bugün
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kadınlar neden aldatır4
- donald trump4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv4
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- karı hoplatmak3
- eren ali bingöl2
- iyi araba kullanan iyi sevişir2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- türkiye eyalet haritası2
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- aylık 378 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı6
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- sedat pekmez12
- yagmurcu ile revani yemek4
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- duşta şarkı söylemek2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- agresif süs köpeği3
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- z kuşağının metal dinlememesi2
- kadin2
- dut ağacı4
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- muşlettin amca4
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- askerlik4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- red pill2
- utanmadan şort giyen erkek7
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- kadında güzellik aramayan erkek2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- elimde goruntuleriniz var4
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
bisikletli uludağ sözlük kişisi.
o zaman k. çekmece grubundan selamlar diyelim kendisine.
o zaman k. çekmece grubundan selamlar diyelim kendisine.
aslında böyle insanları görünce acaba diyorum , değer mi diye , değmez zira bir insan fikir sahibi olmadan önce akıl sahibi olmalı ; ki eğer insanın usunda bir eksiklik varsa beyan ettiği şey de saygı duyulamayacak bir noktada oluyor. neyse efendim bakınızımızı verip aralara girelim ;
(bkz: #36962066)
girizgah ;
--spoiler--
Bu arkadaş acaba bu tarz entrylerle türkçe ve türkçülüğe katkı sağladığına inanıyor mu merak ediyorum. Yazdıklarından hayatında toplasan 2-3 kitap ancak okumuş, cahil ve muhtemelen max 15 yaşında bir ergen olduğu ortaya çıkıyor.
--spoiler--
şimdi bu arkadaş hakaret amaçlı girdiğini daha 1. dakikadan belli ediyor. Türkçe ve türkçülüğe katkı ? böyle bir iddaada olduğumu ya da bulunduğumu hiç sanmıyorum. eğer ki kendisi sözlükteki yazarlardan böyle bir misyon beklemekte ise de geleceği son kapı muhtemelen ben olmalıyım zira sözlüğe dair ciddi paylaşım ve incelemeler çok da toşbilimde olmuyor açıkçası. bu tip çocuklar giderken ben 2. tura dönüyordum , tur bindirilen adamın önde olduğunu sanması gibi bir durum bu. yaşımdan ve okuduğum kitaplardan da ayrıca kendisine ne diyorum. şirket sahibi bir yüksek mühendisim , ülkenin en yüksek puanlı okullarından birisinden mezun oldum ve yaşım da gayet fazla. bunların hiçbirisi ne kimseye ispat etmek zorunda değilim ve zerre umurumda olmaz açıkçası.
--spoiler--
Heralde taptığınız Atsız, saygı duyduğunuz Ziya gökalp; türkçülüğü bugün bu seviyeye indirdiğinizi görse ne derdi?
Senin ve senin gibiler yüzünden türkçü diyince insanların aklına eşek mizahı yapan, sağa sola saldıran kuduz köpek sürüsü gelmeye başladı.
--spoiler--
daha önce de dediğim gibi ; atsız veya Gökalp umurumda değil. haklarında 1 tane bile paylaşımım , yazım yok. neden böyle bir algıya kapıldı bu da muamma. bu tür insanlar sözlükte veya sanal alemde pkk yandaşlarına prim verir , birisi de dur dedi mi türkçüsün sen diyip ırkçılıkla suçlarlar. ne kadar da boş bir kafa.
--spoiler--
Şimdi kürt bu bana sallıyor gibi bir düşünce içine girebilirsin. Öz be öz türküm, üstüne türkçe üzerine akademik eğitim almış birisiyim ve senin gibi insanları gördükçe utanıyorum.
--spoiler--
bireysel olarak kimseyle sorunum yok ; sadece salaklığa tahammülüm yok. utanman gereken bir başkasının sana yanlış gelen davranışından çok ; kendini addettiğin branşa rağmen okuduğunu anlamadan sallamak olmalı. istersen japon görünümlü aborjin ol. eğitiminde de zerre umurumda değil zira ben bu mecrada fikirsel paylaşımlar yapmayı bırakalı çok oldu. ki o tip paylaşımları da okuyan bir kitle yok zaten , tek oyla geçer giderdi. bunu da demek için yeterince eskiyim .
başladığım gibi bitirecek olur isem ; akıl sahibi olmak önemli. okuduğunu anlarsın, okumadığını da kafandan yazdığın senaryo ile bütünlemeye çalışmazsın.
hadi başbaş.
Edit : hala aynı sıkıntı devam ediyor . Sen birisine yapması gereken şeyi söyleme yetkisini kendinde bulan tuhaf birisin maalesef . Doğal olarak muhatap almaya değmezsin . Zira Anlayış farklı bir kavram . Sanmıyorum ama bir gün Öğrenebilmen dileği ile .
(bkz: #36962066)
girizgah ;
--spoiler--
Bu arkadaş acaba bu tarz entrylerle türkçe ve türkçülüğe katkı sağladığına inanıyor mu merak ediyorum. Yazdıklarından hayatında toplasan 2-3 kitap ancak okumuş, cahil ve muhtemelen max 15 yaşında bir ergen olduğu ortaya çıkıyor.
--spoiler--
şimdi bu arkadaş hakaret amaçlı girdiğini daha 1. dakikadan belli ediyor. Türkçe ve türkçülüğe katkı ? böyle bir iddaada olduğumu ya da bulunduğumu hiç sanmıyorum. eğer ki kendisi sözlükteki yazarlardan böyle bir misyon beklemekte ise de geleceği son kapı muhtemelen ben olmalıyım zira sözlüğe dair ciddi paylaşım ve incelemeler çok da toşbilimde olmuyor açıkçası. bu tip çocuklar giderken ben 2. tura dönüyordum , tur bindirilen adamın önde olduğunu sanması gibi bir durum bu. yaşımdan ve okuduğum kitaplardan da ayrıca kendisine ne diyorum. şirket sahibi bir yüksek mühendisim , ülkenin en yüksek puanlı okullarından birisinden mezun oldum ve yaşım da gayet fazla. bunların hiçbirisi ne kimseye ispat etmek zorunda değilim ve zerre umurumda olmaz açıkçası.
--spoiler--
Heralde taptığınız Atsız, saygı duyduğunuz Ziya gökalp; türkçülüğü bugün bu seviyeye indirdiğinizi görse ne derdi?
Senin ve senin gibiler yüzünden türkçü diyince insanların aklına eşek mizahı yapan, sağa sola saldıran kuduz köpek sürüsü gelmeye başladı.
--spoiler--
daha önce de dediğim gibi ; atsız veya Gökalp umurumda değil. haklarında 1 tane bile paylaşımım , yazım yok. neden böyle bir algıya kapıldı bu da muamma. bu tür insanlar sözlükte veya sanal alemde pkk yandaşlarına prim verir , birisi de dur dedi mi türkçüsün sen diyip ırkçılıkla suçlarlar. ne kadar da boş bir kafa.
--spoiler--
Şimdi kürt bu bana sallıyor gibi bir düşünce içine girebilirsin. Öz be öz türküm, üstüne türkçe üzerine akademik eğitim almış birisiyim ve senin gibi insanları gördükçe utanıyorum.
--spoiler--
bireysel olarak kimseyle sorunum yok ; sadece salaklığa tahammülüm yok. utanman gereken bir başkasının sana yanlış gelen davranışından çok ; kendini addettiğin branşa rağmen okuduğunu anlamadan sallamak olmalı. istersen japon görünümlü aborjin ol. eğitiminde de zerre umurumda değil zira ben bu mecrada fikirsel paylaşımlar yapmayı bırakalı çok oldu. ki o tip paylaşımları da okuyan bir kitle yok zaten , tek oyla geçer giderdi. bunu da demek için yeterince eskiyim .
başladığım gibi bitirecek olur isem ; akıl sahibi olmak önemli. okuduğunu anlarsın, okumadığını da kafandan yazdığın senaryo ile bütünlemeye çalışmazsın.
hadi başbaş.
Edit : hala aynı sıkıntı devam ediyor . Sen birisine yapması gereken şeyi söyleme yetkisini kendinde bulan tuhaf birisin maalesef . Doğal olarak muhatap almaya değmezsin . Zira Anlayış farklı bir kavram . Sanmıyorum ama bir gün Öğrenebilmen dileği ile .
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar