bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması7
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- birader yazar olmak13
- herzevekil'in biraz şey olması2
- allah9
- duş almak2
- adana kızları2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- sigmund freud'un koltuğu4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 26 haziran 20264
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- egay sucukcu birader2
- devletin her şeye karışması3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- ona bir şey söyle9
- arda güler4
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- kemalistler9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- sözlüğü bırakmak istemek3
- lahmacunu elle yiyen kız20
- atilla olgaç2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
entry'ler (61)
yenilmezler demiş kimin yenilmeyeceğini söylememiş pleaseee.
şu başlığa sadece kyk başvurusuyla ilgilenenler yazsa zaten aramızda anlaşıyorduk ama bazıııı her boka maydanoz tipler bu başlığı etik bulmuyormuş muş muş.
o zaman kafanızı çevirip bi diğer başlıklara bakın bakayım yarısı am göt meme . ama bu çomarlara bu başlık battı arkadaş.
not: kyk ile ilgili bilgisi olan mesaj pleasee (inadına) eksileyin umurumdaymışçasına...
o zaman kafanızı çevirip bi diğer başlıklara bakın bakayım yarısı am göt meme . ama bu çomarlara bu başlık battı arkadaş.
not: kyk ile ilgili bilgisi olan mesaj pleasee (inadına) eksileyin umurumdaymışçasına...
hepimiz malız bir tek siz akıllısınız Google da yazmıyor efendim!
kyk nın sitesinde de yazmıyor!
arıyorsunuz kyk yı ulaşamıyorsunuz hatta.
kyk nın sitesinde de yazmıyor!
arıyorsunuz kyk yı ulaşamıyorsunuz hatta.
hoş geldin güzel kardeşim bende bir arkadaşımı atayız yapmıştım insan araştırdıkça soğuyor dinden Allahtan vıdıdan vududan.. buram buram yalan kokuyor içine girince din.
bilimin sevgi dolu kucağına hoş geldin.
bilimin sevgi dolu kucağına hoş geldin.
şu karşılaştırmayı yapanı bile ters düz silkesim geldi. toz ile dağı karşılaştırıyosun!
okumak istediğim fakat hakkında yorum bulamadığım kitap.
okuyanlar aydınlatsın evreni..
okuyanlar aydınlatsın evreni..
ya bi gidip putin in götünü yalayın yada israili katil dediğiniz israili öpün kalpli smayli atın onlara konuşmayn burda yeterki.
Bak bak gündem değiştirme çabalarına bak orospu çocuklarının!
Kendi hava limanını sırf gündem değişsin diye patlatanları konuşma sen chp hdp zaten derdin çomarrr.
Kendi hava limanını sırf gündem değişsin diye patlatanları konuşma sen chp hdp zaten derdin çomarrr.
Manşetlere taşınamazdı çünkü yayın yasağı var.
Kimi suçlamalı?
iktidar ülkeyi koruyamıyorsa kim suçlanır ki ?
iktidar ülkeyi koruyamıyorsa kim suçlanır ki ?
Abd nin dedikleri bir bir çıkıyor:
1-ankara
2-istanbul Ankara izmir adana
3-Diyarbakır
Planlı oyunlara kurban gidiyoruz hiç suçumuz yokken.
1-ankara
2-istanbul Ankara izmir adana
3-Diyarbakır
Planlı oyunlara kurban gidiyoruz hiç suçumuz yokken.
100 derece de kaynıyorum.
Edit: Çaylakken 45 karakterden az girilmiyor muş muş illa yeşillendirelim burayı. (olmuşmudur lan kırkbeş)
Edit: Çaylakken 45 karakterden az girilmiyor muş muş illa yeşillendirelim burayı. (olmuşmudur lan kırkbeş)
Abartılmış.
(osym ye uyuz biriyim ama bu kadarıda ..)
Fizik sorusu 3. De yerçekimi ivmesini çocuk bilmek zorundadır osym nin boyle bir yükümlülüğü yok. (her sınav vermesi onu sorumlu yapmaz)
Fizikte ortalama hız yerine hız yazılması evet gereksiz ama o soruyu yapacak adam zaten anlar.
Problemlerde soruların anlamı farklı sonuçlar çıkarır demiş bunu kesinlikle kanıtlamalı demeyle olmaz.
Fonksiyon sorusu çoğu öğrencinin üst sıralarda yer almasını sağlayacakken eğer iptal olursa iptal olma sebebini dahi anlamayan bir kitle ( öğrenciler) sıralamada olumsuz etkilenecek.
Biraz fazla abartılmış adete osym ye bok atmaya çalışılmış ..
şu kek soruları bile çozemeyenler eksici tayfa .
(osym ye uyuz biriyim ama bu kadarıda ..)
Fizik sorusu 3. De yerçekimi ivmesini çocuk bilmek zorundadır osym nin boyle bir yükümlülüğü yok. (her sınav vermesi onu sorumlu yapmaz)
Fizikte ortalama hız yerine hız yazılması evet gereksiz ama o soruyu yapacak adam zaten anlar.
Problemlerde soruların anlamı farklı sonuçlar çıkarır demiş bunu kesinlikle kanıtlamalı demeyle olmaz.
Fonksiyon sorusu çoğu öğrencinin üst sıralarda yer almasını sağlayacakken eğer iptal olursa iptal olma sebebini dahi anlamayan bir kitle ( öğrenciler) sıralamada olumsuz etkilenecek.
Biraz fazla abartılmış adete osym ye bok atmaya çalışılmış ..
şu kek soruları bile çozemeyenler eksici tayfa .
Teee geçmişte sömürmeyi iyi bilen zeki peygamberler.
görsel
cevap 1/8
Not: Hizmetçiliyim lan ben it madem başlık açıyon foto atsana milleti merakta bırakıyosun.
cevap 1/8
Not: Hizmetçiliyim lan ben it madem başlık açıyon foto atsana milleti merakta bırakıyosun.
Oha oha oha açıklanmış ya 1. Olmuşum beklemiyodum.
Edit: Hiç espirik anlayışınız yok yalnız habarınız olsun.
Edit: Hiç espirik anlayışınız yok yalnız habarınız olsun.
Toplaşın yobazlar
Atayızlara ölüm hepsini tikelim. Ama beni biriniz mekke ye yollayın kardişler dinle bütünleşmek istiyorum artık .
Kesre sevişelim mi?
Atayızlara ölüm hepsini tikelim. Ama beni biriniz mekke ye yollayın kardişler dinle bütünleşmek istiyorum artık .
Kesre sevişelim mi?
Ya bu başlık hala gündem de mi litfen ama yether.
Kesre mesajıma da cevap yazmamışsın kusucem bak.
Kesre vahşi yobazım ıstır beni.
Yine eğleniyorum kendi çapımda takmayın beni siz .
Kesre ara beni.
Kesre mesajıma da cevap yazmamışsın kusucem bak.
Kesre vahşi yobazım ıstır beni.
Yine eğleniyorum kendi çapımda takmayın beni siz .
Kesre ara beni.
Olsundu canım nolacak ölen oldu kalan sağlar komple bizim!
Ankara patlamasıymış kendi ulkemde unutulmuş diğerleri niye siklesin zaten.
Boyle devam
Boyle devam