bugün
- kadınlar neden aldatır16
- devşirmelik makamı13
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz5
- lionel messi8
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı5
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- kıskançlık5
- biz arap değiliz biz türk üz5
- ismail kartal16
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- kadında güzellik aramayan erkek5
- sürekli esnemek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı2
- kimyon3
- yazın yapılabilecek işler2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- nady bondar2
- the god himself3
- erectovanga2
- gözde celep2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi3
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- işsizlere tavsiyeler2
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- kazıklı maria3
- sözlükteki zengin yazarlar4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- şansın yaver gitmesi2
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- kumardan para kazanmak2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi16
- biraz osursak mı2
- orospum3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
entry'ler (22)
Suda giden arabalar var ama daha sivil insanların kullanımına açık değiller, ismi hover, amerika yapımıdır ve amerikan askeriyesinde kullanılır, daha kullanımı yoğunlaşmamıştır.
med arapçada çekmek ve cezir ise itmektir, buda ay'ın etksidir, gel git demiş arkadaş, aynı anlama gelir, ay'ın manyetik gücünden oluşan denizin gelgit hareketi.
öyle bir kız modeli yoktur, belki arabanın ismini bilen kız modeli desen daha makbule geçer, kızlar herşeyi eksik bilirler, özellikler türk kızları.
insanı perişan eden, herzaman aynı hatayı yapıp birdaha düştüğü yerdir, bazende aşk çaydır, bazıları bu çayı şekersiz içer, bazılarıda naneli limonlu.
Türk ergenlerin hayalini dolduran ve izlemekle yetindikleri şeydir.
Yabancıların çoğunlukla sıkıldıkları zaman veya kafaları karışık olduğu zaman girdikleri ilişkidir.
Yabancıların çoğunlukla sıkıldıkları zaman veya kafaları karışık olduğu zaman girdikleri ilişkidir.
iş ne olursa olsun yanlış değildir, ama otobüs şoförlüğü pek uymamış ona, heme geceleri nasıl çalışabiliyor, ailesi nasıl izin veriyor acaba, bayada güzel ama ha.
bu durumda ithalatcı ve ticaretci iş adamları yararlanıyor, diğer insanlarda mazlum kategorisine atınca bizde mazlum oluyoruz, yerel üretim olsa ihracat yaparız ithalat değil.
şuan uTorrentimde 34.4% kadar inmiş saniyede 160 kBye varan hızla indirmeye çalıştığım 13.6 GB lık oyundur, güzele benziyor, baya güzek galiba, Mafia II ye benziyor.
Eğerki askerlerin şehid olduğuna inanıyorsan neden üzülesinki, gavurmuyuz biz, şehidler cennete gider, ben ailesine üzülürüm, çocuklarına ve eşine, ama kendisine üzülmemin bir anlamı yok.
nasıl alaka kurmuş adamdaki mantığa bak, ben arkadan şaaapmayı severim ama pek yapmam, ama bu arkadaş ne içmeşse fazla içmiş, muhtemel troll aynen.
Çok garip olay doğrusu, nasıl bir güvenliktir nasıl bir istihbarattırda bizimkiler böyle şeyden gafil olurlar, şimdi bunuda PKKya takıyorlarmış. heyt beeee.
Eşşek sudan dönünce barışırlar derim.
Bu konu siyasi veya fikir konusu değil, arada kin var kin.
Barışmazlar.
Bu konu siyasi veya fikir konusu değil, arada kin var kin.
Barışmazlar.
Başka bir anlamlada, kızların saçmalıklarından biri daha, esnek yanak sevgisi.
Ne anlıyorlar ne zevk alıyorlar bilmiyorum ama çok seviyorlar.
Ne anlıyorlar ne zevk alıyorlar bilmiyorum ama çok seviyorlar.
Tarihin hepsi göt olmuş be kardeş. *
Mesela Israil ve Türkiye ilişkileri, 9 vatandaşımızı öldürdüler ama hala bir hesab sorulmadı.
Mesela Israil ve Türkiye ilişkileri, 9 vatandaşımızı öldürdüler ama hala bir hesab sorulmadı.
çok saçma bir şeydir, her sene biriyle çıkar, bir ay ağlar daha sonra bir bakarsın birine aşık olmuş, ve böyle devam eder.
herşeyde eşitlik sağlanamaz, erkek erkek ve kadın ise kadındır, bir aslan ve koyun eşit olamaz. demi?
kısacası ve en anlamlısı ve en yakışanı ; Baş belası.
Hemde kara bela kara, bir kere denedim bir daha yapmam, artık yurt dışında arıyorum.
Hemde kara bela kara, bir kere denedim bir daha yapmam, artık yurt dışında arıyorum.
Herşeyin bir usülü vardır, ezanı erkek okudu, erkek okur. demi?
Hoşgeldiniz yeni yazar kardeşler, sefalar getirdiniz.
bekaretini koruyan şerefli kız diyelim şuna.