bugün

2000 tl maaş

yıllarca okuyup dershanelere, üniversitelere, yurtlara para saçmış birinin az gördüğü maaştır. haklıdır cidden azdır çünkü. hemen asgari ücretli nasıl geçinecek demeyin o da azdır kesinlikle bir ay boyunca çalışan birine verilecek insancıl bir maaş değildir. yapılması gereken 2 3 bin liraya az diyen adamı eleştirmek değil maaşların komple arttığı, hayat standartlarının yüksek olduğu bir ülke yaratmaktır.
© copyright 2005 - 2026