bugün
- herkesle iyi anlaşan insan13
- kadir inanır'ın vefatı7
- tüm çıplaklığımla burdayım7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi4
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- saraca finch house7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle22
- 19 yaşında kızla yatmak14
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- cüneyt arkın3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- menfaati için bir kişiye yalakalık yapan insan2
- ankara nın en güzel yanı7
- bili bili yumurta3
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı2
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- istanbul6
- ekşi ekşi kokan kezo2
- almanya5
- anın görüntüsü24
- kemalist dünya26
- 2026 dünya kupası28
- başkan3
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 28 haziran 20263
- gönül adamı2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- elon musk3
- thereads2
- kucaklaşma günü3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ilgi manyağı5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- mola4
- tamar tanrıyar4
- üniversitelerin gereksiz olması17
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- su içmek2
- ilkin aydın2
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- kadir inanır22
deniz ticareti ve gemi işletmeciliği işinden para kazanan iş adamlarıdır. genelde acayip derecede kültürlü ve hoşsohbetlerdir de.
Gemi sahibi ve denizcilikle uğraşan tüccara armatör denir. Amma zenginlerdir hepsi.
Bunları kullananlara da ammatörnır denir galiba.
Bunları kullananlara da ammatörnır denir galiba.
gözleri maviden başka renk görmeyen (ya deniz yada 100 tl) acayip zengin ismide çok hoş olan
genellikle şişko güleryüzlü bi tipleme aklıma getirdiğim güleryüzlü insan iş adamı..
genellikle şişko güleryüzlü bi tipleme aklıma getirdiğim güleryüzlü insan iş adamı..
gemi işletmeciliğinden para kazananlara armatör değil gemi brokerı denir. armatör gemisi olan insandır. gemisi olmayıp gemi ticareti yapan insanlar da vardır onlar sadece brokerlardır. seneler önce öğretmenim babamın mesleğini sorduğunda söylemiştim kadının tepkisi "annen çalışmıyo o zaman " olmuştu nedenini sorduğumda da e baban armatör annen neden çalışsın ki demişti. kısacası insanlar armatörleri para sıçan insanlar olarak bilir ama doğrusu öyle değildir. tabi ki gerçekten yüklü miktarda para kazandırır iş yapınca ama geminizin okyanusun ortasında demir ağlara takılması, kaptan mazottan çaldığı için karadenizde geminizin batması, geminin sizden yıllar önceki sahibinin borçlarını ödememesi üzerine bir gün adamın tekinin bu gemi benim diye dava açabilmesi mümkündür. kısacası gerçekten riskli bir iştir. ama işledimi de tıkır tıkır işler. ayrıca krizden en fazla etkilenen insanlardır armatörler.
(bkz: laz ziya)
eskinin kaçakçıları, şimdinin iş adamlarıdır.
şu meslekteki karizma kimsede yok arkadaş.
aklıma hemen beyaz ceketli, fularlı, taşağı 8 kilo çeken bi adam geliyor. sonra o taşakları hemen gözümün önünden uzaklaştırıyorum.
hani etrafımda klişeci bi pezevenk olsa gelse dese ki bi gün "olm denize armatör mü düşse kurtarırsın avrupa birliği genel sekreteri mi?" hiç düşünmem armatör derim aga. sonra da o klişeci pezevengi uşak'a kadar kovalarım. sene olmuş 2013 böyle soru soran tipler kaldı mı amına koyim! bak armatörü 2 rekat öveyim derken klişeci pezevenkle sinirlerimi alt üst ettim. gidiyorum lan ben!
aklıma hemen beyaz ceketli, fularlı, taşağı 8 kilo çeken bi adam geliyor. sonra o taşakları hemen gözümün önünden uzaklaştırıyorum.
hani etrafımda klişeci bi pezevenk olsa gelse dese ki bi gün "olm denize armatör mü düşse kurtarırsın avrupa birliği genel sekreteri mi?" hiç düşünmem armatör derim aga. sonra da o klişeci pezevengi uşak'a kadar kovalarım. sene olmuş 2013 böyle soru soran tipler kaldı mı amına koyim! bak armatörü 2 rekat öveyim derken klişeci pezevenkle sinirlerimi alt üst ettim. gidiyorum lan ben!
sanılanın aksine hepsi varlık içinde yüzmemektedir. hasbel kader alınan gemi, doğru dürüst iş alamadıktan sonra, çalıştırdığı personele, yakıtçıya, kumanyacıya bilimum kişi ve kurumlara takılan borçlar ile boğuşur durur.
Gemi sahibi olsun-olmasın her türlü gemi işletmecisine verilen isim.
kara para aklayıcılarının işadamı rolündeki ismi.
Google amcaya sormadan bilinmesi çok büyük bir genel kültür olduğunu düsündügüm hede.
Yeşilçam filmlerinden bugüne duyduğum ancak araştırmadığım bu meslek(mi değil mi bilmiyorum) tam olarak ne iş yapar?
Yeşilçam filmlerinden bugüne duyduğum ancak araştırmadığım bu meslek(mi değil mi bilmiyorum) tam olarak ne iş yapar?
Böyle bir tiptir.
görsel
görsel
deyince nedense aklıma hep elinde şarap kadehi, ağzında puro, boynunda fular olan bir tip geliyor aklıma. keşke röbdöşambrı da olsaydı.
gemi sahibi kimse. öyle elde puro viski ile hayal ettiğiniz bir meslek değildir, parası bol, sıkıntı stresi fazladır. bu hayatı yaşamak istemeyeceğinize eminim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar