bugün

vaudeville for vendetta

(#5948773)
arkadaş adam şunu yazmış ya.
şunu yazabilecek kadar naif. hem de açık sözlü.
daha ne diyeyim sana..
gitmeyeydin iyiydi.
saygılar.
© copyright 2005 - 2026