bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız4
- içtim şarabı13
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- aşure yapan sözlük kızları7
- bazen şık bazen relax mod2
- insan olmaya ceyrek kala3
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- en son ne yediniz2
- rakı sevmemek6
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- yalaka2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- sözlükteki gizli düşmanım6
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- kemalist dünya24
- fight club5
- sophia osako2
- bioloji2
- hayattaki şans seviyeniz4
- cevcet2
- çok güzel ama manyak kadın7
- her insanın bir cini olması5
- mustafa kemal atatürk7
- anın görüntüsü20
- hesabı gizliye almak3
- kaşar5
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- true'nun çaylak olması16
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- yagmurcu3
- osurdum3
- içinden canavar çıkan insan4
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
entry'ler (25)
oley be hafta sonu dediğin anda performans ödevini hatırladığın andır.
çitten zıplayan kuzuları say .dd bir kum torbası al sinirin geçene kadar vur sen ona o sana sen ona vur vs. bu sabaha kadar sürer .dd
ben galatasarlıyım o zaman ben aptal mıyım?
çocuğunuz indirilirken virüs ile karşılaşıldı. ne yapmak istiyorsunuz?
a) başka yerden indirmeyi dene.
b) eset nod32 ile tara.
c) virüse antibiyotik içir.
ç) iptal et.
d) tekrar dene.
a) başka yerden indirmeyi dene.
b) eset nod32 ile tara.
c) virüse antibiyotik içir.
ç) iptal et.
d) tekrar dene.
saçmalandığı zaman söylenen kelime ve onu okumaya çalışan insanlar. (asdfgaaasdfsagasdfaasasadasdsadsad gibi)
favori animem 5 yıldır vazgeçmedim vazgeçmiycemde keşke yeni bölüm gelse süper komik bişiydir ilk bölümlerine bakarak karar vermeyin izleyin duyan okuyan gören herkes izlesin lütfen çok güzel bişey olay bitek komiklikte bitmiyor içinde her türlü duygu işlenmiş şu konu varmı deseniz vardır her şey var içinde süper bişi bi bakın ne zaman ailemle kavga etsem moralim bozuk olsa falan gintama izlediğimde keyfim yerine geliyor mutlu oluyorum onların yüzünü görünce çok değişik bişi çok fazla bölümü var diye izlememezlik yapmayın ilk 10 bölümü izleyin sonrası gelir hiç bi animeyle kıyaslanamaz tek ve özeldir ama bi mangakananın yüzünü göremedik işte .D ilk defa bütün ama bütün karakterleri sevdiğim bir anime olunca şaşa kalmıştım çünkü ben seçiciyimdir... neyse izliyin işte iyi seyirler.... (çok mu fazla abarttım? bide burayı türkanimeye çevirdim ama neyse siz izliyin yeter .D *-* .D ).
hayatta hep yapmak istediklerim ama rezil olurum diye yapamadığım şeyleri yaparım. benle dalga geçen insanlarla dalga geçme sırası bendedir. bankadan para çalarım. o parayla izinsiz bir şeyler yaparım ne biliyim. baya güzel olacağı belli ama. *-*
beynimde öten en sinir olduğum sestir.
bilgisayarı, telefonu ve kıyafetleri aldıktan sonra hemen koşmaya başlamak.
dayanamayıp içine atlamak.
artık okula gitmeyeceksin rahatlayabilirsin sana hediye olarakta yeni telefon, bilgisayar ve tablet aldık ayrıca rahat bir şekilde oturabilmen için dee sadece sana ait bir villa aldııık başka istediğin bir şey olursa beni arayabilirsin işte numaram bu güle güle kullaan....
o kadar sıkılırsın ki acaba ne kadar uzun süre offfffff diye uzatarak söyliyecem diye bir merak çeşidi...
sırf sinir etmek için kaç kere yapma derse o kadar yapıyordum inat değil mi ...
arkadaşım gözlerimin önünde 5-6 kere düşürdüğü olmuştur ama hala turp gibi.
babam bana tavla öğretiyodu;
-bak taşlar böyle denk gelirse buraya böyle kapı yaparsın.
+kapı ne demekti baba?
-lan öğrettim ya daha demin nerenden duyuyuon bilmiyomki bak birden fazla taş üst üste olunca kapı oluyo kırılmıyo.
+anlamadım nası kırılmıyo ya?
-ULAN ARMUTT!!! böyle taşlar üst üste olunca karşı taraf taşını kıramıyo halamı anlamadın?
+tamam tamam baba anladım sonra?
-hı. şimdi her sıraya kapı yaptık böyle yapınca okullar tatil oluyo.
+baba niye bunun adını okullar tatil oluyo koymuşlar bence çok saçma?
-aslında sana gelip soracaklarmışta seni bulamayınca soramamışlar.
+üf baba dalga gecme ben burda ciddiyim.
-o zaman sende sacma sapan sorular sorma neyse. hem sen bi anlat bakalım anladıklarını ona göre devam edelim.
+ya işte şey ya ııı bu taşları üst üste koyunca kapı oluyo.
-hı. peki kapı olunca noluyo?
+işte kırılmıyo.
-peki sen bana kırılmak ne demek anlat bakiyim?
+valla baba aklımdaydıda unutum yaa.
-hay ben senin aklına bak armutt. (5-10 sn bekler)
+noldu baba niye durakladın hadi anlat kırılmayı?
-yok anlatmıyım.
+aaa niye baba ya?
-çünkü sen o kadar zekisinki daha ben anlatmadan çözmüşsündür olayı o yüzden anlatmaya gerek duymuyom.
-gözdee bana kahve yapsana...
-SON-
-bak taşlar böyle denk gelirse buraya böyle kapı yaparsın.
+kapı ne demekti baba?
-lan öğrettim ya daha demin nerenden duyuyuon bilmiyomki bak birden fazla taş üst üste olunca kapı oluyo kırılmıyo.
+anlamadım nası kırılmıyo ya?
-ULAN ARMUTT!!! böyle taşlar üst üste olunca karşı taraf taşını kıramıyo halamı anlamadın?
+tamam tamam baba anladım sonra?
-hı. şimdi her sıraya kapı yaptık böyle yapınca okullar tatil oluyo.
+baba niye bunun adını okullar tatil oluyo koymuşlar bence çok saçma?
-aslında sana gelip soracaklarmışta seni bulamayınca soramamışlar.
+üf baba dalga gecme ben burda ciddiyim.
-o zaman sende sacma sapan sorular sorma neyse. hem sen bi anlat bakalım anladıklarını ona göre devam edelim.
+ya işte şey ya ııı bu taşları üst üste koyunca kapı oluyo.
-hı. peki kapı olunca noluyo?
+işte kırılmıyo.
-peki sen bana kırılmak ne demek anlat bakiyim?
+valla baba aklımdaydıda unutum yaa.
-hay ben senin aklına bak armutt. (5-10 sn bekler)
+noldu baba niye durakladın hadi anlat kırılmayı?
-yok anlatmıyım.
+aaa niye baba ya?
-çünkü sen o kadar zekisinki daha ben anlatmadan çözmüşsündür olayı o yüzden anlatmaya gerek duymuyom.
-gözdee bana kahve yapsana...
-SON-
adamda zeka var...
suikastçi... moda tasarımcısı.
çocukluk eğlencemdir. bi balık gelip yüzüme dokunduğu anda sudan fışkırarak çığlık attığım an.
konu açmaya yarayan bir çeşit eylemdir. ara sıra banada olur.
arkadaşlarıma "şekerli yoğurt çok güzel oluyo dimi" dediğimde hepsi aynı tepkiyi verip "o ne be iğrenç zevklerin var" dediler "bi deneyin bak anlıcaksınız" dediğimde "biz öle şeyler yemeyiz sen kendin eve gidince yersin" dediler. bu insanları anlamıyorum... en az haftada 2 kere yediğim içine bol şeker attığım efsanevi yiyecek. bu arada şekerli yoğurt demişken aklıma şekerli un geldi bir iki kere yemişliğim var bence tadı güzel oluyo.