bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi4
- kemalistler8
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- hızlı para kazanmanın yolları11
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- sözlüğün tadının kaçması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- futbol17
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dünya11
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- üniversitelerin gereksiz olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- kıskanmak7
- bitcoin2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kadınların yanlış yapması3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- am okşama4
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- sözlük kızlarının vücutları15
- kemal kılıçdaroğlu18
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
ufak bir troll havası sezdiğim yazar. gözlemleyip intibamızı edinelim bakalım.
saygı ve format çerçevesindeki bir eleştiriyi başka bir yazarın nick başlığını kullanarak alaycı bir tavırla yanıtlamasıyla donuz listeme girmeyi hak etmiş, eski nickimi bildiğine göre yine eski hesaplarından birine verdiğim saygı ve format çerçevesindeki ayarı unutamadığını düşündüğüm üzmüş yazar.
seni artık okumayacak olsam da tek ricam var. başkalarını karıştırmadan direkt nick başlığıma yaz. ufacık ricamı da görmezden gelme bari.
mutlu ama uzak olsun. kendisini okumayacağım için seviniyorum.
seni artık okumayacak olsam da tek ricam var. başkalarını karıştırmadan direkt nick başlığıma yaz. ufacık ricamı da görmezden gelme bari.
mutlu ama uzak olsun. kendisini okumayacağım için seviniyorum.
şahsım hakkındaki alaycı tutumundan ötürü donuza eklediğim bir yazardı. ancak donuza eklenip hatasını kabul etmeyi reddeden çoğu yazarın hatasına o da düşmüş sanırım. kendisiyle bundan böyle iletişim kurmayacağımı belirtir, nick başlığıma yazmamasını rica ederim. mutlu ama uzak olsun, istediği gibi yazsın, yazdıklarını görmeyeceğim için benim adıma sorun yok. bitti.
parantez açıp son bir ekleme yaptıktan sonra sözlük hayatım boyunca unutacağım yazar. kendisinin açık eksi oylarını herhangi bir şekilde önemsemediğimi ve sadece oy verirken fareyi tutan parmaklarının yorulduğunu hatırlatmak isterim. ayrıca hata yaptığınız için donuz listesine eklenmeyi hak ettiğinizi sorgulamayın çünkü bana alaycı yaklaştınız.
bundan sonra da kendisiyle iletişim kurmayacak, açık eksi oylarıyla ilgili yorum yapmayacağım. mutlu ama uzak olsun.
bundan sonra da kendisiyle iletişim kurmayacak, açık eksi oylarıyla ilgili yorum yapmayacağım. mutlu ama uzak olsun.
Bu bildiğin Gıyaseddin ya. Sözlükteki herkese sen o değilsin diyen çocuk. Bir ara bana da diyordu bunu. Şimdi çözdüm olayı.
Kusura bakma nilin portresi bu da böyle biri. Tüm yazarlara sen başkasısın diyor..
Kusura bakma nilin portresi bu da böyle biri. Tüm yazarlara sen başkasısın diyor..
Kardeşim kimseyle bir şey ispat etmene gerek yok. Bırak herkes keyfine baksın. Kimseyi darlama o bu değilsin diye. Keyfine bak mk. Sal insanları yeter..
HALA 77 'YE KAFAYI TAKTIM.
BU ARADA TEKNOLOJiK BiLGiSi ÜST SEViYE ,KAÇIRMAYIN DELiKANLIYI YARDIMCI OLSUN KONUSUNDA.
GEÇEN BiLGiSAYAR iLE BiR ŞEY SORDUN KOCA SÖZLÜKTE CEVAP GELMEDi.
BU ARADA TEKNOLOJiK BiLGiSi ÜST SEViYE ,KAÇIRMAYIN DELiKANLIYI YARDIMCI OLSUN KONUSUNDA.
GEÇEN BiLGiSAYAR iLE BiR ŞEY SORDUN KOCA SÖZLÜKTE CEVAP GELMEDi.
Alpay 777 olsaymış nicki mucizeler seninle olurmuş sayın sevgili yazar ama olsun şimdi de Muciler seninle.
Hep mutlu olmanız manifesti ile..
Hep mutlu olmanız manifesti ile..
küfrü bir kenara koyun, niye telefon numarasını versin ,hadi verdi ne malum tengoş'un erekto'yu tehdidi gibi olmayacağına .
ayrıca yasa nedir bilmiyorum ama h118 bir ara her sorana parayla tabi telefon sahibinin ad ve adresini veriyorsu.
bakın ortada küfür olmuş ,ver cimer'e savcılık ön ifadeye gerek duyarsa zaten gelen tebligatta adres var git hesaplaş diyeceğim ama ben daha öyle delikanlı duymadım.
savcılık tebligatında ki bilgileri açıklarsan veya bir şekilde şiddet için kullanırsan öyle bir ceza yersin ki feleğin şaşar hem para hem hapis.
ben daha şu sözlükte adres ver olayına intikal delikanlı görmedim.
tengoş var mesela sürekli adres ister ama şu a gel buradayım diyor alo var yol ve otel-yemek parasını geleyim diyor muhatap cortttttt.
bir tek evlilik programlarından birinde oldu aklımda kalan ölümle bitti.
boş geçin boş havalanmayı ,gidersiniz deveden büyük fil var, sakata gelirsiniz.
burada lay lay klom yapın ,eğlenin.
ayrıca yasa nedir bilmiyorum ama h118 bir ara her sorana parayla tabi telefon sahibinin ad ve adresini veriyorsu.
bakın ortada küfür olmuş ,ver cimer'e savcılık ön ifadeye gerek duyarsa zaten gelen tebligatta adres var git hesaplaş diyeceğim ama ben daha öyle delikanlı duymadım.
savcılık tebligatında ki bilgileri açıklarsan veya bir şekilde şiddet için kullanırsan öyle bir ceza yersin ki feleğin şaşar hem para hem hapis.
ben daha şu sözlükte adres ver olayına intikal delikanlı görmedim.
tengoş var mesela sürekli adres ister ama şu a gel buradayım diyor alo var yol ve otel-yemek parasını geleyim diyor muhatap cortttttt.
bir tek evlilik programlarından birinde oldu aklımda kalan ölümle bitti.
boş geçin boş havalanmayı ,gidersiniz deveden büyük fil var, sakata gelirsiniz.
burada lay lay klom yapın ,eğlenin.
Ohhh Alpay 77 artık kpss kasmana gerek kalmadı.
Şimdi sicile işler.
Şimdi sicile işler.
BU ARADA BALIKESR YÜKSEK SOSYETESiNDEN MANAVDE iLE ALPAY 777 KAVGASI NEDEN ÇIKTI ANLAMIŞ DEĞiLiM.
MAKARA iÇiN GELDiM ,DEVLETRiN ÜST MAKAMLARINE KADAR LiSTE ÇIKTI.
BiRAZ DAHA KALSAK EFBiAY CiYA GiRECEK DEVREYE.
KORKUDAN ARDAHAN'DAN LAZiSTAN2A KAÇIYORM,KABiLEYE SIĞINAYIM NE OLUR NE OLMAZ.
OLAY KOLPAÇiNO'YA DÖNDÜ..
NOT; YAPMAYIN,GÜLMEKTEN KARIN KASLARIM AĞRIDI.YAZIK BANA.
MAKARA iÇiN GELDiM ,DEVLETRiN ÜST MAKAMLARINE KADAR LiSTE ÇIKTI.
BiRAZ DAHA KALSAK EFBiAY CiYA GiRECEK DEVREYE.
KORKUDAN ARDAHAN'DAN LAZiSTAN2A KAÇIYORM,KABiLEYE SIĞINAYIM NE OLUR NE OLMAZ.
OLAY KOLPAÇiNO'YA DÖNDÜ..
NOT; YAPMAYIN,GÜLMEKTEN KARIN KASLARIM AĞRIDI.YAZIK BANA.
(#46786719)
BEN ARTIK HERHALDE ,ÇiN'E iLTiCA EDERiM,ALPAY 7777777N iLE HONNER MNE YAPAT BiLEMEM.
AMAN SABAHLAR OLMASIN..
BEN ARTIK HERHALDE ,ÇiN'E iLTiCA EDERiM,ALPAY 7777777N iLE HONNER MNE YAPAT BiLEMEM.
AMAN SABAHLAR OLMASIN..
Burda kavga cikmis. Kesin lan hepiniz sesinizi. Ezmeyim ayagimin altina alip sizi simdi...
AYDINOĞLU GELMiŞ BEN KAÇARIM,ADAMIN iNGiLiZ EM-AY 8 iLE DiREK iRTiBATI VAR.
ARKADAŞ ŞU AN GÜLMEKTEN HAŞAT OLDUM..
ARKADAŞ ŞU AN GÜLMEKTEN HAŞAT OLDUM..
bitmiştir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar