bugün

M
maskulist6 yıl önce
maskulist
izmirliymiş. Direkt sempati duydum. Ayrıca yazdıklarını genel olarak okudum, gayet düzgün şeyler, niye bu kadar eksilenmiş onu da anlamadım. Kadınlarla ilgili birkaç sıkıntılı entrysi var ama şunca troll arasında normal normal yazmış adam. Hakikaten … devamını gör
M
maskulist6 yıl önce
maskulist
izmirliymiş. Direkt sempati duydum. Ayrıca yazdıklarını genel olarak okudum, gayet düzgün şeyler, niye bu kadar eksilenmiş onu da anlamadım. Kadınlarla ilgili birkaç sıkıntılı entrysi var ama şunca troll arasında normal normal yazmış adam. Hakikaten … devamını gör
Y
yamyam balagonda adami6 yıl önce
maskulist
izmirliymiş. Direkt sempati duydum. Ayrıca yazdıklarını genel olarak okudum, gayet düzgün şeyler, niye bu kadar eksilenmiş onu da anlamadım. Kadınlarla ilgili birkaç sıkıntılı entrysi var ama şunca troll arasında normal normal yazmış adam. Hakikaten … devamını gör
M
maskulist7 yıl önce
maskulist
izmirliymiş. Direkt sempati duydum. Ayrıca yazdıklarını genel olarak okudum, gayet düzgün şeyler, niye bu kadar eksilenmiş onu da anlamadım. Kadınlarla ilgili birkaç sıkıntılı entrysi var ama şunca troll arasında normal normal yazmış adam. Hakikaten … devamını gör
M
maskulist7 yıl önce
maskulist
izmirliymiş. Direkt sempati duydum. Ayrıca yazdıklarını genel olarak okudum, gayet düzgün şeyler, niye bu kadar eksilenmiş onu da anlamadım. Kadınlarla ilgili birkaç sıkıntılı entrysi var ama şunca troll arasında normal normal yazmış adam. Hakikaten … devamını gör
A
aydinoglu vontmarte7 yıl önce
maskulist
izmirliymiş. Direkt sempati duydum. Ayrıca yazdıklarını genel olarak okudum, gayet düzgün şeyler, niye bu kadar eksilenmiş onu da anlamadım. Kadınlarla ilgili birkaç sıkıntılı entrysi var ama şunca troll arasında normal normal yazmış adam. Hakikaten … devamını gör
M
maskulist7 yıl önce
maskulist
izmirliymiş. Direkt sempati duydum. Ayrıca yazdıklarını genel olarak okudum, gayet düzgün şeyler, niye bu kadar eksilenmiş onu da anlamadım. Kadınlarla ilgili birkaç sıkıntılı entrysi var ama şunca troll arasında normal normal yazmış adam. Hakikaten … devamını gör
S
sempatik degil ama yakisikli7 yıl önce
maskulist
izmirliymiş. Direkt sempati duydum. Ayrıca yazdıklarını genel olarak okudum, gayet düzgün şeyler, niye bu kadar eksilenmiş onu da anlamadım. Kadınlarla ilgili birkaç sıkıntılı entrysi var ama şunca troll arasında normal normal yazmış adam. Hakikaten … devamını gör
S
sempatik degil ama yakisikli7 yıl önce
maskulist
izmirliymiş. Direkt sempati duydum. Ayrıca yazdıklarını genel olarak okudum, gayet düzgün şeyler, niye bu kadar eksilenmiş onu da anlamadım. Kadınlarla ilgili birkaç sıkıntılı entrysi var ama şunca troll arasında normal normal yazmış adam. Hakikaten … devamını gör
S
sempatik degil ama yakisikli7 yıl önce
maskulist
izmirliymiş. Direkt sempati duydum. Ayrıca yazdıklarını genel olarak okudum, gayet düzgün şeyler, niye bu kadar eksilenmiş onu da anlamadım. Kadınlarla ilgili birkaç sıkıntılı entrysi var ama şunca troll arasında normal normal yazmış adam. Hakikaten … devamını gör
M
maskulist7 yıl önce
maskulist
izmirliymiş. Direkt sempati duydum. Ayrıca yazdıklarını genel olarak okudum, gayet düzgün şeyler, niye bu kadar eksilenmiş onu da anlamadım. Kadınlarla ilgili birkaç sıkıntılı entrysi var ama şunca troll arasında normal normal yazmış adam. Hakikaten … devamını gör
I
icimdeolenbirivar7 yıl önce
maskulist
izmirliymiş. Direkt sempati duydum. Ayrıca yazdıklarını genel olarak okudum, gayet düzgün şeyler, niye bu kadar eksilenmiş onu da anlamadım. Kadınlarla ilgili birkaç sıkıntılı entrysi var ama şunca troll arasında normal normal yazmış adam. Hakikaten … devamını gör
© copyright 2005 - 2026