bugün

yıllarca okuyup dershanelere, üniversitelere, yurtlara para saçmış birinin az gördüğü maaştır. haklıdır cidden azdır çünkü. hemen asgari ücretli nasıl geçinecek demeyin o da azdır kesinlikle bir ay boyunca çalışan birine verilecek insancıl bir maaş değildir. yapılması gereken 2 3 bin liraya az diyen adamı eleştirmek değil maaşların komple arttığı, hayat standartlarının yüksek olduğu bir ülke yaratmaktır.
hesabımda görsem sevinçten takla atacağım maaş.

iyi para. belki istenilen herşey yapılmaz ama bir ay boyunca bir ailenin idare edebileceği bi maaştır.

asgari ücreti siker atar o kesin.
© copyright 2005 - 2026