bugün
- ismet gurbuz 202417
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı3
- lise defteri7
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- küfreden kız iticiliği3
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler6
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- yürüyüş partisi8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- göbek adınız2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- saba makamı ile okunan ezan4
- beyaz otomobil satın almak15
- türkiye6
- rabbin para vermesi4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- almanya5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- düşük iq belirtileri5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ilgi2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- bugün de meme atan olmaması13
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- diş ağrısı2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- kablo dolu çekmece2
- ipkis2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- gönüllü esaret paradoksu2
- kadınların beli açık gezmesi2
entry'ler (140)
türkiyemize ve tabi ki beşiktaşımıza hayırlı olsun diyebiliriz sanırım artık.
bir beşiktaşlı olarak alex'e hayranım o ayrı,hatta bugüne kadar türkiye'ye gelmiş en iyi yabancı hagi değil alextir derdim hep ama guti dedin mi orda kalmak gerekli arkadaş.
sen götlerini kaldırırsan bu ibnenin evlatları herşeyi yaparlar. yakında geberen pkk lıların mevlitleri okunmazsa sokaklarda iyidir.
apo denen it kaç yıldır o delikte yatıyordu. kaç yıldır bize şu güne kadar gerekenleri yapmazsanız her tarafı kan gölüne çeviririm gibi bir tehdit yapmış mıydı? ne zaman ki bu açılım olayı çıktı ortaya bunlarda beklenti içine girdiler ve gittikçe küstahlaştılar istedikçe istediler ve apo 31 mayısa kadar iyi bir gelişme yani açılım konusunda bir ilerleme olmazsa ortalığı savaş alanına çeviririm dedi. bunu görmemek anlamamak imkansız. açılım bu itlerin ve yandaşlarının götlerini kaldırdı.
eğer apo denen iti asarlarsa pkk sorunu zamana yayılarak çözüle çözüle biter. ama sadece apo'yu değil pkk'yı açık açık destekleyen meclisin içinde dışında kim varsa hepsini asıcaksın bak bakalım bir daha cesaret edip pkk'nın avukatlığını yapabiliyorlar mı? mümkün değil. sokaklara dökülenleri de toplayıp basıcaksın sağlam bir hapis cezası pkk'nın sonunu getirdin demektir.
zaten o şerefsizlerin ve onları destekleyenlerin istediği şey bu. doğu bölgesinin halkı kendini geliştirmesin,eğitim almasın hep bizi bilsin hep ezilmişlik duygusu tatsın ki biz her zaman bu işlerden nemalanalım. işte bunun çok iyi anlatılması gerekiyordu o bölgenin halkına ancak açılım ile değil hadi açılım dedin bari açılsaydın da görseydik neler var paketinde yok o da yok.
bdp mitinglerinde ellerinde o köpeğin resmini taşıyarak zafer işareti yapanları görünce oraya yüklü miktarda el bombası atmak şu vatanı seviyorum ben diyen herkesin içinden geçen şeydir. ama olmuyor işte olmuyor.
açılım politikası başlamadan önce kürt vatandaşlarımıza pkk nın kürt vatandaşlarını temsil etmediğini amaçlarının farklı olduğunu
aslında dış güçlerin oyunlarının bir parçası olduğunu yedire yedire yavaş yavaş anlatmak gerekiyordu.isterse 5 yıl sürsün önemli değil. sonrasında ilk geldiğinde yapılması gereken imralıda yatan caniyi idam etmek gerekiyordu. ama bunları yapmadılar bu saatten sonra terörü bitirmek için oldukça zorlanacağımız gerçeği açıktır.
aslında dış güçlerin oyunlarının bir parçası olduğunu yedire yedire yavaş yavaş anlatmak gerekiyordu.isterse 5 yıl sürsün önemli değil. sonrasında ilk geldiğinde yapılması gereken imralıda yatan caniyi idam etmek gerekiyordu. ama bunları yapmadılar bu saatten sonra terörü bitirmek için oldukça zorlanacağımız gerçeği açıktır.
o verdiğin toprağın onlara kalacağını mı zannediyorsun. hem neden verelim toprağımızı onlara. kürtler için söylemiyorum ama bdp yi ve örgütü tutanları göndermek lazım destek gördükleri yere veya yerlere.
--spoiler--
Kendisine sehit diyen herkes de gavurdur.
--spoiler--
sen şimdi bize gavur diyerek günaha girmediğini mi sanıyorsun. bence bu senin kurduğun cümle seni epeyce bir pişman edecek biz Allah'ın takdir edebileceği bir husus için kendi duygularımızla inancımızla onlara şehit diyebiliriz ki kötü bir şey değildir bu
ama sen temennimiz ve düşüncemiz nedeniyle bizlere gavur diyebilme gafletinde bulunamazsın bunun hesabı ağır olur sözlükteki arkadaşlardan helallik iste bence..
Kendisine sehit diyen herkes de gavurdur.
--spoiler--
sen şimdi bize gavur diyerek günaha girmediğini mi sanıyorsun. bence bu senin kurduğun cümle seni epeyce bir pişman edecek biz Allah'ın takdir edebileceği bir husus için kendi duygularımızla inancımızla onlara şehit diyebiliriz ki kötü bir şey değildir bu
ama sen temennimiz ve düşüncemiz nedeniyle bizlere gavur diyebilme gafletinde bulunamazsın bunun hesabı ağır olur sözlükteki arkadaşlardan helallik iste bence..
--spoiler--
şu ana* kadar 8 şehit, 17 yaralı veren çatışmadır. başımız sağolsun.*
edit : hayır şu ana kadar eksi alınca hiç düzeltmedim ama... insanların hassas olduğu hiçbir amaç taşımayan bir olayı eksiliyorsan - dikey olarak ananın amına girsin.
--spoiler--
ibne pkk sempatizanlarıdır onlar. harbiden de girsin.
şu ana* kadar 8 şehit, 17 yaralı veren çatışmadır. başımız sağolsun.*
edit : hayır şu ana kadar eksi alınca hiç düzeltmedim ama... insanların hassas olduğu hiçbir amaç taşımayan bir olayı eksiliyorsan - dikey olarak ananın amına girsin.
--spoiler--
ibne pkk sempatizanlarıdır onlar. harbiden de girsin.
bu ülkede her zaman şehit veriliyordu akp hükümetinden öncede veriliyordu akp hükümeti döneminde de veriliyor. mesele akp hükümeti değil biz bu işi neden çözüme kavuşturamıyoruz meselesidir. aslında belli bu iş 3-5 çapulcunun işi değil arkasında çok büyük bir güç veya güçler var her türlü desteği alıyorlar bunların derdi kürt halkı falan değil bizde buna rağmen kalktık açılım politikası gibi bir saçmalık attık ortaya anlamak mümkün değil.
--spoiler--
üç semavi dinin dini kaynaklarındaki mecazi ayrıntılardan hareketle insan şeklinde olduğu söylenebilinir.yani insanlar gibi osuran,sıçan bir kutsalca(tabi benim için değil) görünümüne sahip.yani antropomorphic.
--spoiler--
(bkz: yedirirler adama)
üç semavi dinin dini kaynaklarındaki mecazi ayrıntılardan hareketle insan şeklinde olduğu söylenebilinir.yani insanlar gibi osuran,sıçan bir kutsalca(tabi benim için değil) görünümüne sahip.yani antropomorphic.
--spoiler--
(bkz: yedirirler adama)
anlayabilmenin imkansız olduğu neredeyse sınırı yok bu işin siyasi ağızla istedikleri şekilde at koşturabilme lüksleri mevcut bu adamların diyeceğimiz duruma gelmiştir siyasi söylemler. sayın başbuğ son konuşmasında bunu ima etmiştir ancak ben sayın başbakanımızın bunlara ne zaman "yettiniz artık" diyeceğini merak ediyorum.
aslında yerinde bir uygulama ancak bu o kadar kolay olmamalı. memurun işine son vermek yalnızca bir amirin elinde olmamalı bunun için özel bir komisyon oluşturulmalı sadece yazışmalarla olacaksa eyvah diyoruz.