bugün
- kemalist dünya13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- birader yazar olmak11
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- galatasaray lobisi9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim2
- sözlük yazarlarının kombinleri2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- sigmund freud'un koltuğu4
- devletin her şeye karışması3
- 26 haziran 20264
- arda güler4
- aile evinde yaşamak6
- seri gizli artı oy veren melek2
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- atilla olgaç2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- pforzheim şu an 34 derece2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- bulla dava açmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- sistem patlamış2
- demet evgar10
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- yazarların imza parfümleri14
entry'ler (61)
yenilmezler demiş kimin yenilmeyeceğini söylememiş pleaseee.
şu başlığa sadece kyk başvurusuyla ilgilenenler yazsa zaten aramızda anlaşıyorduk ama bazıııı her boka maydanoz tipler bu başlığı etik bulmuyormuş muş muş.
o zaman kafanızı çevirip bi diğer başlıklara bakın bakayım yarısı am göt meme . ama bu çomarlara bu başlık battı arkadaş.
not: kyk ile ilgili bilgisi olan mesaj pleasee (inadına) eksileyin umurumdaymışçasına...
o zaman kafanızı çevirip bi diğer başlıklara bakın bakayım yarısı am göt meme . ama bu çomarlara bu başlık battı arkadaş.
not: kyk ile ilgili bilgisi olan mesaj pleasee (inadına) eksileyin umurumdaymışçasına...
hepimiz malız bir tek siz akıllısınız Google da yazmıyor efendim!
kyk nın sitesinde de yazmıyor!
arıyorsunuz kyk yı ulaşamıyorsunuz hatta.
kyk nın sitesinde de yazmıyor!
arıyorsunuz kyk yı ulaşamıyorsunuz hatta.
hoş geldin güzel kardeşim bende bir arkadaşımı atayız yapmıştım insan araştırdıkça soğuyor dinden Allahtan vıdıdan vududan.. buram buram yalan kokuyor içine girince din.
bilimin sevgi dolu kucağına hoş geldin.
bilimin sevgi dolu kucağına hoş geldin.
şu karşılaştırmayı yapanı bile ters düz silkesim geldi. toz ile dağı karşılaştırıyosun!
okumak istediğim fakat hakkında yorum bulamadığım kitap.
okuyanlar aydınlatsın evreni..
okuyanlar aydınlatsın evreni..
ya bi gidip putin in götünü yalayın yada israili katil dediğiniz israili öpün kalpli smayli atın onlara konuşmayn burda yeterki.
Bak bak gündem değiştirme çabalarına bak orospu çocuklarının!
Kendi hava limanını sırf gündem değişsin diye patlatanları konuşma sen chp hdp zaten derdin çomarrr.
Kendi hava limanını sırf gündem değişsin diye patlatanları konuşma sen chp hdp zaten derdin çomarrr.
Manşetlere taşınamazdı çünkü yayın yasağı var.
Kimi suçlamalı?
iktidar ülkeyi koruyamıyorsa kim suçlanır ki ?
iktidar ülkeyi koruyamıyorsa kim suçlanır ki ?
Abd nin dedikleri bir bir çıkıyor:
1-ankara
2-istanbul Ankara izmir adana
3-Diyarbakır
Planlı oyunlara kurban gidiyoruz hiç suçumuz yokken.
1-ankara
2-istanbul Ankara izmir adana
3-Diyarbakır
Planlı oyunlara kurban gidiyoruz hiç suçumuz yokken.
100 derece de kaynıyorum.
Edit: Çaylakken 45 karakterden az girilmiyor muş muş illa yeşillendirelim burayı. (olmuşmudur lan kırkbeş)
Edit: Çaylakken 45 karakterden az girilmiyor muş muş illa yeşillendirelim burayı. (olmuşmudur lan kırkbeş)
Abartılmış.
(osym ye uyuz biriyim ama bu kadarıda ..)
Fizik sorusu 3. De yerçekimi ivmesini çocuk bilmek zorundadır osym nin boyle bir yükümlülüğü yok. (her sınav vermesi onu sorumlu yapmaz)
Fizikte ortalama hız yerine hız yazılması evet gereksiz ama o soruyu yapacak adam zaten anlar.
Problemlerde soruların anlamı farklı sonuçlar çıkarır demiş bunu kesinlikle kanıtlamalı demeyle olmaz.
Fonksiyon sorusu çoğu öğrencinin üst sıralarda yer almasını sağlayacakken eğer iptal olursa iptal olma sebebini dahi anlamayan bir kitle ( öğrenciler) sıralamada olumsuz etkilenecek.
Biraz fazla abartılmış adete osym ye bok atmaya çalışılmış ..
şu kek soruları bile çozemeyenler eksici tayfa .
(osym ye uyuz biriyim ama bu kadarıda ..)
Fizik sorusu 3. De yerçekimi ivmesini çocuk bilmek zorundadır osym nin boyle bir yükümlülüğü yok. (her sınav vermesi onu sorumlu yapmaz)
Fizikte ortalama hız yerine hız yazılması evet gereksiz ama o soruyu yapacak adam zaten anlar.
Problemlerde soruların anlamı farklı sonuçlar çıkarır demiş bunu kesinlikle kanıtlamalı demeyle olmaz.
Fonksiyon sorusu çoğu öğrencinin üst sıralarda yer almasını sağlayacakken eğer iptal olursa iptal olma sebebini dahi anlamayan bir kitle ( öğrenciler) sıralamada olumsuz etkilenecek.
Biraz fazla abartılmış adete osym ye bok atmaya çalışılmış ..
şu kek soruları bile çozemeyenler eksici tayfa .
Teee geçmişte sömürmeyi iyi bilen zeki peygamberler.
görsel
cevap 1/8
Not: Hizmetçiliyim lan ben it madem başlık açıyon foto atsana milleti merakta bırakıyosun.
cevap 1/8
Not: Hizmetçiliyim lan ben it madem başlık açıyon foto atsana milleti merakta bırakıyosun.
Oha oha oha açıklanmış ya 1. Olmuşum beklemiyodum.
Edit: Hiç espirik anlayışınız yok yalnız habarınız olsun.
Edit: Hiç espirik anlayışınız yok yalnız habarınız olsun.
Toplaşın yobazlar
Atayızlara ölüm hepsini tikelim. Ama beni biriniz mekke ye yollayın kardişler dinle bütünleşmek istiyorum artık .
Kesre sevişelim mi?
Atayızlara ölüm hepsini tikelim. Ama beni biriniz mekke ye yollayın kardişler dinle bütünleşmek istiyorum artık .
Kesre sevişelim mi?
Ya bu başlık hala gündem de mi litfen ama yether.
Kesre mesajıma da cevap yazmamışsın kusucem bak.
Kesre vahşi yobazım ıstır beni.
Yine eğleniyorum kendi çapımda takmayın beni siz .
Kesre ara beni.
Kesre mesajıma da cevap yazmamışsın kusucem bak.
Kesre vahşi yobazım ıstır beni.
Yine eğleniyorum kendi çapımda takmayın beni siz .
Kesre ara beni.
Olsundu canım nolacak ölen oldu kalan sağlar komple bizim!
Ankara patlamasıymış kendi ulkemde unutulmuş diğerleri niye siklesin zaten.
Boyle devam
Boyle devam