangalaklara bırakma meydanı)
Neşeli terapist.
"bir yazar en iyisinden ve ateist."
Allaamm heykeltıraş' ın (altına) girmişim.
Töbee.. üstad.
(erdoğan'ın umumevi ziyareti)
diye araştırınca herkes bulur da.
yaşlılıktan, publichear kılları ağarmış, "yapay insan" kılığına bürünmüş dildo ile evlilik yaşayanlar anlamamış..
gülüyorumm vallaa, adamı linç ettiğinizi sanıyorsunuz mallar..
(Kızışma dönemi hiç bitmeyen sürüler halinde dolaşan)
kodugumun tatava yapan çomarları.
siktirin gidin..
(olumm sende geri dön, bu cahil yobaz dangalaklara bırakma meydanı)
Neşeli terapist.
"bir yazar en iyisinden ve ateist."
Allaamm heykeltıraş' ın (altına) girmişim.
Töbee.. üstad.
elimde tonla yazar büyüdü ve adam oldu lan..
yok lan.. adam olamamış gebeşler..
pek çok insanı, nick’i tanımam etmem ve bir takım kimselerin de inkar etmesi ziyadesiyle normaldir..
çok mutluyum bu arada.. sözlüğün bütün zibidileri nikaltımda..
yok lan.. adam olamamış gebeşler..
pek çok insanı, nick’i tanımam etmem ve bir takım kimselerin de inkar etmesi ziyadesiyle normaldir..
çok mutluyum bu arada.. sözlüğün bütün zibidileri nikaltımda..
çılgınca ve arsızca tartışmak istediğim yazar.
gördüğüm kadarıyla sözlükteki kadınları sürekli birbiriyle karıştırıyor. halbuki gelip bana sorsa söylerdim...
belki de sözlük kızlarıyla diyaloğa girebilmek için bir bahane olarak kullanıyordur bu yöntemi, bilemem.
her yiğidin bir meme emmükleyişi vardır sonuçta.
gördüğüm kadarıyla sözlükteki kadınları sürekli birbiriyle karıştırıyor. halbuki gelip bana sorsa söylerdim...
belki de sözlük kızlarıyla diyaloğa girebilmek için bir bahane olarak kullanıyordur bu yöntemi, bilemem.
her yiğidin bir meme emmükleyişi vardır sonuçta.
Acayip dercede itici bulduğum yazar. Umarım gerçek hayatta da böyle düşüncelere sahip değildir.
siktikleri paçasından düşmüyor niyeyse..
bilseydi, hiç yapmazdı..-üzgün zımayl-
edit: yıkanmak istemeyen beyinsiz de düştü..
türkçe fln bir şeyler diyo ilkokul mezunu ezik yine..
iki nokta diyor, foşik diyor, ideoloji diyor..
tamam duyduğun kelimeleri cümle içinde kullandın.. bravo..
şimdi çekil huzurumdan ezique..
bilseydi, hiç yapmazdı..-üzgün zımayl-
edit: yıkanmak istemeyen beyinsiz de düştü..
türkçe fln bir şeyler diyo ilkokul mezunu ezik yine..
iki nokta diyor, foşik diyor, ideoloji diyor..
tamam duyduğun kelimeleri cümle içinde kullandın.. bravo..
şimdi çekil huzurumdan ezique..
Hah şimdi anlaşıldı.
Ulan ben de diyorum bu adam niye bu kadar agresif. Meğersem abazaymış.
Eğer öyleyse Allah tamamına erdirsin ve birazcık insan olsun yazarı.
Ulan ben de diyorum bu adam niye bu kadar agresif. Meğersem abazaymış.
Eğer öyleyse Allah tamamına erdirsin ve birazcık insan olsun yazarı.
o fotoğraftan tırnak profili çıkaran insana saygı duyarım..
o da zorundalıktan..
söyleyeceklerimi anlayamayabileceğinden..
maskeler olmasaydı ne olurduk değil mi?
saklanmayan insan tanımadım hayatımda..
saklanmayan insana aşığım..
doğanın plastiğe olan aşkı gibi!..
edit: ne kadar orospu çocuğu olsanız da ben hepinizi sevmekten başka bir şey yapamıyorum..
çünkü dünyayı dolandım çok da farklı bir şey görmedim sizden gayrı..
edi tiki: hadi barnakları geçtim.. benim değiller ki lan:))
o da zorundalıktan..
söyleyeceklerimi anlayamayabileceğinden..
maskeler olmasaydı ne olurduk değil mi?
saklanmayan insan tanımadım hayatımda..
saklanmayan insana aşığım..
doğanın plastiğe olan aşkı gibi!..
edit: ne kadar orospu çocuğu olsanız da ben hepinizi sevmekten başka bir şey yapamıyorum..
çünkü dünyayı dolandım çok da farklı bir şey görmedim sizden gayrı..
edi tiki: hadi barnakları geçtim.. benim değiller ki lan:))
biriniz de gelip çok kral çocuk, yalarım, emcüklerim diyin lan.
hiçbir şey bulamayan tırnağına sarıyor adamın.
siz onun tırnağı olabilir misiniz acaba? be hey dürrükler.
ezdirmem olm bu adamı size...
hiçbir şey bulamayan tırnağına sarıyor adamın.
siz onun tırnağı olabilir misiniz acaba? be hey dürrükler.
ezdirmem olm bu adamı size...
Benden hemen önce fotoğraf attığı için farkettim de tırnaklarınin içi kir pis içinde. Tırnak temizliğine takıntılı olduğum için yazmak istedim.Umarım o şekilde yatmazsınız mikrop kapabilirsiniz.
dayıcım kim bunlar ya?
normal yaşanmışlıklar değil bunlar, sanırım bir takım yazarlarla ciğma etmiş olmalı ki götünden hiç ayrılmıyorlar..
luci bey size de gerçekten çok ayıp oldu esasen..
size karşı çok mahçup hissediyorum kendimi:(
edit: olm ne çeşit geri zekalılarsınız.. aydınoğlu sığırı bile gelmiş..
normal yaşanmışlıklar değil bunlar, sanırım bir takım yazarlarla ciğma etmiş olmalı ki götünden hiç ayrılmıyorlar..
luci bey size de gerçekten çok ayıp oldu esasen..
size karşı çok mahçup hissediyorum kendimi:(
edit: olm ne çeşit geri zekalılarsınız.. aydınoğlu sığırı bile gelmiş..
nick altında kendisini öveni bir yatırıp .. şamarlamadıkları kalıyor.
senin için neleri göze alıyorum, gör deli oğlan.
çok kıral adamdır.
çekemeyen sorunu kendinde arasın.
senin için neleri göze alıyorum, gör deli oğlan.
çok kıral adamdır.
çekemeyen sorunu kendinde arasın.
Çok sinirli bir yazar. Nedenini merak ediyor insan.
Bu kız kurusuna itina ile ayar çekilir,
(Fabrika ayarlarına dönüş)
nnhhhaaa..
Dudağımda, köy ağası kıvamı gülüşler..
(Bu labia majora suratlı yazarın her yerde otladığını görmekten gına geldi abii..)
(Fabrika ayarlarına dönüş)
nnhhhaaa..
Dudağımda, köy ağası kıvamı gülüşler..
(Bu labia majora suratlı yazarın her yerde otladığını görmekten gına geldi abii..)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar