bugün
- devşirmelik makamı9
- kadınlar neden aldatır12
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur6
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv7
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- biz arap değiliz biz türk üz2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi2
- kabullenince huzur veren gerçekler6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş'ın kılıçdaroğlu nu reddetmesi2
- orospum3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kürtçüleri komünist sanmak2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- evlenmek için gereken minimum para6
- uludağ sözlük kazları2
- donald trump4
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- babanın ölmesi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- dut ağacı5
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- sedat pekmez12
- 2026 dünya kupası15
- forlove192
- altin2
- karı hoplatmak3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- chp'deki değişimciler5
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- yagmurcu ile revani yemek4
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- eren ali bingöl2
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- utanmadan şort giyen erkek7
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
aslında böyle insanları görünce acaba diyorum , değer mi diye , değmez zira bir insan fikir sahibi olmadan önce akıl sahibi olmalı ; ki eğer insanın usunda bir eksiklik varsa beyan ettiği şey de saygı duyulamayacak bir noktada oluyor. neyse efendim bakınızımızı verip aralara girelim ;
(bkz: #36962066)
girizgah ;
--spoiler--
Bu arkadaş acaba bu tarz entrylerle türkçe ve türkçülüğe katkı sağladığına inanıyor mu merak ediyorum. Yazdıklarından hayatında toplasan 2-3 kitap ancak okumuş, cahil ve muhtemelen max 15 yaşında bir ergen olduğu ortaya çıkıyor.
--spoiler--
şimdi bu arkadaş hakaret amaçlı girdiğini daha 1. dakikadan belli ediyor. Türkçe ve türkçülüğe katkı ? böyle bir iddaada olduğumu ya da bulunduğumu hiç sanmıyorum. eğer ki kendisi sözlükteki yazarlardan böyle bir misyon beklemekte ise de geleceği son kapı muhtemelen ben olmalıyım zira sözlüğe dair ciddi paylaşım ve incelemeler çok da toşbilimde olmuyor açıkçası. bu tip çocuklar giderken ben 2. tura dönüyordum , tur bindirilen adamın önde olduğunu sanması gibi bir durum bu. yaşımdan ve okuduğum kitaplardan da ayrıca kendisine ne diyorum. şirket sahibi bir yüksek mühendisim , ülkenin en yüksek puanlı okullarından birisinden mezun oldum ve yaşım da gayet fazla. bunların hiçbirisi ne kimseye ispat etmek zorunda değilim ve zerre umurumda olmaz açıkçası.
--spoiler--
Heralde taptığınız Atsız, saygı duyduğunuz Ziya gökalp; türkçülüğü bugün bu seviyeye indirdiğinizi görse ne derdi?
Senin ve senin gibiler yüzünden türkçü diyince insanların aklına eşek mizahı yapan, sağa sola saldıran kuduz köpek sürüsü gelmeye başladı.
--spoiler--
daha önce de dediğim gibi ; atsız veya Gökalp umurumda değil. haklarında 1 tane bile paylaşımım , yazım yok. neden böyle bir algıya kapıldı bu da muamma. bu tür insanlar sözlükte veya sanal alemde pkk yandaşlarına prim verir , birisi de dur dedi mi türkçüsün sen diyip ırkçılıkla suçlarlar. ne kadar da boş bir kafa.
--spoiler--
Şimdi kürt bu bana sallıyor gibi bir düşünce içine girebilirsin. Öz be öz türküm, üstüne türkçe üzerine akademik eğitim almış birisiyim ve senin gibi insanları gördükçe utanıyorum.
--spoiler--
bireysel olarak kimseyle sorunum yok ; sadece salaklığa tahammülüm yok. utanman gereken bir başkasının sana yanlış gelen davranışından çok ; kendini addettiğin branşa rağmen okuduğunu anlamadan sallamak olmalı. istersen japon görünümlü aborjin ol. eğitiminde de zerre umurumda değil zira ben bu mecrada fikirsel paylaşımlar yapmayı bırakalı çok oldu. ki o tip paylaşımları da okuyan bir kitle yok zaten , tek oyla geçer giderdi. bunu da demek için yeterince eskiyim .
başladığım gibi bitirecek olur isem ; akıl sahibi olmak önemli. okuduğunu anlarsın, okumadığını da kafandan yazdığın senaryo ile bütünlemeye çalışmazsın.
hadi başbaş.
Edit : hala aynı sıkıntı devam ediyor . Sen birisine yapması gereken şeyi söyleme yetkisini kendinde bulan tuhaf birisin maalesef . Doğal olarak muhatap almaya değmezsin . Zira Anlayış farklı bir kavram . Sanmıyorum ama bir gün Öğrenebilmen dileği ile .
(bkz: #36962066)
girizgah ;
--spoiler--
Bu arkadaş acaba bu tarz entrylerle türkçe ve türkçülüğe katkı sağladığına inanıyor mu merak ediyorum. Yazdıklarından hayatında toplasan 2-3 kitap ancak okumuş, cahil ve muhtemelen max 15 yaşında bir ergen olduğu ortaya çıkıyor.
--spoiler--
şimdi bu arkadaş hakaret amaçlı girdiğini daha 1. dakikadan belli ediyor. Türkçe ve türkçülüğe katkı ? böyle bir iddaada olduğumu ya da bulunduğumu hiç sanmıyorum. eğer ki kendisi sözlükteki yazarlardan böyle bir misyon beklemekte ise de geleceği son kapı muhtemelen ben olmalıyım zira sözlüğe dair ciddi paylaşım ve incelemeler çok da toşbilimde olmuyor açıkçası. bu tip çocuklar giderken ben 2. tura dönüyordum , tur bindirilen adamın önde olduğunu sanması gibi bir durum bu. yaşımdan ve okuduğum kitaplardan da ayrıca kendisine ne diyorum. şirket sahibi bir yüksek mühendisim , ülkenin en yüksek puanlı okullarından birisinden mezun oldum ve yaşım da gayet fazla. bunların hiçbirisi ne kimseye ispat etmek zorunda değilim ve zerre umurumda olmaz açıkçası.
--spoiler--
Heralde taptığınız Atsız, saygı duyduğunuz Ziya gökalp; türkçülüğü bugün bu seviyeye indirdiğinizi görse ne derdi?
Senin ve senin gibiler yüzünden türkçü diyince insanların aklına eşek mizahı yapan, sağa sola saldıran kuduz köpek sürüsü gelmeye başladı.
--spoiler--
daha önce de dediğim gibi ; atsız veya Gökalp umurumda değil. haklarında 1 tane bile paylaşımım , yazım yok. neden böyle bir algıya kapıldı bu da muamma. bu tür insanlar sözlükte veya sanal alemde pkk yandaşlarına prim verir , birisi de dur dedi mi türkçüsün sen diyip ırkçılıkla suçlarlar. ne kadar da boş bir kafa.
--spoiler--
Şimdi kürt bu bana sallıyor gibi bir düşünce içine girebilirsin. Öz be öz türküm, üstüne türkçe üzerine akademik eğitim almış birisiyim ve senin gibi insanları gördükçe utanıyorum.
--spoiler--
bireysel olarak kimseyle sorunum yok ; sadece salaklığa tahammülüm yok. utanman gereken bir başkasının sana yanlış gelen davranışından çok ; kendini addettiğin branşa rağmen okuduğunu anlamadan sallamak olmalı. istersen japon görünümlü aborjin ol. eğitiminde de zerre umurumda değil zira ben bu mecrada fikirsel paylaşımlar yapmayı bırakalı çok oldu. ki o tip paylaşımları da okuyan bir kitle yok zaten , tek oyla geçer giderdi. bunu da demek için yeterince eskiyim .
başladığım gibi bitirecek olur isem ; akıl sahibi olmak önemli. okuduğunu anlarsın, okumadığını da kafandan yazdığın senaryo ile bütünlemeye çalışmazsın.
hadi başbaş.
Edit : hala aynı sıkıntı devam ediyor . Sen birisine yapması gereken şeyi söyleme yetkisini kendinde bulan tuhaf birisin maalesef . Doğal olarak muhatap almaya değmezsin . Zira Anlayış farklı bir kavram . Sanmıyorum ama bir gün Öğrenebilmen dileği ile .
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar