bugün
- online yazarlar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- nofap5
- tekerlek kaşar4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- 2026 dünya kupası15
- sedat pekmez18
- futbol8
- tarot falına inanan salak8
- özbekistan2
- portekiz2
- kadınlar neden aldatır16
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- aldım kabul ettim4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- devşirmelik makamı13
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- ithal et3
- lionel messi11
- dünya2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- fransız arabaları3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde5
- yedi bela hüsnü'deki yadigar2
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak3
- futbolun eskiden güzel olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- türk telekom port zammı4
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cayenne4
- bazı alimler2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
sevdiği entry'ler
üstüme başıma sıçtı rezalet amk.
arkadaşlar selam. kanalıma hoş geldiniz. sizlere 30 haziran gecesi yaşadığım bir olayı anlatacağım. üstteki özet, okuma bilmeyenler için. hani şu "okumadık durumumuz yoktu ahua" diyen sik kırığı orospu çocukları. neyse olaya geçeyim.
30 haziran akşamı arkadaşın ısrarıyla bir escortu aradım. kendisi geceliğin 700 lira olduğunu söyledi. dedim bana ne senin geceliğinden ben hep donla yatarım. rusça bilmediğimizden anlaşamadık ve ben bir başkasını aradım. o da "abla ne kadar" diye sorunca sanırım müsait olmadığını söyledi. böyle böyle 100-150 kişi arayınca en son vladimir putin'in hatta olduğunu farkettim. vladimir gülümsedi ve kendisinin hep tercih ettiği bir kadının numarasını verdi. sağol dedim kapattım.
kadınla anlaştık ve kendisini saat 7 gibi alacağımı söyledim. hay hay dedi ben de davay davay dedim kapattık. akşam 7'de gittiğimde gördüğüm karşısında beynimden vurulmuşa döndüm. beynimden vurulmuştum adeta. hs yemiş gibiydim. lan bu awp o kadar can götürüyor mu diye düşündüm. kadını araca aldım ve devam ettik. ortalık biraz sisliydi.
"nereye gideceğiz canim" dedi. nereye istersen dedim. çok bilmiyordum şehri. o da benim bildiğim bir yer var oraya gidip bir kaç kadeh içki içelim dedi. hani ben sikecektim? karı bizi popüler mekanına götürüp bardağı 100 eurodan kokteyl içirecek. fakat elden birşey gelmezdi. benim takıldığım mekan genelde tekelci hakan abi idi. bunu oraya götürsem... tamam bedava çerez yiyoruz ama hakan abi de bu kadını tarumar eder. 700 lira verecez. battı balık yan gider dedim ve kalkan penisimi kemere diklemesine sıkıştırıp "olur aşkım" dedim. mekana gittik.
güzel bir masaya oturduk ve içkimizi sipariş ettik. normalde benim bildiğim garsonların mal kısmı yanındaki karıya sikecek gibi bakar, bu garson bana bakıyordu. ulan nereye düştük ya rab demeye kalmadı arka masadan çaaat diye bir ses geldi. zaten gerginim hopladım havaya. bir süre kaldım. sonra indim. "n'oluyor kardeşim orda" diye arkamı döndüm. "birşey yok kardeş bardak düştü be bağırıyon" dedi şişman adam. ok dedim önüme döndüm. şişman adam sinirliydi.
bir saat geçti ve sikimle birlikte kendime olan saygım da içine kaçıyordu. içkisini karısını sikerim diyip "kalk lan gidiyoruz" dedim. yapıştım koluna kaldırdım bir hışımla. offf beni bir uzaktan görecektiniz. mafya babası mıyım ulan. fena şeklim oldu. kesin etraftaki herkes "ne erkek be" demiştir. altımda mavi kapri var bu arada. mekandan hızla çıktık hesabı ödememişiz tabi arkamdan 3 el silah sıktılar. bu filmlerde nasıl oluyor bu? hesap kısmını atlamışım ben. hesabı öderken 2 kez kalp krizi geçirdim ve arabamıza bindik. "seviyorum lan seni" diyesim geldi. demedim niye diyeyim ki? eve gittik.
"ben önce duj" dedi. güldüm. komik amk hep anlatırlardı filmlerde filan. ne duju dedim bir daha güldüm. ters baktı, girdi duşa. ulan biz bari bir işeseydik. hepsi mal bunların. duştan çıktı yanıma geldi. beni öpmeye başladı. yatırdı yatağa, üzerime oturdu. sonra birşey oldu. ölüm gibi. birşeyler oluyordu. bu olan neydi? beynim yarım dakikalığına kitlendi. bildiğin inme indi bana. ulan ne bileyim nenemin amcığını görmüş gibiydim. hiç karşılaşmamışım beynimde bu kısım bomboş yarabbi bu ney lan?
allaaeeehh diye çığlık attım inmem geçince. korkmuştum. yav tanımlayamıyor beynim bu nasıl bir olay? karı üzerime sıçmıştı. bir sikişte kahverengi şeylerin olduğuna ilk kez şahit oluyordum. bu koku. yani bu bence sikiş değildi. olum bu neydi? yaklaşık 1 dakika bunları düşündüm. sanki gemiyle gelip bana tanrı anlatmışlar, ben de beyni almayan bir yerliyim. kristof colomb'um olan bu kadın dünyada yaşanmamış duyguların halen olduğunu, bilmemenin değil öğrenmemenin asıl kusur olduğunu, 700 lira verip de üstüne sıçtırmanın nasıl bir şey olduğunu yüzüme tokat gibi çarpmıştı. kendime gelince karıyı yumruklarla bayıltıp boklu ve çıplak bir şekilde odadan kaçtım. bu satırları duşun altında cenin pozisyonunda ağlamazdan 15 dakika önce yazdım.
şimdiyi soracak olursanız eğer, daha iyiyim. elimde yuvarlak bir yoğurt kovası kapağı, düt düt diye diye mahalleyi geziyorum. sağolsun mahalle esnafı iyi insanlar her akşam bana 1 dal parliament veriyorlar. escort karı ise ülkesine dönmüş sanırım. genel seçimlerde aday olacakmış. hayat işte. kendinize iyi bakın. çekil lan araba geliyo çekil! hehe
teşekkürler.
arkadaşlar selam. kanalıma hoş geldiniz. sizlere 30 haziran gecesi yaşadığım bir olayı anlatacağım. üstteki özet, okuma bilmeyenler için. hani şu "okumadık durumumuz yoktu ahua" diyen sik kırığı orospu çocukları. neyse olaya geçeyim.
30 haziran akşamı arkadaşın ısrarıyla bir escortu aradım. kendisi geceliğin 700 lira olduğunu söyledi. dedim bana ne senin geceliğinden ben hep donla yatarım. rusça bilmediğimizden anlaşamadık ve ben bir başkasını aradım. o da "abla ne kadar" diye sorunca sanırım müsait olmadığını söyledi. böyle böyle 100-150 kişi arayınca en son vladimir putin'in hatta olduğunu farkettim. vladimir gülümsedi ve kendisinin hep tercih ettiği bir kadının numarasını verdi. sağol dedim kapattım.
kadınla anlaştık ve kendisini saat 7 gibi alacağımı söyledim. hay hay dedi ben de davay davay dedim kapattık. akşam 7'de gittiğimde gördüğüm karşısında beynimden vurulmuşa döndüm. beynimden vurulmuştum adeta. hs yemiş gibiydim. lan bu awp o kadar can götürüyor mu diye düşündüm. kadını araca aldım ve devam ettik. ortalık biraz sisliydi.
"nereye gideceğiz canim" dedi. nereye istersen dedim. çok bilmiyordum şehri. o da benim bildiğim bir yer var oraya gidip bir kaç kadeh içki içelim dedi. hani ben sikecektim? karı bizi popüler mekanına götürüp bardağı 100 eurodan kokteyl içirecek. fakat elden birşey gelmezdi. benim takıldığım mekan genelde tekelci hakan abi idi. bunu oraya götürsem... tamam bedava çerez yiyoruz ama hakan abi de bu kadını tarumar eder. 700 lira verecez. battı balık yan gider dedim ve kalkan penisimi kemere diklemesine sıkıştırıp "olur aşkım" dedim. mekana gittik.
güzel bir masaya oturduk ve içkimizi sipariş ettik. normalde benim bildiğim garsonların mal kısmı yanındaki karıya sikecek gibi bakar, bu garson bana bakıyordu. ulan nereye düştük ya rab demeye kalmadı arka masadan çaaat diye bir ses geldi. zaten gerginim hopladım havaya. bir süre kaldım. sonra indim. "n'oluyor kardeşim orda" diye arkamı döndüm. "birşey yok kardeş bardak düştü be bağırıyon" dedi şişman adam. ok dedim önüme döndüm. şişman adam sinirliydi.
bir saat geçti ve sikimle birlikte kendime olan saygım da içine kaçıyordu. içkisini karısını sikerim diyip "kalk lan gidiyoruz" dedim. yapıştım koluna kaldırdım bir hışımla. offf beni bir uzaktan görecektiniz. mafya babası mıyım ulan. fena şeklim oldu. kesin etraftaki herkes "ne erkek be" demiştir. altımda mavi kapri var bu arada. mekandan hızla çıktık hesabı ödememişiz tabi arkamdan 3 el silah sıktılar. bu filmlerde nasıl oluyor bu? hesap kısmını atlamışım ben. hesabı öderken 2 kez kalp krizi geçirdim ve arabamıza bindik. "seviyorum lan seni" diyesim geldi. demedim niye diyeyim ki? eve gittik.
"ben önce duj" dedi. güldüm. komik amk hep anlatırlardı filmlerde filan. ne duju dedim bir daha güldüm. ters baktı, girdi duşa. ulan biz bari bir işeseydik. hepsi mal bunların. duştan çıktı yanıma geldi. beni öpmeye başladı. yatırdı yatağa, üzerime oturdu. sonra birşey oldu. ölüm gibi. birşeyler oluyordu. bu olan neydi? beynim yarım dakikalığına kitlendi. bildiğin inme indi bana. ulan ne bileyim nenemin amcığını görmüş gibiydim. hiç karşılaşmamışım beynimde bu kısım bomboş yarabbi bu ney lan?
allaaeeehh diye çığlık attım inmem geçince. korkmuştum. yav tanımlayamıyor beynim bu nasıl bir olay? karı üzerime sıçmıştı. bir sikişte kahverengi şeylerin olduğuna ilk kez şahit oluyordum. bu koku. yani bu bence sikiş değildi. olum bu neydi? yaklaşık 1 dakika bunları düşündüm. sanki gemiyle gelip bana tanrı anlatmışlar, ben de beyni almayan bir yerliyim. kristof colomb'um olan bu kadın dünyada yaşanmamış duyguların halen olduğunu, bilmemenin değil öğrenmemenin asıl kusur olduğunu, 700 lira verip de üstüne sıçtırmanın nasıl bir şey olduğunu yüzüme tokat gibi çarpmıştı. kendime gelince karıyı yumruklarla bayıltıp boklu ve çıplak bir şekilde odadan kaçtım. bu satırları duşun altında cenin pozisyonunda ağlamazdan 15 dakika önce yazdım.
şimdiyi soracak olursanız eğer, daha iyiyim. elimde yuvarlak bir yoğurt kovası kapağı, düt düt diye diye mahalleyi geziyorum. sağolsun mahalle esnafı iyi insanlar her akşam bana 1 dal parliament veriyorlar. escort karı ise ülkesine dönmüş sanırım. genel seçimlerde aday olacakmış. hayat işte. kendinize iyi bakın. çekil lan araba geliyo çekil! hehe
teşekkürler.