bugün

ölen askerlere üzülmüyorum diyen kezban

Eğerki askerlerin şehid olduğuna inanıyorsan neden üzülesinki, gavurmuyuz biz, şehidler cennete gider, ben ailesine üzülürüm, çocuklarına ve eşine, ama kendisine üzülmemin bir anlamı yok.
© copyright 2005 - 2026