bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- sedat pekmez18
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- kadınlar neden aldatır16
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- fransız arabaları3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- bazı alimler2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- türk telekom port zammı4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- cayenne4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- askerlik9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- helal olsun be2
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- ithal et2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- 0 0 73
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
entry'ler (61)
yenilmezler demiş kimin yenilmeyeceğini söylememiş pleaseee.
şu başlığa sadece kyk başvurusuyla ilgilenenler yazsa zaten aramızda anlaşıyorduk ama bazıııı her boka maydanoz tipler bu başlığı etik bulmuyormuş muş muş.
o zaman kafanızı çevirip bi diğer başlıklara bakın bakayım yarısı am göt meme . ama bu çomarlara bu başlık battı arkadaş.
not: kyk ile ilgili bilgisi olan mesaj pleasee (inadına) eksileyin umurumdaymışçasına...
o zaman kafanızı çevirip bi diğer başlıklara bakın bakayım yarısı am göt meme . ama bu çomarlara bu başlık battı arkadaş.
not: kyk ile ilgili bilgisi olan mesaj pleasee (inadına) eksileyin umurumdaymışçasına...
hepimiz malız bir tek siz akıllısınız Google da yazmıyor efendim!
kyk nın sitesinde de yazmıyor!
arıyorsunuz kyk yı ulaşamıyorsunuz hatta.
kyk nın sitesinde de yazmıyor!
arıyorsunuz kyk yı ulaşamıyorsunuz hatta.
hoş geldin güzel kardeşim bende bir arkadaşımı atayız yapmıştım insan araştırdıkça soğuyor dinden Allahtan vıdıdan vududan.. buram buram yalan kokuyor içine girince din.
bilimin sevgi dolu kucağına hoş geldin.
bilimin sevgi dolu kucağına hoş geldin.
şu karşılaştırmayı yapanı bile ters düz silkesim geldi. toz ile dağı karşılaştırıyosun!
okumak istediğim fakat hakkında yorum bulamadığım kitap.
okuyanlar aydınlatsın evreni..
okuyanlar aydınlatsın evreni..
ya bi gidip putin in götünü yalayın yada israili katil dediğiniz israili öpün kalpli smayli atın onlara konuşmayn burda yeterki.
Bak bak gündem değiştirme çabalarına bak orospu çocuklarının!
Kendi hava limanını sırf gündem değişsin diye patlatanları konuşma sen chp hdp zaten derdin çomarrr.
Kendi hava limanını sırf gündem değişsin diye patlatanları konuşma sen chp hdp zaten derdin çomarrr.
Manşetlere taşınamazdı çünkü yayın yasağı var.
Kimi suçlamalı?
iktidar ülkeyi koruyamıyorsa kim suçlanır ki ?
iktidar ülkeyi koruyamıyorsa kim suçlanır ki ?
Abd nin dedikleri bir bir çıkıyor:
1-ankara
2-istanbul Ankara izmir adana
3-Diyarbakır
Planlı oyunlara kurban gidiyoruz hiç suçumuz yokken.
1-ankara
2-istanbul Ankara izmir adana
3-Diyarbakır
Planlı oyunlara kurban gidiyoruz hiç suçumuz yokken.
100 derece de kaynıyorum.
Edit: Çaylakken 45 karakterden az girilmiyor muş muş illa yeşillendirelim burayı. (olmuşmudur lan kırkbeş)
Edit: Çaylakken 45 karakterden az girilmiyor muş muş illa yeşillendirelim burayı. (olmuşmudur lan kırkbeş)
Abartılmış.
(osym ye uyuz biriyim ama bu kadarıda ..)
Fizik sorusu 3. De yerçekimi ivmesini çocuk bilmek zorundadır osym nin boyle bir yükümlülüğü yok. (her sınav vermesi onu sorumlu yapmaz)
Fizikte ortalama hız yerine hız yazılması evet gereksiz ama o soruyu yapacak adam zaten anlar.
Problemlerde soruların anlamı farklı sonuçlar çıkarır demiş bunu kesinlikle kanıtlamalı demeyle olmaz.
Fonksiyon sorusu çoğu öğrencinin üst sıralarda yer almasını sağlayacakken eğer iptal olursa iptal olma sebebini dahi anlamayan bir kitle ( öğrenciler) sıralamada olumsuz etkilenecek.
Biraz fazla abartılmış adete osym ye bok atmaya çalışılmış ..
şu kek soruları bile çozemeyenler eksici tayfa .
(osym ye uyuz biriyim ama bu kadarıda ..)
Fizik sorusu 3. De yerçekimi ivmesini çocuk bilmek zorundadır osym nin boyle bir yükümlülüğü yok. (her sınav vermesi onu sorumlu yapmaz)
Fizikte ortalama hız yerine hız yazılması evet gereksiz ama o soruyu yapacak adam zaten anlar.
Problemlerde soruların anlamı farklı sonuçlar çıkarır demiş bunu kesinlikle kanıtlamalı demeyle olmaz.
Fonksiyon sorusu çoğu öğrencinin üst sıralarda yer almasını sağlayacakken eğer iptal olursa iptal olma sebebini dahi anlamayan bir kitle ( öğrenciler) sıralamada olumsuz etkilenecek.
Biraz fazla abartılmış adete osym ye bok atmaya çalışılmış ..
şu kek soruları bile çozemeyenler eksici tayfa .
Teee geçmişte sömürmeyi iyi bilen zeki peygamberler.
görsel
cevap 1/8
Not: Hizmetçiliyim lan ben it madem başlık açıyon foto atsana milleti merakta bırakıyosun.
cevap 1/8
Not: Hizmetçiliyim lan ben it madem başlık açıyon foto atsana milleti merakta bırakıyosun.
Oha oha oha açıklanmış ya 1. Olmuşum beklemiyodum.
Edit: Hiç espirik anlayışınız yok yalnız habarınız olsun.
Edit: Hiç espirik anlayışınız yok yalnız habarınız olsun.
Toplaşın yobazlar
Atayızlara ölüm hepsini tikelim. Ama beni biriniz mekke ye yollayın kardişler dinle bütünleşmek istiyorum artık .
Kesre sevişelim mi?
Atayızlara ölüm hepsini tikelim. Ama beni biriniz mekke ye yollayın kardişler dinle bütünleşmek istiyorum artık .
Kesre sevişelim mi?
Ya bu başlık hala gündem de mi litfen ama yether.
Kesre mesajıma da cevap yazmamışsın kusucem bak.
Kesre vahşi yobazım ıstır beni.
Yine eğleniyorum kendi çapımda takmayın beni siz .
Kesre ara beni.
Kesre mesajıma da cevap yazmamışsın kusucem bak.
Kesre vahşi yobazım ıstır beni.
Yine eğleniyorum kendi çapımda takmayın beni siz .
Kesre ara beni.
Olsundu canım nolacak ölen oldu kalan sağlar komple bizim!
Ankara patlamasıymış kendi ulkemde unutulmuş diğerleri niye siklesin zaten.
Boyle devam
Boyle devam