bugün
- beyaz otomobil satın almak6
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- 2026 dünya kupası17
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hoşgeldin pazartesi6
- ibrahim hacıosmanoğlu3
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar4
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- yer çekimine küsmek3
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek2
- karaağaç ev fiyatları2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- spor sonrası pazularını öpmek2
- pazar günü aktiviteleri3
- netflix yasaklanmalıdır4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- bugün de meme atan olmaması7
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- paris te son tango3
- cuckold erkek5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ai analiz2
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- seksten sonra bira içmek5
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- morkstar2
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- ez te hezdikim6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sözlük kadınları5
- balkonu camla kaplatmak7
entry'ler (25)
oley be hafta sonu dediğin anda performans ödevini hatırladığın andır.
çitten zıplayan kuzuları say .dd bir kum torbası al sinirin geçene kadar vur sen ona o sana sen ona vur vs. bu sabaha kadar sürer .dd
ben galatasarlıyım o zaman ben aptal mıyım?
çocuğunuz indirilirken virüs ile karşılaşıldı. ne yapmak istiyorsunuz?
a) başka yerden indirmeyi dene.
b) eset nod32 ile tara.
c) virüse antibiyotik içir.
ç) iptal et.
d) tekrar dene.
a) başka yerden indirmeyi dene.
b) eset nod32 ile tara.
c) virüse antibiyotik içir.
ç) iptal et.
d) tekrar dene.
saçmalandığı zaman söylenen kelime ve onu okumaya çalışan insanlar. (asdfgaaasdfsagasdfaasasadasdsadsad gibi)
favori animem 5 yıldır vazgeçmedim vazgeçmiycemde keşke yeni bölüm gelse süper komik bişiydir ilk bölümlerine bakarak karar vermeyin izleyin duyan okuyan gören herkes izlesin lütfen çok güzel bişey olay bitek komiklikte bitmiyor içinde her türlü duygu işlenmiş şu konu varmı deseniz vardır her şey var içinde süper bişi bi bakın ne zaman ailemle kavga etsem moralim bozuk olsa falan gintama izlediğimde keyfim yerine geliyor mutlu oluyorum onların yüzünü görünce çok değişik bişi çok fazla bölümü var diye izlememezlik yapmayın ilk 10 bölümü izleyin sonrası gelir hiç bi animeyle kıyaslanamaz tek ve özeldir ama bi mangakananın yüzünü göremedik işte .D ilk defa bütün ama bütün karakterleri sevdiğim bir anime olunca şaşa kalmıştım çünkü ben seçiciyimdir... neyse izliyin işte iyi seyirler.... (çok mu fazla abarttım? bide burayı türkanimeye çevirdim ama neyse siz izliyin yeter .D *-* .D ).
hayatta hep yapmak istediklerim ama rezil olurum diye yapamadığım şeyleri yaparım. benle dalga geçen insanlarla dalga geçme sırası bendedir. bankadan para çalarım. o parayla izinsiz bir şeyler yaparım ne biliyim. baya güzel olacağı belli ama. *-*
beynimde öten en sinir olduğum sestir.
bilgisayarı, telefonu ve kıyafetleri aldıktan sonra hemen koşmaya başlamak.
dayanamayıp içine atlamak.
artık okula gitmeyeceksin rahatlayabilirsin sana hediye olarakta yeni telefon, bilgisayar ve tablet aldık ayrıca rahat bir şekilde oturabilmen için dee sadece sana ait bir villa aldııık başka istediğin bir şey olursa beni arayabilirsin işte numaram bu güle güle kullaan....
o kadar sıkılırsın ki acaba ne kadar uzun süre offfffff diye uzatarak söyliyecem diye bir merak çeşidi...
sırf sinir etmek için kaç kere yapma derse o kadar yapıyordum inat değil mi ...
arkadaşım gözlerimin önünde 5-6 kere düşürdüğü olmuştur ama hala turp gibi.
babam bana tavla öğretiyodu;
-bak taşlar böyle denk gelirse buraya böyle kapı yaparsın.
+kapı ne demekti baba?
-lan öğrettim ya daha demin nerenden duyuyuon bilmiyomki bak birden fazla taş üst üste olunca kapı oluyo kırılmıyo.
+anlamadım nası kırılmıyo ya?
-ULAN ARMUTT!!! böyle taşlar üst üste olunca karşı taraf taşını kıramıyo halamı anlamadın?
+tamam tamam baba anladım sonra?
-hı. şimdi her sıraya kapı yaptık böyle yapınca okullar tatil oluyo.
+baba niye bunun adını okullar tatil oluyo koymuşlar bence çok saçma?
-aslında sana gelip soracaklarmışta seni bulamayınca soramamışlar.
+üf baba dalga gecme ben burda ciddiyim.
-o zaman sende sacma sapan sorular sorma neyse. hem sen bi anlat bakalım anladıklarını ona göre devam edelim.
+ya işte şey ya ııı bu taşları üst üste koyunca kapı oluyo.
-hı. peki kapı olunca noluyo?
+işte kırılmıyo.
-peki sen bana kırılmak ne demek anlat bakiyim?
+valla baba aklımdaydıda unutum yaa.
-hay ben senin aklına bak armutt. (5-10 sn bekler)
+noldu baba niye durakladın hadi anlat kırılmayı?
-yok anlatmıyım.
+aaa niye baba ya?
-çünkü sen o kadar zekisinki daha ben anlatmadan çözmüşsündür olayı o yüzden anlatmaya gerek duymuyom.
-gözdee bana kahve yapsana...
-SON-
-bak taşlar böyle denk gelirse buraya böyle kapı yaparsın.
+kapı ne demekti baba?
-lan öğrettim ya daha demin nerenden duyuyuon bilmiyomki bak birden fazla taş üst üste olunca kapı oluyo kırılmıyo.
+anlamadım nası kırılmıyo ya?
-ULAN ARMUTT!!! böyle taşlar üst üste olunca karşı taraf taşını kıramıyo halamı anlamadın?
+tamam tamam baba anladım sonra?
-hı. şimdi her sıraya kapı yaptık böyle yapınca okullar tatil oluyo.
+baba niye bunun adını okullar tatil oluyo koymuşlar bence çok saçma?
-aslında sana gelip soracaklarmışta seni bulamayınca soramamışlar.
+üf baba dalga gecme ben burda ciddiyim.
-o zaman sende sacma sapan sorular sorma neyse. hem sen bi anlat bakalım anladıklarını ona göre devam edelim.
+ya işte şey ya ııı bu taşları üst üste koyunca kapı oluyo.
-hı. peki kapı olunca noluyo?
+işte kırılmıyo.
-peki sen bana kırılmak ne demek anlat bakiyim?
+valla baba aklımdaydıda unutum yaa.
-hay ben senin aklına bak armutt. (5-10 sn bekler)
+noldu baba niye durakladın hadi anlat kırılmayı?
-yok anlatmıyım.
+aaa niye baba ya?
-çünkü sen o kadar zekisinki daha ben anlatmadan çözmüşsündür olayı o yüzden anlatmaya gerek duymuyom.
-gözdee bana kahve yapsana...
-SON-
adamda zeka var...
suikastçi... moda tasarımcısı.
çocukluk eğlencemdir. bi balık gelip yüzüme dokunduğu anda sudan fışkırarak çığlık attığım an.
konu açmaya yarayan bir çeşit eylemdir. ara sıra banada olur.
arkadaşlarıma "şekerli yoğurt çok güzel oluyo dimi" dediğimde hepsi aynı tepkiyi verip "o ne be iğrenç zevklerin var" dediler "bi deneyin bak anlıcaksınız" dediğimde "biz öle şeyler yemeyiz sen kendin eve gidince yersin" dediler. bu insanları anlamıyorum... en az haftada 2 kere yediğim içine bol şeker attığım efsanevi yiyecek. bu arada şekerli yoğurt demişken aklıma şekerli un geldi bir iki kere yemişliğim var bence tadı güzel oluyo.