bugün

Mayışların yattığı saniye arkadaş grubunu organize edip "n'apıyoruz, nereye gidiyoruz?" adlı eğlenme planıdır.

Hep çalış, hep hayatın sıkıntılarını çek olmaz. Eğlenmek insani bir ihtiyaçtır. Fakfakiriz diye sosyalleşmeyelim mi?
© copyright 2005 - 2026