bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- demet evgar10
- sözlüğün tadının kaçması5
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- kadınların yanlış yapması3
- üniversitelerin gereksiz olması2
- kadir mısıroğlu'nun soyu3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kemalistler5
- aşure2
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- zippo2
- venezuela4
- cips alırken utanmak2
- kazım koyuncu2
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- panter emel2
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- türk kızı egosu6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- am okşama4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- evde kaş bıyık alımı3
- erkekler neden az yaşar10
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- 2026 dünya kupası22
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- bir insanı sevmek11
- vajinizm3
- güzel huylu kezo4
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- dünya11
- tramer kaydı olan kız4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- pkk nasıl biter5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
Yeni taşındığım mahalleme otobüs bekleyip de gelmediği için mecburen bindiğim otobüs. Bana da akşam yürüyüşü olur en azından. Belki tanıdık birine de rastlarım.
Dün otobüste bir abla millet caddesi'ndeki yol çalışmasını şikayet ediyordu ve bugün o yolda trafik pek yoktu. işe yaramış şikayeti. Şikayet etmek her zaman kötü bir şey değilmiş demek ki.
Nesi güzel mesela diğerlerinden ayıran nedir ?
Dün akşam ortaokuldan bir veli teyzeyi ve oğlunu gördüğüm otobüs hattı. Ne güzel bir otobüs hattı bayılıyorum bu hatta.
Bugün liseden arkadaşımı gördüğüm harika hat. iyi ki var. O da spordan dönüyormuş.
Bugün trafik kazası nedeniyle 20.10 seferi yapılmamış. Ben de endişelenmiştim. Eve 20 dakika falan geç gelmeme neden oldu ama nedenini öğrendiğim için sorun yok.
görsel
görsel
Nişantaşı'na gitmek için bindim ama unkapanı'ndan harbiye otobüsüne aktarma yapmam gerekiyor.
görsel
bugün basınsitesi'nde asfalt çalışması olduğu için yayla'dan mk97 otobüsüne binerek yolculuk yaptım. dönüşte de mk97 otobüsüne binebilirim.
bugün basınsitesi'nde asfalt çalışması olduğu için yayla'dan mk97 otobüsüne binerek yolculuk yaptım. dönüşte de mk97 otobüsüne binebilirim.
cevizlibağ'dan bindim ve otobüs çok kalabalık geldiği için arka kapıdan binmek zorunda kaldım. mk97 de 20.20'de kalkacağı için ve incirli'ye trafik varsa 20 dakikada falan vardığı için 97a'ya bineyim dedim.
akşam 1 dakika daha geciksem yetişemeyebilirdim. oturacak yer de buldum çok şükür. trafik de yok şu an.
yayla'dan çapa'ya kent lokantası'na gitmek için bindiğim otobüs hattı.
kıl payı yetişmiş olduğum bir otobüs. caddebostan'a gidiyorum. biraz bir yüzeyim geleyim.
artık yeni evimde oturduğum için mk97'yle 97a ve 97t farketmiyor. hepsi eşit mesafede.
bu otobüsle bizim eve giderken indikten sonra yol yokuş aşağı olduğu için iyi oluyor.
dün pazartekke'den evimize gitmek için ailecek bindiğimiz otobüs.
bugün yusufpaşa'da kaza yapmış olan otobüs. neyseki ölen yaralanan olmadı ama hem otobüsün önü hem de arabanın önü hasar aldı. yan camı kırıldı. ben de 89'a binip öyle devam ettim ve oturarak gittim. araba otobüsün önüne geçecekti diye olmuş sanırım.
82'yi kaçırmış olsam da allah'tan 97a da geldi hemen arkasından. canım otobüs.
bugün de binmiş olduğum bir otobüs. 97t'den farklı olarak incirli metrobüsten sonra talatpaşa bulvarından içeri girer. 97t ise çalışlar caddesine bağlanır. ama sonuçta ikisi de huzurevi durağından geçer.
bizim evin durağından iki durak ilerisinden geçen bir otobüs. mk97'ye göre giderken daha kestirme gider çünkü haznedar'a uğramaz, dönerken de talatpaşa bulvarından içeri girer ve ödül sokaktan dolanmaz. seviyorum bu otobüsü.
görsel
görsel
bugün arıza yaptı. basın sitesi'nden kalkıp eminönü'ne gider.
görsel
görsel
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar