bugün
- true nun çaylak olması9
- yeni tanışılan kızdan istemek4
- kadir inanır7
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- dedehatun'un elleri2
- yazarların iyi olduğu konular7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası2
- türk soyu ve arap soyu birdir2
- velvet26
- salak erkek neden bu kadar çok7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- kürtçülük4
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- kürtçülerin algıları4
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalist dünya19
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- ciguli kral2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ismet gürbüz2
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- galatasaray lobisi11
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- ingiliz aksanı6
- 2026 dünya kupası25
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- borsa istanbul2
- tavuk iskender4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- beşar esad3
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- çomar putu4
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- birader yazar olmak13
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- dincilerin ingiltere sevdası5
- ebu muhammed el culani3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- bir gecede cahil kaldık5
- kemalistler10
tff tarafından açıklanan yeni yabancı kontenjan sistemi. 6 sahada 2 yedek 2 tribünde şeklindedir.
Beşiktaş'a çok yarıyacağa benziyor
Beşiktaş'a çok yarıyacağa benziyor
hangi yabancı 9. veya 10. olarak türkiyeye gelmek ister ki diye düşünmeme sebep olmuştur zira tribünden takımı desteklicek. sadece beşiktaşın şuursuz transfer politikasında işini kolaylaştırıcaktır.
adeta beşiktaş için alınmış karar gibidir. heriflerin ellerinde 11 tane yabancı var yüreklerine su serpmiştir.
federasyon bu kadar kasacağına direk sınırsız yabancı yapsaymış. bu ne lan fatih terime mi yaptırmışlar bu uygulamayı. takım taktiği gibi.
Türk futboluna daha çok problem getireceği kesindir. Tek faydası klüpleri yabancılara verilen yüklü miktarda tazminatdan kurtarmasıdır...
son derece anlamsız ve gereksiz yeni yabancı kontenjanı dağılımıdır.
yahu madem tribüne çıkacak 2 adam neden alınsın ki? bu ülkede yabancı statüsü direkt oynayacak adamlar için kullanılıyor. iyice bitirecekler bu coğrafyadan nüfus kağıdı olan futbolcuları, adamlar sonradan girebiliyordu kıt kanaat artık tribünde bile birinci sınıf futbolcu olarak oturamayacaklar. sahayı bırak, yedek kulübesi yetmiyormuş gibi tribünler de yabancı statüsünün olacak.
(bkz: anlamsız)
yahu madem tribüne çıkacak 2 adam neden alınsın ki? bu ülkede yabancı statüsü direkt oynayacak adamlar için kullanılıyor. iyice bitirecekler bu coğrafyadan nüfus kağıdı olan futbolcuları, adamlar sonradan girebiliyordu kıt kanaat artık tribünde bile birinci sınıf futbolcu olarak oturamayacaklar. sahayı bırak, yedek kulübesi yetmiyormuş gibi tribünler de yabancı statüsünün olacak.
(bkz: anlamsız)
anlamsızdır. zira kaldırın gitsin.
taraftar sayısının arttırılması alakalı bir karar sanırım. zira o artının artısı 2'nin başka bir mantığı yok. tribüne artık 2 yabancı amigo alınır, el çırparlar falan işte. bir ara belki bağırırlar.
beşiktaş'ın bu sezon oynadığı taktik.
büyük kulüplerimiz daha fazla para harcasın, çöpe daha fazla para atsın diye alınmış karardır. elden çıkarılamayan futbolcular bu sayede takımda kalacak ve üstüne bir sürü ruhsuz, formasının hakkını vermeyen yabancı ülkemize gelecek...
bir beşiktaşlı olarak, çok üzüldüğüm uygulamadır. beşiktaşa yarayacağı söylenmektedir fakat beşiktaşın yabancı transferdeki başarırsızlığı ortadadır. bu uygulamadan en çok beşiktaş zarar görecektir.
6x2x2= 24
kaç takım var ligde? 18.
topla 18'le. 24+18=42
bu yeni +2 kuralı sonradan çıktı. çıkart geri onu.
etti mi 40.
işte milliyetçi hareket partisinin 40. yılı.
kaç takım var ligde? 18.
topla 18'le. 24+18=42
bu yeni +2 kuralı sonradan çıktı. çıkart geri onu.
etti mi 40.
işte milliyetçi hareket partisinin 40. yılı.
6+2+2 uygulamasıdır. şöyle ki:
anadolu kulüpleri için özellikle iyi bir uygulamadır. zira bu uygulamayla birlikte kadronun dışında bekleyecek genç ama yetenekli iki yabancı olacaktır çok ucuz paralara gelen. lig içinde de illa ki bir sakatlık yaşandığında bu genç ve ucuz yetenekler kendilerini gösterip parlama şansı yakalayacaklar. anadolu kulüpleri için bu varsayım bir nevi maden bulmak gibi.
büyük kulüplerimiz için olayı ele alacak olursak; orada durum biraz daha farklı. çünkü büyük takıma gelecek yabancılar egosu çoşmuş olurlar. onlara hadi siz biri sakatlanana kadar kadro dışısınız diyemezsiniz. büyük kulüplerin başı bu yüzden çok ağrır. yalnız şöyle bir artıları var; mesela beşiktaş'ta delgado sakatlandı, galatasaray'da baros sakatlandı devre aralarında yerlerine yabancı transfer edemediler. ama şimdi bir baba oyuncu sakatlandığında yerine hemen bir yabancı daha alınabilecektir. sözleşmeyi feshetme derdi de olmayacaktır. tabi ki güzide kulüplerimiz yekten 10 yabancı almak gibi bir eşşeklik etmezlerse.
anadolu kulüpleri için özellikle iyi bir uygulamadır. zira bu uygulamayla birlikte kadronun dışında bekleyecek genç ama yetenekli iki yabancı olacaktır çok ucuz paralara gelen. lig içinde de illa ki bir sakatlık yaşandığında bu genç ve ucuz yetenekler kendilerini gösterip parlama şansı yakalayacaklar. anadolu kulüpleri için bu varsayım bir nevi maden bulmak gibi.
büyük kulüplerimiz için olayı ele alacak olursak; orada durum biraz daha farklı. çünkü büyük takıma gelecek yabancılar egosu çoşmuş olurlar. onlara hadi siz biri sakatlanana kadar kadro dışısınız diyemezsiniz. büyük kulüplerin başı bu yüzden çok ağrır. yalnız şöyle bir artıları var; mesela beşiktaş'ta delgado sakatlandı, galatasaray'da baros sakatlandı devre aralarında yerlerine yabancı transfer edemediler. ama şimdi bir baba oyuncu sakatlandığında yerine hemen bir yabancı daha alınabilecektir. sözleşmeyi feshetme derdi de olmayacaktır. tabi ki güzide kulüplerimiz yekten 10 yabancı almak gibi bir eşşeklik etmezlerse.
(#8327602)
futbolda kaliteyi arttıracağını düşündüğüm tff uygulaması.
bugün bir gazetede şöyle bir yorum gördüm:
"beşiktaş 6+2+2 uygulamasında 6 yabancı hakkını teknik direktörlerden yana kullanıyor. 6 hocayla sırayla görüşen beşiktaş yönetimi.."
öyle yazayım dedim lan. şimdi bakınca da bi boka benzemedi. bak haberi okusan sana da enteresan gelir ama işte ben yazınca olmadı. fena da yazmamışlar haa işin aslı.*
"beşiktaş 6+2+2 uygulamasında 6 yabancı hakkını teknik direktörlerden yana kullanıyor. 6 hocayla sırayla görüşen beşiktaş yönetimi.."
öyle yazayım dedim lan. şimdi bakınca da bi boka benzemedi. bak haberi okusan sana da enteresan gelir ama işte ben yazınca olmadı. fena da yazmamışlar haa işin aslı.*
şu dönemdeki transferlere bakıyorum da, amınıza koyim sizin demek istiyorum, türk futbolcularının önünün açılması olayına çakayım demek istiyorum. anadolu kulüplerinin pazarlıkta avantaj sağlamalarının da mına koyim demek istiyorum. lan zaten oyuuncularının paralarını 8 ayda 1 veriyorlar. transferde kolaylık olsa ne olacak? falan filan. avrupa birliği'ne girelim en iyisi.
anadolu kulüplerinin götünü indirme projesidir. ulan q7 7 milyon, adamlar sercan'a 10 milyon istiyor. yuh artık!
ilerde 6+2+2+2+2+... diye uzayabilecek bir uygulama
ikisi klubude ikisi kadro dışı ikisi otobüste kalacak ikisi stadda kalacak ikisi bizde kalacak gibi uzayabilecek bir uygulamadır.
ikisi klubude ikisi kadro dışı ikisi otobüste kalacak ikisi stadda kalacak ikisi bizde kalacak gibi uzayabilecek bir uygulamadır.
birisi daha önde olan iki tavşanı andırır.
süper ligin sahip olduğu en garip kural. Yabancı kontenjanını tamamen kaldıracaksın, ama ilk 11 de en az 4, ilk 18 de en az 6 oyuncu alt yapıdan olmalıdır zorunluluğu getireceksin. Gör bakalım türk futbolu kalkınıyor mu kalkınmıyor mu...
türk takımlarının şampiyonlar ligi'nde dünya devi takımlara karşı oynadıkları sistem, taktik.
iki başlı tavşanın rakamsal gösterimi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar