I
infomanyak13 yıl önce
kagor
Bir kırım şarabı Ruslar ve Almanlar çok severlermiş. Bana çok tatlı geldi. Şarap değil sanki şarap likörü. O kadar yani. Çok da hızlı çarpıyor. (img:#328024)
© copyright 2005 - 2026