bugün
- velvet27
- aile evinde yaşamak12
- sedat pekmez17
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ingiliz aksanı6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ebu muhammed el culani3
- kemalist dünya19
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- fight club4
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- çomar putu3
- maklube4
- tavuk iskender2
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- bir gecede cahil kaldık5
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- yazarların iyi olduğu konular2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- beynin güzelce yıkanması2
- galatasaray lobisi10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- muşlettin amca birader bey2
- manyak bey biraderin silik olması2
- yazarların ilk kedileri3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- hızlı para kazanmanın yolları14
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak13
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- allah9
- sözlüğün en şey yazarı2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- midas2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- işe uykusuz gitmek2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
entry'ler (61)
yenilmezler demiş kimin yenilmeyeceğini söylememiş pleaseee.
şu başlığa sadece kyk başvurusuyla ilgilenenler yazsa zaten aramızda anlaşıyorduk ama bazıııı her boka maydanoz tipler bu başlığı etik bulmuyormuş muş muş.
o zaman kafanızı çevirip bi diğer başlıklara bakın bakayım yarısı am göt meme . ama bu çomarlara bu başlık battı arkadaş.
not: kyk ile ilgili bilgisi olan mesaj pleasee (inadına) eksileyin umurumdaymışçasına...
o zaman kafanızı çevirip bi diğer başlıklara bakın bakayım yarısı am göt meme . ama bu çomarlara bu başlık battı arkadaş.
not: kyk ile ilgili bilgisi olan mesaj pleasee (inadına) eksileyin umurumdaymışçasına...
hepimiz malız bir tek siz akıllısınız Google da yazmıyor efendim!
kyk nın sitesinde de yazmıyor!
arıyorsunuz kyk yı ulaşamıyorsunuz hatta.
kyk nın sitesinde de yazmıyor!
arıyorsunuz kyk yı ulaşamıyorsunuz hatta.
hoş geldin güzel kardeşim bende bir arkadaşımı atayız yapmıştım insan araştırdıkça soğuyor dinden Allahtan vıdıdan vududan.. buram buram yalan kokuyor içine girince din.
bilimin sevgi dolu kucağına hoş geldin.
bilimin sevgi dolu kucağına hoş geldin.
şu karşılaştırmayı yapanı bile ters düz silkesim geldi. toz ile dağı karşılaştırıyosun!
okumak istediğim fakat hakkında yorum bulamadığım kitap.
okuyanlar aydınlatsın evreni..
okuyanlar aydınlatsın evreni..
ya bi gidip putin in götünü yalayın yada israili katil dediğiniz israili öpün kalpli smayli atın onlara konuşmayn burda yeterki.
Bak bak gündem değiştirme çabalarına bak orospu çocuklarının!
Kendi hava limanını sırf gündem değişsin diye patlatanları konuşma sen chp hdp zaten derdin çomarrr.
Kendi hava limanını sırf gündem değişsin diye patlatanları konuşma sen chp hdp zaten derdin çomarrr.
Manşetlere taşınamazdı çünkü yayın yasağı var.
Kimi suçlamalı?
iktidar ülkeyi koruyamıyorsa kim suçlanır ki ?
iktidar ülkeyi koruyamıyorsa kim suçlanır ki ?
Abd nin dedikleri bir bir çıkıyor:
1-ankara
2-istanbul Ankara izmir adana
3-Diyarbakır
Planlı oyunlara kurban gidiyoruz hiç suçumuz yokken.
1-ankara
2-istanbul Ankara izmir adana
3-Diyarbakır
Planlı oyunlara kurban gidiyoruz hiç suçumuz yokken.
100 derece de kaynıyorum.
Edit: Çaylakken 45 karakterden az girilmiyor muş muş illa yeşillendirelim burayı. (olmuşmudur lan kırkbeş)
Edit: Çaylakken 45 karakterden az girilmiyor muş muş illa yeşillendirelim burayı. (olmuşmudur lan kırkbeş)
Abartılmış.
(osym ye uyuz biriyim ama bu kadarıda ..)
Fizik sorusu 3. De yerçekimi ivmesini çocuk bilmek zorundadır osym nin boyle bir yükümlülüğü yok. (her sınav vermesi onu sorumlu yapmaz)
Fizikte ortalama hız yerine hız yazılması evet gereksiz ama o soruyu yapacak adam zaten anlar.
Problemlerde soruların anlamı farklı sonuçlar çıkarır demiş bunu kesinlikle kanıtlamalı demeyle olmaz.
Fonksiyon sorusu çoğu öğrencinin üst sıralarda yer almasını sağlayacakken eğer iptal olursa iptal olma sebebini dahi anlamayan bir kitle ( öğrenciler) sıralamada olumsuz etkilenecek.
Biraz fazla abartılmış adete osym ye bok atmaya çalışılmış ..
şu kek soruları bile çozemeyenler eksici tayfa .
(osym ye uyuz biriyim ama bu kadarıda ..)
Fizik sorusu 3. De yerçekimi ivmesini çocuk bilmek zorundadır osym nin boyle bir yükümlülüğü yok. (her sınav vermesi onu sorumlu yapmaz)
Fizikte ortalama hız yerine hız yazılması evet gereksiz ama o soruyu yapacak adam zaten anlar.
Problemlerde soruların anlamı farklı sonuçlar çıkarır demiş bunu kesinlikle kanıtlamalı demeyle olmaz.
Fonksiyon sorusu çoğu öğrencinin üst sıralarda yer almasını sağlayacakken eğer iptal olursa iptal olma sebebini dahi anlamayan bir kitle ( öğrenciler) sıralamada olumsuz etkilenecek.
Biraz fazla abartılmış adete osym ye bok atmaya çalışılmış ..
şu kek soruları bile çozemeyenler eksici tayfa .
Teee geçmişte sömürmeyi iyi bilen zeki peygamberler.
görsel
cevap 1/8
Not: Hizmetçiliyim lan ben it madem başlık açıyon foto atsana milleti merakta bırakıyosun.
cevap 1/8
Not: Hizmetçiliyim lan ben it madem başlık açıyon foto atsana milleti merakta bırakıyosun.
Oha oha oha açıklanmış ya 1. Olmuşum beklemiyodum.
Edit: Hiç espirik anlayışınız yok yalnız habarınız olsun.
Edit: Hiç espirik anlayışınız yok yalnız habarınız olsun.
Toplaşın yobazlar
Atayızlara ölüm hepsini tikelim. Ama beni biriniz mekke ye yollayın kardişler dinle bütünleşmek istiyorum artık .
Kesre sevişelim mi?
Atayızlara ölüm hepsini tikelim. Ama beni biriniz mekke ye yollayın kardişler dinle bütünleşmek istiyorum artık .
Kesre sevişelim mi?
Ya bu başlık hala gündem de mi litfen ama yether.
Kesre mesajıma da cevap yazmamışsın kusucem bak.
Kesre vahşi yobazım ıstır beni.
Yine eğleniyorum kendi çapımda takmayın beni siz .
Kesre ara beni.
Kesre mesajıma da cevap yazmamışsın kusucem bak.
Kesre vahşi yobazım ıstır beni.
Yine eğleniyorum kendi çapımda takmayın beni siz .
Kesre ara beni.
Olsundu canım nolacak ölen oldu kalan sağlar komple bizim!
Ankara patlamasıymış kendi ulkemde unutulmuş diğerleri niye siklesin zaten.
Boyle devam
Boyle devam