ipkis
ipkis5 yıl önce
nokia 3110
kapaklı `8110` modelinden sonra piyasaya çıkan eski telefonum.burdan ona seslenmek istiyorum..canım benim seni çok özledim eğer hala yaşıyosan beni bi `ara`,hasret giderelim.. ps : bana kızma; teknoloji işte napayım..
D
den yparxei gyrismos14 yıl önce
nokia 3110
kapaklı `8110` modelinden sonra piyasaya çıkan eski telefonum.burdan ona seslenmek istiyorum..canım benim seni çok özledim eğer hala yaşıyosan beni bi `ara`,hasret giderelim.. ps : bana kızma; teknoloji işte napayım..
© copyright 2005 - 2026