bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız11
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- netflix yasaklanmalıdır4
- bugün de meme atan olmaması7
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- hoşgeldin pazartesi3
- beyaz otomobil satın almak3
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- morkstar2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- olduğundan genç göstermek9
- seksten sonra bira içmek5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- evlilikteki en büyük sorun4
- sözlük kadınları5
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- yazarların en sevdiği meyve9
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- alevilerde muhammed ismi5
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- istanbul6
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- güne bir şarkı bırak18
- köyde gece tuvalete gitmek7
entry'ler (63)
Benim, muhakkakki sözlük beni kaybetmekle hiç bir şekilde ziyan etmeyecek... Sözlüğün boş yazarıyım hatta en boş yazarı.
Şu sözlük, gerçekten ülkenin özeti. Her trajedi de ya da her kabus dolu günlerde '' ama şöyle, ama böyle '' diyen değersiz, zavallı yaratıklar ile dolu.
Anlatmakla yetinemeyiz, kısaca ;
Her şeyini kaybetmiş bir ülkeyi işgalden kurtaran... karanlığı; sanayiyle, tarımla, ekonomiyle, eğitimle, demokrasiyle, çağdaşlıkla, bilimle rengarenk boyayan, bir ulus var eden.yüksek zeka ve donanıma sahip kişidir. saygıyla, özlemle...
Her şeyini kaybetmiş bir ülkeyi işgalden kurtaran... karanlığı; sanayiyle, tarımla, ekonomiyle, eğitimle, demokrasiyle, çağdaşlıkla, bilimle rengarenk boyayan, bir ulus var eden.yüksek zeka ve donanıma sahip kişidir. saygıyla, özlemle...
Genelde parayı bulduğum da derim bu cümleyi. Hava berbat olsa bile yağmurlu, çamurlu hiç fark etmez. Para olunca doğal olarak herşey güzel gözlüyor.
Kuyumcuyum, açık konuşuyorum hiç gerek yok. Evin muhasebesini kadın tutar derler, böylesine absürt harcama isteyenden kadın olmaz. Bu tiplerin tek amacı arkadaşlarına hava atmaktır.
Müthiş işler başaran, profesyonel youtube ekibi. Abartısız söylüyorum, bu adamların kalitesi TV programcılarında yok.
10 cm daha uzunum, bir avantajı varmı? Hayır, yok.
Dış dünyaya neden bu kadar kapalı diye merak ettiğim yazar.
Vucüd ısım oldukça arttı, sabaha doğru doktora gideceğim. Bu durum da neler yapmam iyi gelir? Bilen yazarlar aydınlatırsanız sevinirim
Tebrikler mis gibi ergen oldunuz!
değişik bir perde vardı, çiçekli falan. Zamanında bedavamı dağıttılar bilmiyorum ama epeyce vardı. iki dakikadan uzun baktığınızda psikolojin bozuluyordu. Nedense aklıma o lanet perde geldi
Bir yazar, çok güzel yazıyor. ilgi ile takipteyiz
Yanlış kişi ile evet, doğru kişi ile cennet olur. Bekar olduğum halde bunları bilmemin tek nedeni evlenen arkadaşlarım. Seçim yaparken güzellik ya da maddi durumu gibi şeyleri düşünmeyin, önemli olan kafaların uyuşması ve idealler.
göksel olurdu. muhteşem ötesi bir kadın, çok mütevazı ve ayrıca çok güzel. düşünsene akşam yemek yiyorsun göksel, sabah kahvaltıda göksel, gece yatarken sana iyi geceler diyor, sabah ise günaydın. sabah uyanıp bir bakıyorum yanımda göksel. çok fantastik bir olay. ama benim evim olmasın, onun evi daha güzeldir. benim ev biraz fakirlik abidesi gibi.
Hayata karşı vizyon sıfır olunca bu tür şeyler çok cazip geliyor. Kezbanlığın özeti bu aslında. Daha 18 yaşındasın ve hayat için yaptığın seçime bak. Diyorum ya vizyon sıfır olunca bu tür şeyler cazip geliyor diye. Peki ne olacak eğitimden vazgeçince, herhangi vasıf kazanamayınca? asgari ücretten biraz fazla maaaş + sigorta çok cazip oluyor. Gerçekten üzücü bir şey bu. Kadın ya da erkek olmasından değil sadece 18 yaşında hayatının başında olan bir gencin bu denli vizyonsuz oluşudur.
Boyum tam 1.88 cm aneeeee erkekmişim ya lan ben.
Vodka genel olarak kokteyl olarak servis edilir. Meze ile pek gitmez.
Tesadüfen görüp bir kaç entrysine baktım, gayet güzel ve doğal takılmış. Neden eleştirilmiş bilmiyorum, ama sözlükte sıkça yaşanan durum sanırım. Herkes ile kötü olmak yerine, iyi olmaya çalışın arkadaşlar. Ya da ben bu sözlük için fazlaca olgunum.
Arkadaşlar 2019 a girmemize çok az kaldı.
Kendisini tanımıyorum ama soy isminden belli ki zengin bu kadın. Bu zenginlerin soy isimleri çok farklı oluyor