bugün

(#18028851)
geldiğiyle sol frame ye pislemiş yazar.
troll olması muhtemel.
nacizane görüşleri olduğunu sanan sikko bir yazar. Siktirip gitsin.
insanlar beni anlamıyor daha iyi bir türkiye istiyorum.
Naçizane fikrim trolldür.
yeni bir troll adayı.
yahu arkadaş troll ne demek? bu nasıl bir itham. gerçekleri paylaşmaya çalışıyorum burada. bilinçlenmek hepimizin hakkı. naçizane fikrim insanlara böyle önyargıyla yaklaşmayın.
yeni nesil troll.

kendisi hakkında bilgi edinmek için;

(#18033949)
(#18028851) Şu derin anlamlar taşıyan entrysyle tüm Türkiye halklarının bilinçlenmesine yardımcı olmaya çalışan başarılı yazar. Önyargıyla yaklaşmayın deyip kendisinin önyargılı bir başlık açması apayrı bir ironi tabi.
nasıl alaka kurmuş adamdaki mantığa bak, ben arkadan şaaapmayı severim ama pek yapmam, ama bu arkadaş ne içmeşse fazla içmiş, muhtemel troll aynen.
ne komiği lan bu.
(#18039299) nesil ayrımcılığına falan kızıyorum ama yapanları haklı çıkaran bir yazar daha. tanımlama falan yapmaya zaten gerek görmemiş. yaratıcılık desen o da yok. farklı bişeyler yapayım düşüncesi de yok. aynı mal mal kemalist türbanlı muhabbeti üzerinden devam eden birisi. sıradan ötesi sıradan anlayacağınız. yazarlığını acilen noktalaması dileklerimle...
feyk değildir ve troll de değildir. bu ithamlar beni yıldıramaz. bildiklerimden ve doğrularımdan şaşmamaya devam edeceğim.
(bkz: dokuzuncu nesil silik)
© copyright 2005 - 2026