bugün
- herkesle iyi anlaşan insan9
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir4
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak4
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 19 yaşında kızla yatmak12
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- kucaklaşma günü3
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ankara nın en güzel yanı6
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- kemalist dünya26
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- elon musk2
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- anın görüntüsü23
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ankara3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- velvet28
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- true'nun çaylak olması16
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- gitme diye yalvarmak6
- bir şeyler söyle4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
allah'in belasi karttir bu. bu kart sistemi izmir'de de var, istanbul'da da var. bi olcude ankara'da da var. ama hicbirinde bu kadar rezilce uygulanma hatalari olmuyor, bak guzel kardesim adamlar zamaninda yapmislar, hatalarini gormusler ama bi sistem oturtmuslar, madem kart getiriyorsun komple al o sistemi getir ki biz de kendimizi tuzlanmis hiyar sanmayalim.
oncelikle reklam departmanindan, insani enayi yerine koymanin 50 yolu adli incelikli ders ogrenebilir, cunku soyle bir reklam stratejileri vardir : antalya da 1,40 olan dolmus ucretleri (ki bu ucretlerde antalya icin utopiktir zaten) antkartsiz yolculara 1,75'den kaktirilmakta, antkarti olan yolcularinda 1,40'den iki kere ust uste cekmemesine imkan verilmemekte-ydi (3 hafta oncesine kadar yaklasik 7 ay boyunca). ve reklamlarinda efendim antkart'la yolculugun ne kadar "ekonomik" oldugu, antkarti olanin ne kadar " uygun fiyatla" yolculuk ettigi falan anlatilmaktaydi. benim normal dolmus paramin ustunden zam yapip, normal dolmus ucretini de ekonomik yansitmak cabasi isin. gerizekaliyim ya ben anlamiyorum, gecelim...
antkart dolum merkezlerini ele alalim, bu dolum merkezlerinin bir standarti vardir, diyelimki bir gunluk 3000 lira liminitiniz vardir bu limiti doldurdugunuzda merkez olarak tek bir kisinin kartina bile yukleme yapamazsiniz. o tek bir kiside gursu'dan isiklara gitmek zorunda olan bir kisiyse- dolmus bekledin, bindin, gittin derken yaklasik 1 saatlik bir olaydir bu mesafe- ve antkart dolduracak tek bir yer varsa o kisi cinnet gecirir. gecelim...
antkart dolum standarti, antkart merkezleri kendi kiclarinin zevkine gore kart dolumu yaparlar, cebinizde 3 liraniz var ve dogal olarak 1,75 lira dolmus parasi vermek istemiyorsunuz, gidip doldurmak isterseniz, tamamen karsidaki kisinin vicdanina kalmistir sizin kaderiniz. cani isterse 3 lirayi doldurur, cani istemezse 5 liradan asagi dolum yapmiyoruz gardesim der. gecelim...
halen daha gecen yaz sabahin 8'inde millet ise giderken "antkarti olmayani otobuse almiyoruz" gibi gerizekalica bir uygulamayi yapmis oldugunuzu da unutmus degilim. ara ara hatirlaticam ben insanlari sebebi ne olursa olsun toplu tasima hakkindan mahrum birakmis oldugunuzu. ben anlamiyorum, bunlar mi bizim icin var? biz mi bunlari zengin etmek icin variz anlayamiyorum. vatandasi bunca zor durumda birakip, ondan sonra gecip piskin piskin hala ne yuzle reklam falan yapilabiliyor, ne yuzle 1,75 lira antkarti olmayandan o kadar para aliyoruz falan deniliyor kafam basmiyor.
oncelikle reklam departmanindan, insani enayi yerine koymanin 50 yolu adli incelikli ders ogrenebilir, cunku soyle bir reklam stratejileri vardir : antalya da 1,40 olan dolmus ucretleri (ki bu ucretlerde antalya icin utopiktir zaten) antkartsiz yolculara 1,75'den kaktirilmakta, antkarti olan yolcularinda 1,40'den iki kere ust uste cekmemesine imkan verilmemekte-ydi (3 hafta oncesine kadar yaklasik 7 ay boyunca). ve reklamlarinda efendim antkart'la yolculugun ne kadar "ekonomik" oldugu, antkarti olanin ne kadar " uygun fiyatla" yolculuk ettigi falan anlatilmaktaydi. benim normal dolmus paramin ustunden zam yapip, normal dolmus ucretini de ekonomik yansitmak cabasi isin. gerizekaliyim ya ben anlamiyorum, gecelim...
antkart dolum merkezlerini ele alalim, bu dolum merkezlerinin bir standarti vardir, diyelimki bir gunluk 3000 lira liminitiniz vardir bu limiti doldurdugunuzda merkez olarak tek bir kisinin kartina bile yukleme yapamazsiniz. o tek bir kiside gursu'dan isiklara gitmek zorunda olan bir kisiyse- dolmus bekledin, bindin, gittin derken yaklasik 1 saatlik bir olaydir bu mesafe- ve antkart dolduracak tek bir yer varsa o kisi cinnet gecirir. gecelim...
antkart dolum standarti, antkart merkezleri kendi kiclarinin zevkine gore kart dolumu yaparlar, cebinizde 3 liraniz var ve dogal olarak 1,75 lira dolmus parasi vermek istemiyorsunuz, gidip doldurmak isterseniz, tamamen karsidaki kisinin vicdanina kalmistir sizin kaderiniz. cani isterse 3 lirayi doldurur, cani istemezse 5 liradan asagi dolum yapmiyoruz gardesim der. gecelim...
halen daha gecen yaz sabahin 8'inde millet ise giderken "antkarti olmayani otobuse almiyoruz" gibi gerizekalica bir uygulamayi yapmis oldugunuzu da unutmus degilim. ara ara hatirlaticam ben insanlari sebebi ne olursa olsun toplu tasima hakkindan mahrum birakmis oldugunuzu. ben anlamiyorum, bunlar mi bizim icin var? biz mi bunlari zengin etmek icin variz anlayamiyorum. vatandasi bunca zor durumda birakip, ondan sonra gecip piskin piskin hala ne yuzle reklam falan yapilabiliyor, ne yuzle 1,75 lira antkarti olmayandan o kadar para aliyoruz falan deniliyor kafam basmiyor.
henüz geleli 1 sene olmasına rağmen ulaşım konusunda sağlam paralar kaldırmış şahıs şirketi.
antkart uygulaması başlamadan önce ulaşım 1,15 liraydı daha 1 yıl önce şimdi ise antkart basarsanız 1,40 lira kartınız yoksa nakit 1,75. ulan koskoca istanbul'da bile 1,25 akbille, 1,40 nakit verirsen!
antalya'daki ulaşım çok ciddi şekilde pahalılaşmıştır sayelerinde. bir de zam+zam yapıp zamlı bölümü "ekonomik" diye sunmaları yok mudur? insanı öldürür.
şimdilerde kısa mesaj olayına da girişmişlerdir, durak kodunu ve beklediğiniz hat kodunu 9707'ye gönderiyorsunuz, 30 saniye içinde size aracın kaç dakika sonra o durakta olacağını mesaj atıyor. her hizmet bir kısa mesaj karşılığı ücretlendiriliyor.
ulaşım fiyatları fahiş hale getirildi çuvalla para akıyor.
ulaşım araçlarındaki lcd televizyonlardan dönen reklamlardan çuvalla para akıyor.
kısa mesaj davasından da mutlaka vardır bir karları.
ve bu şirket bir belediye iştiraki değil! bu şirket ulaşımda belediye %2 pay alırken, kendisi %11 pay alıyor!
ve tekrar söylüyorum bu bir belediye iştiraki değil, bir şahıs şirketi! üstelik hiçbir ihale sürecinden geçirilmeden verilmiş bir ayrıcalık, üstelik bazı ortakları "ticari sır" gerekçesi ile açıklanmıyor, üstelik sözleşme şartları tam olarak kamuoyuna açıklanmıyor.
bu büyük rantı bu şirkete aktaran ise lafına bakarsanız antalya aşığı olduğunu iddia eden ancak antalya'nın rantını bir yerlere aktarmakta beis görmeyen antalya'ya ihanet içinde olan kişi için; (bkz: menderes türel)
antkart uygulaması başlamadan önce ulaşım 1,15 liraydı daha 1 yıl önce şimdi ise antkart basarsanız 1,40 lira kartınız yoksa nakit 1,75. ulan koskoca istanbul'da bile 1,25 akbille, 1,40 nakit verirsen!
antalya'daki ulaşım çok ciddi şekilde pahalılaşmıştır sayelerinde. bir de zam+zam yapıp zamlı bölümü "ekonomik" diye sunmaları yok mudur? insanı öldürür.
şimdilerde kısa mesaj olayına da girişmişlerdir, durak kodunu ve beklediğiniz hat kodunu 9707'ye gönderiyorsunuz, 30 saniye içinde size aracın kaç dakika sonra o durakta olacağını mesaj atıyor. her hizmet bir kısa mesaj karşılığı ücretlendiriliyor.
ulaşım fiyatları fahiş hale getirildi çuvalla para akıyor.
ulaşım araçlarındaki lcd televizyonlardan dönen reklamlardan çuvalla para akıyor.
kısa mesaj davasından da mutlaka vardır bir karları.
ve bu şirket bir belediye iştiraki değil! bu şirket ulaşımda belediye %2 pay alırken, kendisi %11 pay alıyor!
ve tekrar söylüyorum bu bir belediye iştiraki değil, bir şahıs şirketi! üstelik hiçbir ihale sürecinden geçirilmeden verilmiş bir ayrıcalık, üstelik bazı ortakları "ticari sır" gerekçesi ile açıklanmıyor, üstelik sözleşme şartları tam olarak kamuoyuna açıklanmıyor.
bu büyük rantı bu şirkete aktaran ise lafına bakarsanız antalya aşığı olduğunu iddia eden ancak antalya'nın rantını bir yerlere aktarmakta beis görmeyen antalya'ya ihanet içinde olan kişi için; (bkz: menderes türel)
30 mart 2009 -bugün- sabahından itibaren ölüm sessizliğinin hüküm sürdüğü şirket.
tayyip erdoğan "antalya'yı çok ama çok anormal buluyorum" sözüne binayen, bu şirkete bak anormal bulmazsın demek istiyorum kendisine.
tayyip erdoğan "antalya'yı çok ama çok anormal buluyorum" sözüne binayen, bu şirkete bak anormal bulmazsın demek istiyorum kendisine.
mahkeme kararı ile iptal edilen kart.
--spoiler--
ANTKART Kart Hizmetleri A.Ş ile Toplu Taşıma Sistem Otomasyonunun satın alınması ve satın alınan bu sistemin halk yararına kullanılması için başlatılan görüşmeler, Büyükşehir Belediye Başkanlığımız tarafından 18 Haziran 2009 tarihinde sonlandırılmıştır. Görüşmelerde anlaşma ortamı sağlanamamış fiyatın ve ödemenin vadesinin yapılandırılması mümkün olmamıştır. 18 Haziran 2009 tarihinde kesilen görüşmeler nedeniyle kamuoyuna açıklama yapılması zarureti doğmuştur. Bu kararın alınmasının ardından Antalya 2. idare Mahkemesi de ANTKART sistemini iptal etmiştir.
--spoiler--
--spoiler--
ANTKART Kart Hizmetleri A.Ş ile Toplu Taşıma Sistem Otomasyonunun satın alınması ve satın alınan bu sistemin halk yararına kullanılması için başlatılan görüşmeler, Büyükşehir Belediye Başkanlığımız tarafından 18 Haziran 2009 tarihinde sonlandırılmıştır. Görüşmelerde anlaşma ortamı sağlanamamış fiyatın ve ödemenin vadesinin yapılandırılması mümkün olmamıştır. 18 Haziran 2009 tarihinde kesilen görüşmeler nedeniyle kamuoyuna açıklama yapılması zarureti doğmuştur. Bu kararın alınmasının ardından Antalya 2. idare Mahkemesi de ANTKART sistemini iptal etmiştir.
--spoiler--
iptal edilerek sona erdirilmiş bir rezalet... *
antalya büyükşehir belediyesi eski başkanı akp'li menderes türel eliyle, doğru sistemin yanlış şekilde uygulanması ve "rant aktarımı" yapılmasının akabinde antalya büyükşehir belediyesi başkanı mustafa akaydın tarafından sona erdirilen şehiriçi ulaşım sisteminde çağdaş ödeme sistemi.
gün itibari ile saat 24:00'da son bulacak, yarın ise validatörlerde siyah kurdele takacakmış toplu ulaşım araçlarının şoförleri.
antalya'ya bu sistemin getirilişi doğruydu fakat, özel sektöre havale edilip, rantın o şirkete aktarılması konusu tersti. ancak bu sistemin tamamen iptal edilmesindense, bir takım iyileştirmeler yapılarak sistemin devam etmesi sağlanabilirdi.
dolmuşcu esnafı bu sistemi istemiyor neden? daha az vergi ödemek için. çünkü 100 yolcu taşıyıp, 10 yolcu bildirimi yaparak bunun üzerinden vergi ödemekteydiler, bu sistemle bu mevzu ortadan kalktı. nakit binme ücretinin karta nazaran yüksek olması normaldir ancak anormal olan bu fiyatın anormal fazlalığıydı. yani, kartlı kullanımı özendirmek adına 1.4 olan kartlı ücret, nakitte 1.45 veya 1.5 lira olabilirdi ancak, 1.75 lira olunca iş karşıtı. bir de başlangıçta antkart'ı olmayanların toplu ulaşm araçlarına alınmaması sonucunda halkta bir kindarlık oluşturuldu.
antkart çok ciddi paralar kazanıyor doğrudur ancak, antkart'ı işleten şirket, bütün teknik altyapıyı kendisi sağlamakta üstelik, akıllı durak sistemi ile avrupa'da ilk olan bir sistemi devreye sokmuştu. 9707'ye bekleyeceğiniz durak kodunu ve beklediğiniz hat numarasını mesaj attığınızda 30 saniye içinde o hattın kaç dakika sonra o durakta olacağı bilgisi cebinize mesaj olarak gelmekteydi. velhasıl, sıcakta veya soğukta zaman harcamayacak ona göre işinizi görebilirdiniz inanılmaz bir zaman tasarrufu sağlamaktaydı bu sistem. internetten de duraklara gelen hatların google map veya google earth üzerinde her 2 saniyede bir güncellenmiş şekliyle görebilmekteydiniz.
bu sistemin tüm türkiye'de olduğu gibi belediye iştiraki bir şirket eliyle yapılması taraftarıydım ancak özel şirkete verildi geçen dönemde şimdi yapılması gerken ise, belediye'nin bu şirkete somut bir ortaklıkla giriş yapmasıydı.
mustafa akaydın izmir'deki gibi kentkart uygulaması getirileceğini söyledi.
izmir'deki kentkart uygulaması şöyle; araçlardaki validatörler, validatörlerin yedek parça gereksinimleri, araç takip sistemi, personel, kart üretimi, kart başvurularının sonuçlandırılması velhasıl kırtasiye maliyeti vs. bunların hepsi izmir büyükşehir belediyesi iştiraki şirket tarafından karşılanmakta. sadece teknik destek ve yazılım desteği veren özel firma ise validatöre basılan karttan düşen ücretin %8'ini alıyor verdiği hizmet karşılığı olarak. üstelik akıllı durak sistemi de yok izmir'de. kaldı ki, türkiye'nin hiçbir yerinde yok.
antalya'daki antkart nasıl? özel şirket üstteki bütün cihaz, personel, kart vs. ihtiyacını karşılıyor ve %13 pay alıyor. üzerine kart başına para da bu şirkete akıyor. bana göre fazla bir kazancı var şirketin ancak bu kazancın düşürülmesi yolunda anlaşmaya gidilmesi gerekirdi. ali kıran baş kesen bir üslupla şirketle müzakere yürütmek akıl işi değildi ancak, akaydın bunu yaptı. çatışmacı bir müzakere süreci güttü ve sonuç her iki taraf açısından da hüsranla sonuçlandı. hisran olunca da, akaydın seçimde verdiği sözü tutmak için tüm maliyetleri göze aldı.
şimdi antalya büyükşehir belediyesi antkart'ı işleten şirkete 10 milyon lira tazminat ödeyecek sözleşme gereği. üzerine bir de firmanın yaptığı teknik yatırımların bedelini de firmaya ödeyecek. üzerine kentkart sisteminin altyapısı kurulacak, yeni teknik yatırımlar yapılacak üzerine başka bir özel firmaya belirli bir komisyon ödenecek bu %8 olmaz da %5 olur, %10 olur bilemeyiz ancak, bu sistemin tamamen iptal edilip, yeniden sistem kurma konusu astarı yüzünden pahalı haldedir şu anda. üstelik zaman kaybı da cabası.
yapılması gereken, uygun bir şekilde anlaşılarak aynı sistemde devam edilmesiydi. şimdi tek şey; dolmuşcu, otobüscü vergiden kaçacak kaçabildiği kadar.
aferin mustafa akaydın hoca, bu kafayla aynen devam et. işlerin oluruna bakma da, inatla bir şeyleri yapmaya gayret et. "ben borçlu bir belediye teslim aldım" edebiyatı yap dur ancak, astarı yüzünden pahalı halde olduğu gün gibi aşikar bir işe girişiyordun.
sonuç olarak, menderes türel'in seçimi kaybetmesi ne kadar isabetli ise, "senin gelmen" de bir o kadar hataymış. sözde başkan olunca parti rozetini çıkaracaktın, yaptığın atamalarla, ettiğin inatlarla da rozetin çiviyle çakıldığını da gösterdin! antalya'yı yönetecek olup da partizanca davranmayan, bir yerlere rant aktarımı yapmayacak olan adam hiç mi yok? hayır ben aday olayım diyorum ama haracayacak binlerce lira param da yok.
bir söz chp'ye... mustafa hoca bu kafayla giderse, ilk milletvekili seçimlerinde ciddi manada oy kaybına uğramakla kalmayacak, yerel seçimlerde de belki de antalya'da istanbul'da olduğu gibi kalıcı bir hüsrana uğrayacaksınız. yazık...
gün itibari ile saat 24:00'da son bulacak, yarın ise validatörlerde siyah kurdele takacakmış toplu ulaşım araçlarının şoförleri.
antalya'ya bu sistemin getirilişi doğruydu fakat, özel sektöre havale edilip, rantın o şirkete aktarılması konusu tersti. ancak bu sistemin tamamen iptal edilmesindense, bir takım iyileştirmeler yapılarak sistemin devam etmesi sağlanabilirdi.
dolmuşcu esnafı bu sistemi istemiyor neden? daha az vergi ödemek için. çünkü 100 yolcu taşıyıp, 10 yolcu bildirimi yaparak bunun üzerinden vergi ödemekteydiler, bu sistemle bu mevzu ortadan kalktı. nakit binme ücretinin karta nazaran yüksek olması normaldir ancak anormal olan bu fiyatın anormal fazlalığıydı. yani, kartlı kullanımı özendirmek adına 1.4 olan kartlı ücret, nakitte 1.45 veya 1.5 lira olabilirdi ancak, 1.75 lira olunca iş karşıtı. bir de başlangıçta antkart'ı olmayanların toplu ulaşm araçlarına alınmaması sonucunda halkta bir kindarlık oluşturuldu.
antkart çok ciddi paralar kazanıyor doğrudur ancak, antkart'ı işleten şirket, bütün teknik altyapıyı kendisi sağlamakta üstelik, akıllı durak sistemi ile avrupa'da ilk olan bir sistemi devreye sokmuştu. 9707'ye bekleyeceğiniz durak kodunu ve beklediğiniz hat numarasını mesaj attığınızda 30 saniye içinde o hattın kaç dakika sonra o durakta olacağı bilgisi cebinize mesaj olarak gelmekteydi. velhasıl, sıcakta veya soğukta zaman harcamayacak ona göre işinizi görebilirdiniz inanılmaz bir zaman tasarrufu sağlamaktaydı bu sistem. internetten de duraklara gelen hatların google map veya google earth üzerinde her 2 saniyede bir güncellenmiş şekliyle görebilmekteydiniz.
bu sistemin tüm türkiye'de olduğu gibi belediye iştiraki bir şirket eliyle yapılması taraftarıydım ancak özel şirkete verildi geçen dönemde şimdi yapılması gerken ise, belediye'nin bu şirkete somut bir ortaklıkla giriş yapmasıydı.
mustafa akaydın izmir'deki gibi kentkart uygulaması getirileceğini söyledi.
izmir'deki kentkart uygulaması şöyle; araçlardaki validatörler, validatörlerin yedek parça gereksinimleri, araç takip sistemi, personel, kart üretimi, kart başvurularının sonuçlandırılması velhasıl kırtasiye maliyeti vs. bunların hepsi izmir büyükşehir belediyesi iştiraki şirket tarafından karşılanmakta. sadece teknik destek ve yazılım desteği veren özel firma ise validatöre basılan karttan düşen ücretin %8'ini alıyor verdiği hizmet karşılığı olarak. üstelik akıllı durak sistemi de yok izmir'de. kaldı ki, türkiye'nin hiçbir yerinde yok.
antalya'daki antkart nasıl? özel şirket üstteki bütün cihaz, personel, kart vs. ihtiyacını karşılıyor ve %13 pay alıyor. üzerine kart başına para da bu şirkete akıyor. bana göre fazla bir kazancı var şirketin ancak bu kazancın düşürülmesi yolunda anlaşmaya gidilmesi gerekirdi. ali kıran baş kesen bir üslupla şirketle müzakere yürütmek akıl işi değildi ancak, akaydın bunu yaptı. çatışmacı bir müzakere süreci güttü ve sonuç her iki taraf açısından da hüsranla sonuçlandı. hisran olunca da, akaydın seçimde verdiği sözü tutmak için tüm maliyetleri göze aldı.
şimdi antalya büyükşehir belediyesi antkart'ı işleten şirkete 10 milyon lira tazminat ödeyecek sözleşme gereği. üzerine bir de firmanın yaptığı teknik yatırımların bedelini de firmaya ödeyecek. üzerine kentkart sisteminin altyapısı kurulacak, yeni teknik yatırımlar yapılacak üzerine başka bir özel firmaya belirli bir komisyon ödenecek bu %8 olmaz da %5 olur, %10 olur bilemeyiz ancak, bu sistemin tamamen iptal edilip, yeniden sistem kurma konusu astarı yüzünden pahalı haldedir şu anda. üstelik zaman kaybı da cabası.
yapılması gereken, uygun bir şekilde anlaşılarak aynı sistemde devam edilmesiydi. şimdi tek şey; dolmuşcu, otobüscü vergiden kaçacak kaçabildiği kadar.
aferin mustafa akaydın hoca, bu kafayla aynen devam et. işlerin oluruna bakma da, inatla bir şeyleri yapmaya gayret et. "ben borçlu bir belediye teslim aldım" edebiyatı yap dur ancak, astarı yüzünden pahalı halde olduğu gün gibi aşikar bir işe girişiyordun.
sonuç olarak, menderes türel'in seçimi kaybetmesi ne kadar isabetli ise, "senin gelmen" de bir o kadar hataymış. sözde başkan olunca parti rozetini çıkaracaktın, yaptığın atamalarla, ettiğin inatlarla da rozetin çiviyle çakıldığını da gösterdin! antalya'yı yönetecek olup da partizanca davranmayan, bir yerlere rant aktarımı yapmayacak olan adam hiç mi yok? hayır ben aday olayım diyorum ama haracayacak binlerce lira param da yok.
bir söz chp'ye... mustafa hoca bu kafayla giderse, ilk milletvekili seçimlerinde ciddi manada oy kaybına uğramakla kalmayacak, yerel seçimlerde de belki de antalya'da istanbul'da olduğu gibi kalıcı bir hüsrana uğrayacaksınız. yazık...
antalya denen kasabanın 25 senedir istanbul da olan akbili taklit etme cabası ve dolmusa binerken soforun okutup size bir de fis vermesi.
Gündemdeki Haberler