bugün
- sözlükteki gizli düşmanım4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar6
- çok güzel ama manyak kadın7
- gizem3
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- içinden canavar çıkan insan3
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- mason2
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- kemalist dünya24
- hırt4
- her insanın bir cini olması2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- hurdadan çıkan flash diskler2
- true'nun çaylak olması17
- kezodan öpücük istemek2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- kadir inanır17
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- velvet28
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hapşırmak2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- israil6
- yazarların iyi olduğu konular9
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- futbol21
- ona bir şey söyle9
- galatasaray lobisi11
- evagreen2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- birader yazar olmak12
entry'ler (25)
oley be hafta sonu dediğin anda performans ödevini hatırladığın andır.
çitten zıplayan kuzuları say .dd bir kum torbası al sinirin geçene kadar vur sen ona o sana sen ona vur vs. bu sabaha kadar sürer .dd
ben galatasarlıyım o zaman ben aptal mıyım?
çocuğunuz indirilirken virüs ile karşılaşıldı. ne yapmak istiyorsunuz?
a) başka yerden indirmeyi dene.
b) eset nod32 ile tara.
c) virüse antibiyotik içir.
ç) iptal et.
d) tekrar dene.
a) başka yerden indirmeyi dene.
b) eset nod32 ile tara.
c) virüse antibiyotik içir.
ç) iptal et.
d) tekrar dene.
saçmalandığı zaman söylenen kelime ve onu okumaya çalışan insanlar. (asdfgaaasdfsagasdfaasasadasdsadsad gibi)
favori animem 5 yıldır vazgeçmedim vazgeçmiycemde keşke yeni bölüm gelse süper komik bişiydir ilk bölümlerine bakarak karar vermeyin izleyin duyan okuyan gören herkes izlesin lütfen çok güzel bişey olay bitek komiklikte bitmiyor içinde her türlü duygu işlenmiş şu konu varmı deseniz vardır her şey var içinde süper bişi bi bakın ne zaman ailemle kavga etsem moralim bozuk olsa falan gintama izlediğimde keyfim yerine geliyor mutlu oluyorum onların yüzünü görünce çok değişik bişi çok fazla bölümü var diye izlememezlik yapmayın ilk 10 bölümü izleyin sonrası gelir hiç bi animeyle kıyaslanamaz tek ve özeldir ama bi mangakananın yüzünü göremedik işte .D ilk defa bütün ama bütün karakterleri sevdiğim bir anime olunca şaşa kalmıştım çünkü ben seçiciyimdir... neyse izliyin işte iyi seyirler.... (çok mu fazla abarttım? bide burayı türkanimeye çevirdim ama neyse siz izliyin yeter .D *-* .D ).
hayatta hep yapmak istediklerim ama rezil olurum diye yapamadığım şeyleri yaparım. benle dalga geçen insanlarla dalga geçme sırası bendedir. bankadan para çalarım. o parayla izinsiz bir şeyler yaparım ne biliyim. baya güzel olacağı belli ama. *-*
beynimde öten en sinir olduğum sestir.
bilgisayarı, telefonu ve kıyafetleri aldıktan sonra hemen koşmaya başlamak.
dayanamayıp içine atlamak.
artık okula gitmeyeceksin rahatlayabilirsin sana hediye olarakta yeni telefon, bilgisayar ve tablet aldık ayrıca rahat bir şekilde oturabilmen için dee sadece sana ait bir villa aldııık başka istediğin bir şey olursa beni arayabilirsin işte numaram bu güle güle kullaan....
o kadar sıkılırsın ki acaba ne kadar uzun süre offfffff diye uzatarak söyliyecem diye bir merak çeşidi...
sırf sinir etmek için kaç kere yapma derse o kadar yapıyordum inat değil mi ...
arkadaşım gözlerimin önünde 5-6 kere düşürdüğü olmuştur ama hala turp gibi.
babam bana tavla öğretiyodu;
-bak taşlar böyle denk gelirse buraya böyle kapı yaparsın.
+kapı ne demekti baba?
-lan öğrettim ya daha demin nerenden duyuyuon bilmiyomki bak birden fazla taş üst üste olunca kapı oluyo kırılmıyo.
+anlamadım nası kırılmıyo ya?
-ULAN ARMUTT!!! böyle taşlar üst üste olunca karşı taraf taşını kıramıyo halamı anlamadın?
+tamam tamam baba anladım sonra?
-hı. şimdi her sıraya kapı yaptık böyle yapınca okullar tatil oluyo.
+baba niye bunun adını okullar tatil oluyo koymuşlar bence çok saçma?
-aslında sana gelip soracaklarmışta seni bulamayınca soramamışlar.
+üf baba dalga gecme ben burda ciddiyim.
-o zaman sende sacma sapan sorular sorma neyse. hem sen bi anlat bakalım anladıklarını ona göre devam edelim.
+ya işte şey ya ııı bu taşları üst üste koyunca kapı oluyo.
-hı. peki kapı olunca noluyo?
+işte kırılmıyo.
-peki sen bana kırılmak ne demek anlat bakiyim?
+valla baba aklımdaydıda unutum yaa.
-hay ben senin aklına bak armutt. (5-10 sn bekler)
+noldu baba niye durakladın hadi anlat kırılmayı?
-yok anlatmıyım.
+aaa niye baba ya?
-çünkü sen o kadar zekisinki daha ben anlatmadan çözmüşsündür olayı o yüzden anlatmaya gerek duymuyom.
-gözdee bana kahve yapsana...
-SON-
-bak taşlar böyle denk gelirse buraya böyle kapı yaparsın.
+kapı ne demekti baba?
-lan öğrettim ya daha demin nerenden duyuyuon bilmiyomki bak birden fazla taş üst üste olunca kapı oluyo kırılmıyo.
+anlamadım nası kırılmıyo ya?
-ULAN ARMUTT!!! böyle taşlar üst üste olunca karşı taraf taşını kıramıyo halamı anlamadın?
+tamam tamam baba anladım sonra?
-hı. şimdi her sıraya kapı yaptık böyle yapınca okullar tatil oluyo.
+baba niye bunun adını okullar tatil oluyo koymuşlar bence çok saçma?
-aslında sana gelip soracaklarmışta seni bulamayınca soramamışlar.
+üf baba dalga gecme ben burda ciddiyim.
-o zaman sende sacma sapan sorular sorma neyse. hem sen bi anlat bakalım anladıklarını ona göre devam edelim.
+ya işte şey ya ııı bu taşları üst üste koyunca kapı oluyo.
-hı. peki kapı olunca noluyo?
+işte kırılmıyo.
-peki sen bana kırılmak ne demek anlat bakiyim?
+valla baba aklımdaydıda unutum yaa.
-hay ben senin aklına bak armutt. (5-10 sn bekler)
+noldu baba niye durakladın hadi anlat kırılmayı?
-yok anlatmıyım.
+aaa niye baba ya?
-çünkü sen o kadar zekisinki daha ben anlatmadan çözmüşsündür olayı o yüzden anlatmaya gerek duymuyom.
-gözdee bana kahve yapsana...
-SON-
adamda zeka var...
suikastçi... moda tasarımcısı.
çocukluk eğlencemdir. bi balık gelip yüzüme dokunduğu anda sudan fışkırarak çığlık attığım an.
konu açmaya yarayan bir çeşit eylemdir. ara sıra banada olur.
arkadaşlarıma "şekerli yoğurt çok güzel oluyo dimi" dediğimde hepsi aynı tepkiyi verip "o ne be iğrenç zevklerin var" dediler "bi deneyin bak anlıcaksınız" dediğimde "biz öle şeyler yemeyiz sen kendin eve gidince yersin" dediler. bu insanları anlamıyorum... en az haftada 2 kere yediğim içine bol şeker attığım efsanevi yiyecek. bu arada şekerli yoğurt demişken aklıma şekerli un geldi bir iki kere yemişliğim var bence tadı güzel oluyo.