bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı23
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- yazarların imza parfümleri14
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- bitcoin2
- sözlüğün tadının kaçması4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- erkekler neden az yaşar10
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- allah2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- türk kızı egosu6
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- kadınların yanlış yapması3
- dünya11
- futbol17
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- am okşama4
- kıskanmak7
- günün şiiri3
- düşün ki o bunu okuyor16
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- pkk nasıl biter5
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
entry'ler (61)
yenilmezler demiş kimin yenilmeyeceğini söylememiş pleaseee.
şu başlığa sadece kyk başvurusuyla ilgilenenler yazsa zaten aramızda anlaşıyorduk ama bazıııı her boka maydanoz tipler bu başlığı etik bulmuyormuş muş muş.
o zaman kafanızı çevirip bi diğer başlıklara bakın bakayım yarısı am göt meme . ama bu çomarlara bu başlık battı arkadaş.
not: kyk ile ilgili bilgisi olan mesaj pleasee (inadına) eksileyin umurumdaymışçasına...
o zaman kafanızı çevirip bi diğer başlıklara bakın bakayım yarısı am göt meme . ama bu çomarlara bu başlık battı arkadaş.
not: kyk ile ilgili bilgisi olan mesaj pleasee (inadına) eksileyin umurumdaymışçasına...
hepimiz malız bir tek siz akıllısınız Google da yazmıyor efendim!
kyk nın sitesinde de yazmıyor!
arıyorsunuz kyk yı ulaşamıyorsunuz hatta.
kyk nın sitesinde de yazmıyor!
arıyorsunuz kyk yı ulaşamıyorsunuz hatta.
hoş geldin güzel kardeşim bende bir arkadaşımı atayız yapmıştım insan araştırdıkça soğuyor dinden Allahtan vıdıdan vududan.. buram buram yalan kokuyor içine girince din.
bilimin sevgi dolu kucağına hoş geldin.
bilimin sevgi dolu kucağına hoş geldin.
şu karşılaştırmayı yapanı bile ters düz silkesim geldi. toz ile dağı karşılaştırıyosun!
okumak istediğim fakat hakkında yorum bulamadığım kitap.
okuyanlar aydınlatsın evreni..
okuyanlar aydınlatsın evreni..
ya bi gidip putin in götünü yalayın yada israili katil dediğiniz israili öpün kalpli smayli atın onlara konuşmayn burda yeterki.
Bak bak gündem değiştirme çabalarına bak orospu çocuklarının!
Kendi hava limanını sırf gündem değişsin diye patlatanları konuşma sen chp hdp zaten derdin çomarrr.
Kendi hava limanını sırf gündem değişsin diye patlatanları konuşma sen chp hdp zaten derdin çomarrr.
Manşetlere taşınamazdı çünkü yayın yasağı var.
Kimi suçlamalı?
iktidar ülkeyi koruyamıyorsa kim suçlanır ki ?
iktidar ülkeyi koruyamıyorsa kim suçlanır ki ?
Abd nin dedikleri bir bir çıkıyor:
1-ankara
2-istanbul Ankara izmir adana
3-Diyarbakır
Planlı oyunlara kurban gidiyoruz hiç suçumuz yokken.
1-ankara
2-istanbul Ankara izmir adana
3-Diyarbakır
Planlı oyunlara kurban gidiyoruz hiç suçumuz yokken.
100 derece de kaynıyorum.
Edit: Çaylakken 45 karakterden az girilmiyor muş muş illa yeşillendirelim burayı. (olmuşmudur lan kırkbeş)
Edit: Çaylakken 45 karakterden az girilmiyor muş muş illa yeşillendirelim burayı. (olmuşmudur lan kırkbeş)
Abartılmış.
(osym ye uyuz biriyim ama bu kadarıda ..)
Fizik sorusu 3. De yerçekimi ivmesini çocuk bilmek zorundadır osym nin boyle bir yükümlülüğü yok. (her sınav vermesi onu sorumlu yapmaz)
Fizikte ortalama hız yerine hız yazılması evet gereksiz ama o soruyu yapacak adam zaten anlar.
Problemlerde soruların anlamı farklı sonuçlar çıkarır demiş bunu kesinlikle kanıtlamalı demeyle olmaz.
Fonksiyon sorusu çoğu öğrencinin üst sıralarda yer almasını sağlayacakken eğer iptal olursa iptal olma sebebini dahi anlamayan bir kitle ( öğrenciler) sıralamada olumsuz etkilenecek.
Biraz fazla abartılmış adete osym ye bok atmaya çalışılmış ..
şu kek soruları bile çozemeyenler eksici tayfa .
(osym ye uyuz biriyim ama bu kadarıda ..)
Fizik sorusu 3. De yerçekimi ivmesini çocuk bilmek zorundadır osym nin boyle bir yükümlülüğü yok. (her sınav vermesi onu sorumlu yapmaz)
Fizikte ortalama hız yerine hız yazılması evet gereksiz ama o soruyu yapacak adam zaten anlar.
Problemlerde soruların anlamı farklı sonuçlar çıkarır demiş bunu kesinlikle kanıtlamalı demeyle olmaz.
Fonksiyon sorusu çoğu öğrencinin üst sıralarda yer almasını sağlayacakken eğer iptal olursa iptal olma sebebini dahi anlamayan bir kitle ( öğrenciler) sıralamada olumsuz etkilenecek.
Biraz fazla abartılmış adete osym ye bok atmaya çalışılmış ..
şu kek soruları bile çozemeyenler eksici tayfa .
Teee geçmişte sömürmeyi iyi bilen zeki peygamberler.
görsel
cevap 1/8
Not: Hizmetçiliyim lan ben it madem başlık açıyon foto atsana milleti merakta bırakıyosun.
cevap 1/8
Not: Hizmetçiliyim lan ben it madem başlık açıyon foto atsana milleti merakta bırakıyosun.
Oha oha oha açıklanmış ya 1. Olmuşum beklemiyodum.
Edit: Hiç espirik anlayışınız yok yalnız habarınız olsun.
Edit: Hiç espirik anlayışınız yok yalnız habarınız olsun.
Toplaşın yobazlar
Atayızlara ölüm hepsini tikelim. Ama beni biriniz mekke ye yollayın kardişler dinle bütünleşmek istiyorum artık .
Kesre sevişelim mi?
Atayızlara ölüm hepsini tikelim. Ama beni biriniz mekke ye yollayın kardişler dinle bütünleşmek istiyorum artık .
Kesre sevişelim mi?
Ya bu başlık hala gündem de mi litfen ama yether.
Kesre mesajıma da cevap yazmamışsın kusucem bak.
Kesre vahşi yobazım ıstır beni.
Yine eğleniyorum kendi çapımda takmayın beni siz .
Kesre ara beni.
Kesre mesajıma da cevap yazmamışsın kusucem bak.
Kesre vahşi yobazım ıstır beni.
Yine eğleniyorum kendi çapımda takmayın beni siz .
Kesre ara beni.
Olsundu canım nolacak ölen oldu kalan sağlar komple bizim!
Ankara patlamasıymış kendi ulkemde unutulmuş diğerleri niye siklesin zaten.
Boyle devam
Boyle devam