bugün

ingilizce

lisede öğrenilen tarih bilgileriyle ezilen(!) dildir. genelde "abi zamanında adamlar sömürmüş ondan her yerde konuşuluyo ya" der anti-ingilizler.

ha bi de "oktay sinanoğlu okudun mu hiç" diyenleri vardır ki; ışık hızıyla kaçılması gerekir oradan.

not: dünyanın herkes tarafından kabul görmüş -haliyle başarılı olmuş- bir dilin fanatiği değilim. sadece hakkının verilmesinin gerektiğini düşünüyorum. hiç olmazsa laf atmayın be.
© copyright 2005 - 2026