bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler2
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- nevşehir üzümü2
- pakistan3
- azerbaycan2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- hindistan3
- düşün ki o bunu okuyor17
- dünya7
- aşure günü3
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- fas6
- yaşamak üzerine2
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- guyana4
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- japonya4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- bosna hersek3
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- anın fotoğrafı2
- yılmaz güney12
- moğolistan2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- cezayir2
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- ekonomi3
- kolu kıllı kız3
- bir insana inanmak2
- gün gelecek dün olacak5
- kemal kılıçdaroğlu18
- arnavutluk2
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- aşk her şeyi affeder mi4
- türk moğol kardeştir3
- ona bir şey söyle10
entry'ler (270)
Yazmayi sevmektir.
obi-wan'ı qui gon'un üstüne çıkarırsak, aynen kafamdaki listedir. özellikle ilk 3'e şiddetle katılıyorum. darth maul'un çift taraflı kılıcı bir karakter olsaydı, o da listeye gayet üst sıralardan girerdi. * bir de, han solo listeye bir yerlerden mutlaka girmeliydi diye düşünüyorum.
bugün nancy sinatra, gotye ve library tapes sayesinde yaşadığım duygu. duramıyorum sözlük, mest oluyorum.
gerçekten zevkli bir eylem. bir diğer alternatifi, daha çok lisedeyken kullanılan çilek aromalı dudak parlatıcısını yalamaktır. çilekli ya, bildiğin çilekli. dayananamıyor insan. *
popüler insanların anlayamayacağı duygu. ben mesela, şu an smsle ve whatsapp'la millete laf yetiştirmekten entry giremiyo-
manowar, kiss falan değildir. şu an aklıma gelenler,
frank sinatra - i've got you under my skin (seether yorumu da harikuladedir)
nancy sinatra - bang bang (my baby shot me down var ya hani).
my brightest diamond - feeling good
tchaikovsky - swan lake (ölümsüz bir melodi).
elvis presley - devil in disguise
hooverphonic - mad about you (bu tamamen kişisel tercihim).
frank sinatra - i've got you under my skin (seether yorumu da harikuladedir)
nancy sinatra - bang bang (my baby shot me down var ya hani).
my brightest diamond - feeling good
tchaikovsky - swan lake (ölümsüz bir melodi).
elvis presley - devil in disguise
hooverphonic - mad about you (bu tamamen kişisel tercihim).
öncelikle neyin erkeklere, neyin kadınlara özgü olduğunu irdelememiz gereken konu.
oyun oynamak evrenseldir. şahsen ben wow tarzı online oyun seviyorum. ama fifa, pes, futbolumsu şeyleri sevmiyorum. yakın arkadaşım olan bir hanımın pes'te show yaptığını gördüm, ama guitar hero'yu beceremiyor mesela. mmorpg zorlasam o da oynar... demem o ki oyun oynamak erkeklere özgü değildir. araba sürmek de öyle. erkeklere değinirsek... yemek yapmak kadınlara özgü değildir. bununla övünmek de öyle. bir erkek arkadaşım geçen tavuklu börek ve alinazik yaptı, sadece parmaklarımı değil bütün kolumu yedim sevgili sözlük. o kadar güzeldi. yani bu tür basit şeyleri erkeklere ve kadınlara özgü olarak ikiye ayırmak oldukça mantıksız.
ama gerçekten şunu da belirteyim, dişi olmanın da bir asaleti var diye düşünüyorum. yani oğlum, abi, hacı tarzı hitaplardan uzak durabilirlerse daha güzel olabilir, evet.
oyun oynamak evrenseldir. şahsen ben wow tarzı online oyun seviyorum. ama fifa, pes, futbolumsu şeyleri sevmiyorum. yakın arkadaşım olan bir hanımın pes'te show yaptığını gördüm, ama guitar hero'yu beceremiyor mesela. mmorpg zorlasam o da oynar... demem o ki oyun oynamak erkeklere özgü değildir. araba sürmek de öyle. erkeklere değinirsek... yemek yapmak kadınlara özgü değildir. bununla övünmek de öyle. bir erkek arkadaşım geçen tavuklu börek ve alinazik yaptı, sadece parmaklarımı değil bütün kolumu yedim sevgili sözlük. o kadar güzeldi. yani bu tür basit şeyleri erkeklere ve kadınlara özgü olarak ikiye ayırmak oldukça mantıksız.
ama gerçekten şunu da belirteyim, dişi olmanın da bir asaleti var diye düşünüyorum. yani oğlum, abi, hacı tarzı hitaplardan uzak durabilirlerse daha güzel olabilir, evet.
twitter'da kendisine ciddi ciddi sulanan erkekleri gördükten sonra hayatı sorgulamama sebep olmuş insanımsıdır.
19 yaşımdayım. devlet üniversitesinde diş hekimliği okuyorum. piyano çalıyorum, rusça öğreniyorum. kültürden, bilgiden öleceğim. üstelik çok da kafa kızım, hayatta sıkılmazsınız. elim yüzüm de düzgün. hadi bunları geçtim, siyaset bilimleri okumuyor olmama rağmen parlamentonun tbmm'nin karşılığı olduğunu biliyorum. ama sırf zengin ve sarışın diye kalkıp bu kıza yazıyorsunuz beyler. çok ayıp. nothing to do here deyip kaçmak istiyorum. *
19 yaşımdayım. devlet üniversitesinde diş hekimliği okuyorum. piyano çalıyorum, rusça öğreniyorum. kültürden, bilgiden öleceğim. üstelik çok da kafa kızım, hayatta sıkılmazsınız. elim yüzüm de düzgün. hadi bunları geçtim, siyaset bilimleri okumuyor olmama rağmen parlamentonun tbmm'nin karşılığı olduğunu biliyorum. ama sırf zengin ve sarışın diye kalkıp bu kıza yazıyorsunuz beyler. çok ayıp. nothing to do here deyip kaçmak istiyorum. *
dertlere derman olan yazar. her eve lazım.
erkek isterse dünyayı fethetsin, sonunda gelip yine kadın için ağlayıp sızlıyor. yine kadına köle oluyor.
- nbr
imza: dedem. yaşı 70'in üstüydü.
imza: dedem. yaşı 70'in üstüydü.
walk off the earth versiyonunun videosuyla beni benden almış şarkı.
bir gitarı beş kişi çalar mı yahu?
bir gitarı beş kişi çalar mı yahu?
oldukça zevk aldığım eylemdir. zira türk insanı yardımseverdir, sıcaktır. gideceğim yere kadar eşlik edenler oldu.
fark kadınların bunu açıkça söyleyip konuşabiliyor olmasına rağmen, erkeklerin gizlemesindedir.
babam mesela. dizi izlerken anneme söylenip dururdu, ama o zamanın yardıran dizileri asmalı konak'ı, zerda'yı hayatta kaçırmazdı. şu an aynı durum öyle bir geçer zaman ki, fatmagül'ün suçu ne falan gibi şeyler için de geçerli.
ha dizilerin kalitesi arttıkça erkekler de açıktan açığa dizi izlediklerini itiraf edebiliyor.
- how i met your mother'ı bitirdim. sen daha 4. sezonda gez asdsljflksdgh.
+ tamam berkecan gelme artık üstüme. yeter.
babam mesela. dizi izlerken anneme söylenip dururdu, ama o zamanın yardıran dizileri asmalı konak'ı, zerda'yı hayatta kaçırmazdı. şu an aynı durum öyle bir geçer zaman ki, fatmagül'ün suçu ne falan gibi şeyler için de geçerli.
ha dizilerin kalitesi arttıkça erkekler de açıktan açığa dizi izlediklerini itiraf edebiliyor.
- how i met your mother'ı bitirdim. sen daha 4. sezonda gez asdsljflksdgh.
+ tamam berkecan gelme artık üstüme. yeter.
futbolla alakası olmayan iki sevgiliye sahip olmuş bir dişi olarak söylüyorum, harika erkektir o. kafanızı maç muhabbetiyle sikmez. sizi futbol için satmaz. candır.
ben: tatlım şimdi beşiktaşlıyım da, sorsan ilk 11'i bilmiyorum.
o: ben de hayatım ama ilk 3'ü bile bilmiyorum.
ben: tatlım şimdi beşiktaşlıyım da, sorsan ilk 11'i bilmiyorum.
o: ben de hayatım ama ilk 3'ü bile bilmiyorum.
zevk sahibi insandır.
- alkol oranı düşük. kafam güzel olsun desen olmaz, hayvan gibi 7 8 tane içmediğin sürece tabii ki. ya da bünyen çok aşırı zayıf değilse.
- çok gereksizce şişirir, oturamazsın. özellikle de zayıfsan.
- ve evet, tadı o kadar da güzel değildir.
- alkol oranı düşük. kafam güzel olsun desen olmaz, hayvan gibi 7 8 tane içmediğin sürece tabii ki. ya da bünyen çok aşırı zayıf değilse.
- çok gereksizce şişirir, oturamazsın. özellikle de zayıfsan.
- ve evet, tadı o kadar da güzel değildir.
neden abartıldığını anlamadığımdır. asitli su bildiğin, şişiriyor. onun yerine başka herhangi bir şey içebilirsin yani.
(bkz: bira sevmeyen insan)
(bkz: bira sevmeyen insan)
bir sith lordu için daha kolay olan eylem.
(bkz: may the force be with you)
(bkz: don t underestimate the power of the dark side)
(bkz: may the force be with you)
(bkz: don t underestimate the power of the dark side)
bir diş hekimliği fakültesi öğrencisi olarak yapmayı düşündüğüm, ama deli gibi korktuğum eylem. malum, dişi bırakınca bütün akrabalarınız, aileniz size düşman olabiliyor. dahası aynı puanı bile tekrar alamama ihtimaliniz çok yüksek... peki ne için bırakacağım? mimarlık için. bunu da söyleyince gerçekten babanız sizi tüfekle kovalayabilir.
yapan biri varsa akıl versin, çıldıracağım.
yapan biri varsa akıl versin, çıldıracağım.
(#14764488) bu olabilir...