bugün

hizmete sokup sokmayacağı daha belli değildir.
etrafta bu kadar arama motoru varken ve google büyük konuşup rahat rahat büyük lokma yiyebilirken. ne amaca hizmet edeceği merak konusudur.

gerçi apple yapıyorsa iki amacı vardır;

1. Parayı dışarı kaptırmamak.
2. Tüm apple sistemleri ile entegre edip pratiklik sağlamak.

bence ikiside... vardır bir bildikleri göreceğiz bakalım...
© copyright 2005 - 2026