bugün

doğru bir tespittir. önceden otobüste kuran okuyan teyzeler görürdük. şimdi eline apple olan bir dünya insan görüyoruz. söyleyin bana tapar gibi bakmıyorlar mı?
i-religion. *
hayatlarını i-pad, i-phone'na hapsetmiş insanların yaşadıkları dindir.
müritleri fanatiktirler. apple ürünlerine hiçbir şekilde hiçbir laf söyletmezler. bir iphone, bir ipad sanki ilahi gücü olan aletlermiş gibi davranırlar. bunlarla tartışmak yersizdir, kaçın müritlerinden gördüğünüz yerde.
© copyright 2005 - 2026