bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- velvet13
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- haram ile cömertlik yapmak3
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- türk moğol kardeştir2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- aşk her şeyi affeder mi4
- kadınlar başımızın tacıdır2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- sözlük kızlarının vücutları15
- gülüm diyen kız10
- tatlım diyen kız2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- kılıçdaroğlu cemaati4
- gün gelecek dün olacak5
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek5
- yılmaz güney12
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- hızlı para kazanmanın yolları3
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- kuzenin içine boşalmak14
- falıma bakmak isteyen var mı24
- 24 haziran 20262
- geceye bir ayet bırak3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- fakirin sevmesi hak mıdır5
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- arkadaşlar bakar mısınız2
- anın görüntüsü18
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- kemal kılıçdaroğlu18
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- otopsiraporlari6
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- black mirror3
- 25 haziran 20262
- egay sucukcu7
- iveco daily2
- mutsuz olalım3
entry'ler (25)
oley be hafta sonu dediğin anda performans ödevini hatırladığın andır.
çitten zıplayan kuzuları say .dd bir kum torbası al sinirin geçene kadar vur sen ona o sana sen ona vur vs. bu sabaha kadar sürer .dd
ben galatasarlıyım o zaman ben aptal mıyım?
çocuğunuz indirilirken virüs ile karşılaşıldı. ne yapmak istiyorsunuz?
a) başka yerden indirmeyi dene.
b) eset nod32 ile tara.
c) virüse antibiyotik içir.
ç) iptal et.
d) tekrar dene.
a) başka yerden indirmeyi dene.
b) eset nod32 ile tara.
c) virüse antibiyotik içir.
ç) iptal et.
d) tekrar dene.
saçmalandığı zaman söylenen kelime ve onu okumaya çalışan insanlar. (asdfgaaasdfsagasdfaasasadasdsadsad gibi)
favori animem 5 yıldır vazgeçmedim vazgeçmiycemde keşke yeni bölüm gelse süper komik bişiydir ilk bölümlerine bakarak karar vermeyin izleyin duyan okuyan gören herkes izlesin lütfen çok güzel bişey olay bitek komiklikte bitmiyor içinde her türlü duygu işlenmiş şu konu varmı deseniz vardır her şey var içinde süper bişi bi bakın ne zaman ailemle kavga etsem moralim bozuk olsa falan gintama izlediğimde keyfim yerine geliyor mutlu oluyorum onların yüzünü görünce çok değişik bişi çok fazla bölümü var diye izlememezlik yapmayın ilk 10 bölümü izleyin sonrası gelir hiç bi animeyle kıyaslanamaz tek ve özeldir ama bi mangakananın yüzünü göremedik işte .D ilk defa bütün ama bütün karakterleri sevdiğim bir anime olunca şaşa kalmıştım çünkü ben seçiciyimdir... neyse izliyin işte iyi seyirler.... (çok mu fazla abarttım? bide burayı türkanimeye çevirdim ama neyse siz izliyin yeter .D *-* .D ).
hayatta hep yapmak istediklerim ama rezil olurum diye yapamadığım şeyleri yaparım. benle dalga geçen insanlarla dalga geçme sırası bendedir. bankadan para çalarım. o parayla izinsiz bir şeyler yaparım ne biliyim. baya güzel olacağı belli ama. *-*
beynimde öten en sinir olduğum sestir.
bilgisayarı, telefonu ve kıyafetleri aldıktan sonra hemen koşmaya başlamak.
dayanamayıp içine atlamak.
artık okula gitmeyeceksin rahatlayabilirsin sana hediye olarakta yeni telefon, bilgisayar ve tablet aldık ayrıca rahat bir şekilde oturabilmen için dee sadece sana ait bir villa aldııık başka istediğin bir şey olursa beni arayabilirsin işte numaram bu güle güle kullaan....
o kadar sıkılırsın ki acaba ne kadar uzun süre offfffff diye uzatarak söyliyecem diye bir merak çeşidi...
sırf sinir etmek için kaç kere yapma derse o kadar yapıyordum inat değil mi ...
arkadaşım gözlerimin önünde 5-6 kere düşürdüğü olmuştur ama hala turp gibi.
babam bana tavla öğretiyodu;
-bak taşlar böyle denk gelirse buraya böyle kapı yaparsın.
+kapı ne demekti baba?
-lan öğrettim ya daha demin nerenden duyuyuon bilmiyomki bak birden fazla taş üst üste olunca kapı oluyo kırılmıyo.
+anlamadım nası kırılmıyo ya?
-ULAN ARMUTT!!! böyle taşlar üst üste olunca karşı taraf taşını kıramıyo halamı anlamadın?
+tamam tamam baba anladım sonra?
-hı. şimdi her sıraya kapı yaptık böyle yapınca okullar tatil oluyo.
+baba niye bunun adını okullar tatil oluyo koymuşlar bence çok saçma?
-aslında sana gelip soracaklarmışta seni bulamayınca soramamışlar.
+üf baba dalga gecme ben burda ciddiyim.
-o zaman sende sacma sapan sorular sorma neyse. hem sen bi anlat bakalım anladıklarını ona göre devam edelim.
+ya işte şey ya ııı bu taşları üst üste koyunca kapı oluyo.
-hı. peki kapı olunca noluyo?
+işte kırılmıyo.
-peki sen bana kırılmak ne demek anlat bakiyim?
+valla baba aklımdaydıda unutum yaa.
-hay ben senin aklına bak armutt. (5-10 sn bekler)
+noldu baba niye durakladın hadi anlat kırılmayı?
-yok anlatmıyım.
+aaa niye baba ya?
-çünkü sen o kadar zekisinki daha ben anlatmadan çözmüşsündür olayı o yüzden anlatmaya gerek duymuyom.
-gözdee bana kahve yapsana...
-SON-
-bak taşlar böyle denk gelirse buraya böyle kapı yaparsın.
+kapı ne demekti baba?
-lan öğrettim ya daha demin nerenden duyuyuon bilmiyomki bak birden fazla taş üst üste olunca kapı oluyo kırılmıyo.
+anlamadım nası kırılmıyo ya?
-ULAN ARMUTT!!! böyle taşlar üst üste olunca karşı taraf taşını kıramıyo halamı anlamadın?
+tamam tamam baba anladım sonra?
-hı. şimdi her sıraya kapı yaptık böyle yapınca okullar tatil oluyo.
+baba niye bunun adını okullar tatil oluyo koymuşlar bence çok saçma?
-aslında sana gelip soracaklarmışta seni bulamayınca soramamışlar.
+üf baba dalga gecme ben burda ciddiyim.
-o zaman sende sacma sapan sorular sorma neyse. hem sen bi anlat bakalım anladıklarını ona göre devam edelim.
+ya işte şey ya ııı bu taşları üst üste koyunca kapı oluyo.
-hı. peki kapı olunca noluyo?
+işte kırılmıyo.
-peki sen bana kırılmak ne demek anlat bakiyim?
+valla baba aklımdaydıda unutum yaa.
-hay ben senin aklına bak armutt. (5-10 sn bekler)
+noldu baba niye durakladın hadi anlat kırılmayı?
-yok anlatmıyım.
+aaa niye baba ya?
-çünkü sen o kadar zekisinki daha ben anlatmadan çözmüşsündür olayı o yüzden anlatmaya gerek duymuyom.
-gözdee bana kahve yapsana...
-SON-
adamda zeka var...
suikastçi... moda tasarımcısı.
çocukluk eğlencemdir. bi balık gelip yüzüme dokunduğu anda sudan fışkırarak çığlık attığım an.
konu açmaya yarayan bir çeşit eylemdir. ara sıra banada olur.
arkadaşlarıma "şekerli yoğurt çok güzel oluyo dimi" dediğimde hepsi aynı tepkiyi verip "o ne be iğrenç zevklerin var" dediler "bi deneyin bak anlıcaksınız" dediğimde "biz öle şeyler yemeyiz sen kendin eve gidince yersin" dediler. bu insanları anlamıyorum... en az haftada 2 kere yediğim içine bol şeker attığım efsanevi yiyecek. bu arada şekerli yoğurt demişken aklıma şekerli un geldi bir iki kere yemişliğim var bence tadı güzel oluyo.